Mure siis järgmine. Paigaldasin Xtrailile lisasoojenduselemendi, mis käib jautusvedeliku väiksesse ringi ja on kahe, kolme või 4 hõõgküünlaga. See süsteem on ka VW diislitel, Fordidel, prantslastel jne. Põhimõte siis selles, et jahutusveledik voolab mööda hõõguvaid küünlaid ja soojendavad seda lisaks mootorile.
Sain elemendi 2003 Ford Mondeo 2.0tddci pealt ja kolme küünlaga.
Ühendasin aku pealt läbi 70A relee, seda lülitab salongist nupp, mis siis lisaküünlad aktiveerib, seda siis kui süüde sees.
Probleem on selles, et neid küünlaid genekas ära ei toida. Huvitav on aga see, et mootori küünlaid toidab ilusti ära, tühikäigul küünalde klemmidel 14,5v.
Isegi siis kui nn After glow 40c juures lõpeb ja mootri omad tagand ära kaovad, ei suuda 90A genekas kolme teistsugust ära toita, aga 4 mootori oma küll.
Algul mõtlesin, et asi selles, et Mondeol olid 13,5v küünlad, vahetasin 11v vastu, ei olnud abi. Mõtlesin, 4ruutmm juhe jääb nõrgaks, panin 10ruutmm pussi ja massi, aga ikka sama, kui muid tarbijaid pole siis kolm küünalt taga, siis pinge akult mõõdetuna on 12.5v.
Mõtlesin veel et kui võtan lisaküünaldele voolu enne mootori küünalde kaitset, et vb on mingi regulaator vahel(skeemi järgi ei tohiks) aku laadimiseks.
Ei tea, kas on abi?
või on kellelgil veel mõtteid?
Sain elemendi 2003 Ford Mondeo 2.0tddci pealt ja kolme küünlaga.
Ühendasin aku pealt läbi 70A relee, seda lülitab salongist nupp, mis siis lisaküünlad aktiveerib, seda siis kui süüde sees.
Probleem on selles, et neid küünlaid genekas ära ei toida. Huvitav on aga see, et mootori küünlaid toidab ilusti ära, tühikäigul küünalde klemmidel 14,5v.
Isegi siis kui nn After glow 40c juures lõpeb ja mootri omad tagand ära kaovad, ei suuda 90A genekas kolme teistsugust ära toita, aga 4 mootori oma küll.
Algul mõtlesin, et asi selles, et Mondeol olid 13,5v küünlad, vahetasin 11v vastu, ei olnud abi. Mõtlesin, 4ruutmm juhe jääb nõrgaks, panin 10ruutmm pussi ja massi, aga ikka sama, kui muid tarbijaid pole siis kolm küünalt taga, siis pinge akult mõõdetuna on 12.5v.
Mõtlesin veel et kui võtan lisaküünaldele voolu enne mootori küünalde kaitset, et vb on mingi regulaator vahel(skeemi järgi ei tohiks) aku laadimiseks.
Ei tea, kas on abi?
või on kellelgil veel mõtteid?
Comment