Tegemist on minu projektiautoga moskvits 2141, millel on plaanis teha salongi upgrade, näiteks armatuur nahaga katta jms.
Olen siin mõlgutanud praeguse küttesüsteemi ümberehitusest, praegu on lihtsalt kaks plastist hooba (kusjuures väga arusaamatult töötavad) pluss 3 astmega kiiruse lüliti.
Vaatasin, heatboxil on kaks klappi, mis ilmselt lülitavad külma/kuuma vahel ja üles/alla (täpsemalt peab veel uurima, kuna on kavas see puhastamiseks lahti võtta).
Neid saaks liigutada mudellennuki servodega.
Teiseks, puhuri mootori mõtlesin asendada mudellennuki omaga (ca 1.5kw), siis saaks seda ESC vahendusel sujuvalt reguleerida. sisendiks jällegi servodelt tuttav PWM signaal. Nii et kokku saame 3 servo formaadis PWM väljundit. Edasi, salongi temperatuuri mõõtmine ehk siis näiteks termopaar. Lisaks peab muidugi tegema kellad-viled ehk siis ütleme potekaga temperatuuri etteandmine, tundub, et suurt pöördnuppu on lihtsam kasutada kui rappuvas autos klahve vajutada; ning jahutusvedeliku temperatuuri andur, mis on tegelikult ju plokis juba olemas, vaja ainult armatuurist vastav signaal võtta (mis formaat?)
Lihtne lähenemine võiks ju eeldada näiteks mingit hiina päritolu temperatuurikontrollerit pluss servotestrid klappide servode liigutamiseks. Samas tahaks midagi Audi kliima-automaatika sarnast, kus tundub et mängitakse pigem ventilaatori pööretega.
Pikk jutt sitt jutt, aga kas keegi on midagi sellist kusagil näinud/teinud?
Leidsin midagi sellist:
Huvitav, kas kannataks peltieri baasil ka jahutuse teha?
Olen siin mõlgutanud praeguse küttesüsteemi ümberehitusest, praegu on lihtsalt kaks plastist hooba (kusjuures väga arusaamatult töötavad) pluss 3 astmega kiiruse lüliti.
Vaatasin, heatboxil on kaks klappi, mis ilmselt lülitavad külma/kuuma vahel ja üles/alla (täpsemalt peab veel uurima, kuna on kavas see puhastamiseks lahti võtta).
Neid saaks liigutada mudellennuki servodega.
Teiseks, puhuri mootori mõtlesin asendada mudellennuki omaga (ca 1.5kw), siis saaks seda ESC vahendusel sujuvalt reguleerida. sisendiks jällegi servodelt tuttav PWM signaal. Nii et kokku saame 3 servo formaadis PWM väljundit. Edasi, salongi temperatuuri mõõtmine ehk siis näiteks termopaar. Lisaks peab muidugi tegema kellad-viled ehk siis ütleme potekaga temperatuuri etteandmine, tundub, et suurt pöördnuppu on lihtsam kasutada kui rappuvas autos klahve vajutada; ning jahutusvedeliku temperatuuri andur, mis on tegelikult ju plokis juba olemas, vaja ainult armatuurist vastav signaal võtta (mis formaat?)
Lihtne lähenemine võiks ju eeldada näiteks mingit hiina päritolu temperatuurikontrollerit pluss servotestrid klappide servode liigutamiseks. Samas tahaks midagi Audi kliima-automaatika sarnast, kus tundub et mängitakse pigem ventilaatori pööretega.
Pikk jutt sitt jutt, aga kas keegi on midagi sellist kusagil näinud/teinud?
Leidsin midagi sellist:
Huvitav, kas kannataks peltieri baasil ka jahutuse teha?
Comment