Igasugu elektrimõõteriistu olen võhikuna ikka kasutanud nende töötamisest täpselt aru saamata. No parimal juhul midagi sel tasemel, et "vool läbib pooli ja tekkiv magnetväli kallutab osutit". Nüüd aga tahaksin aru saada, kuidas töötab järgmisel pildil toodud kütusenäidik (kui kedagi huvitab, on tegu 1956. aasta Cadillaci "kellaga"):
Bensiinipaagis oleva anduri takistus muutub kirjade järgi 0 oomist tühja 32 oomini täis paagi korral, näidiku poolide andmeid ei ole.
Seletuse asemel piisab tõenäoliselt ka viitest sellele.
Samuti kuluks ära teadmine, mis võtetega saab skaala sobivalt paika ajada. Eriti tahaksin (mõistetavatel põhjustel) võimalikult täpselt välja lugeda paagi tühjenemise hetke. Ma veel ei tea, mis tühja paagi korral toimub, aga täispaagiga näitab osuti õige pisut alla "F". Kas, näiteks, kui selgub, et osuti langeb nulli liiga vara, võiks abi olla sobiva takisti anduriga järjestikku ühendamisest?
Tänan!
Bensiinipaagis oleva anduri takistus muutub kirjade järgi 0 oomist tühja 32 oomini täis paagi korral, näidiku poolide andmeid ei ole.
Seletuse asemel piisab tõenäoliselt ka viitest sellele.
Samuti kuluks ära teadmine, mis võtetega saab skaala sobivalt paika ajada. Eriti tahaksin (mõistetavatel põhjustel) võimalikult täpselt välja lugeda paagi tühjenemise hetke. Ma veel ei tea, mis tühja paagi korral toimub, aga täispaagiga näitab osuti õige pisut alla "F". Kas, näiteks, kui selgub, et osuti langeb nulli liiga vara, võiks abi olla sobiva takisti anduriga järjestikku ühendamisest?
Tänan!
Comment