Tekkis mõte, et anda vanemat tüüpi autole (karburaator, kat ja lambda) ise lambda signaal. Peaks jääma vahemikku 0-1.1 v näiteks ja olema reguleeritav. Saan aru nii, et madalam pinge ütleb, et segu lahja anna rohkem kütust - ning vastupidi. Kas sellise signaali saab lihtsalt potensiomeetriga? Või on vajalik ka takisteid lisada? Mis suuruses need peaksid olema? Ma olen natuke kauge kõigest sest kuid väikese juhendamise abiga saaks tehtud.
Nüüd ka ebaolulist:
Lühidalt ka sellest, et tegemist on Subaru Libero minibussiga, 1.2 bensiin, 38kw ja 92a. Tal on mingi eriti naljakas lugu selle lambda anduriga. Kataloogid pakuvad ainult 1 juhtmega - autol on 2 juhtmega ja katkine. Keere ka maas ja kõik hukas. Kataloogi järgi 12mm keermega ja 2 juhtmega universaali tellida ei saa. Nüüd peab auto ka tagasi välismaale kihutama kohe-kohe ja ei jõua ära oodata. Üritaks siis selle aju petmisega ülevaatuselt läbi saada ning vältida katalüsaatori tühjaks põlemist. Ja mõistan ka, et segu liiga lahjaks pettes võib teisipidi mootori ära lõhkuda. Hädaabinõu ühesõnaga. Juba eile pidi valmis olema
Eks siis pärast jõuab uurida ja õiged jupid leida.
Nüüd ka ebaolulist:
Lühidalt ka sellest, et tegemist on Subaru Libero minibussiga, 1.2 bensiin, 38kw ja 92a. Tal on mingi eriti naljakas lugu selle lambda anduriga. Kataloogid pakuvad ainult 1 juhtmega - autol on 2 juhtmega ja katkine. Keere ka maas ja kõik hukas. Kataloogi järgi 12mm keermega ja 2 juhtmega universaali tellida ei saa. Nüüd peab auto ka tagasi välismaale kihutama kohe-kohe ja ei jõua ära oodata. Üritaks siis selle aju petmisega ülevaatuselt läbi saada ning vältida katalüsaatori tühjaks põlemist. Ja mõistan ka, et segu liiga lahjaks pettes võib teisipidi mootori ära lõhkuda. Hädaabinõu ühesõnaga. Juba eile pidi valmis olema
Eks siis pärast jõuab uurida ja õiged jupid leida.
Comment