Salalülititega peab olema väga tähelepanelik. Kui on tavaline karburaatormootor, siis pole liiga keeruline pätil ühendada otse su süütepoolile ja veel mõnele tükile akult pinge peale ja kogu ülejäänud vooluring akult lahti võtta. Blokeering on kõrvaldatud ja öö varjus sõidetakse tasa turvalisse kohta, kus siis sinu aretist lahkama hakatakse. Kavalam on panna oma ahelad sellistele asjadele vahele, ilma milleta ei sõida kohe kuidagi ja millele ei saa ka ilma suurema lammutamiseta ligi. Näiteks võib blokeerida mõnel mootoril kütte etteandmist, elektrilisi klappe ja pumpa. Kui pump on ikka auto all ligipääsmatus kohas, siis ei ole vargal nii palju aega, et asustatud kohas karjuva auto alla ronida oma juhtmeid ühendama. Muidugi peab kindlasti välistama ka kohe pumba juhtmesse salongis asjade ühendamise.
Ühesõnaga... Loov tasub alati olla võimalikult suurtes piirides aga absoluutset garantiid ei anna mitte midagi. Mida rohkem segasem süsteem, rohkem juhtmeid ja lühistatud / katkestatud otsi, seda kindlam võid olla, et keegi su masinaga minema ei sõida.
Ühesõnaga... Loov tasub alati olla võimalikult suurtes piirides aga absoluutset garantiid ei anna mitte midagi. Mida rohkem segasem süsteem, rohkem juhtmeid ja lühistatud / katkestatud otsi, seda kindlam võid olla, et keegi su masinaga minema ei sõida.
Comment