Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Probleem 7.5W SMD LED-iga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Probleem 7.5W SMD LED-iga

    Hangitud sai autole 7.5W SMD ledid h7 tüüpi sokliga udutuledesse. Probleem selles, et auto enda tulemooduliga ei võta neid pirne omaks(väljendub see väreluse ja nn strobotamisega). Nende võimsus originaalsete 55W halogeenidega on ju kordades väiksem. Olen kuulnud, et takistid vahele ühendades saab sellest värelusest lahti. Käisin eile kohaliku Elfa edasimüüja juures ning ka oomipoes, ei osanud ükski müüa soovitada kui võimsad ja mis ohmidega need takistid olema peaks. LEDid ise 300mA ja 12V. Arvasid nad, et nad peaks päris võimsad olema, seda ma eeldan ise ka et 50-100W ? Seega loodan siit foorumist abi saada, ehk on kellelgi eelnevaid kogemusi.

    Siim

    #2
    Vs: Probleem 7.5W SMD LED-iga

    12V, 300mA, 7.5W - Juba siin oled petta saanud.
    Kui LEDi otse akult põlema paned, kas siis toimib?

    Comment


      #3
      Vs: Probleem 7.5W SMD LED-iga

      Otse akult jah ei ole mingit värelust, see on BMW inseneridepoolt loodud tuledemooduli nn nöökimine. Paljud on numbrituledesse LED-e pannud ja lahendanud sama probleemi takistite vahele ühendamisega.

      Comment


        #4
        Vs: Probleem 7.5W SMD LED-iga

        Esmalt postitatud siim138 poolt Vaata postitust
        Otse akult jah ei ole mingit värelust, see on BMW inseneridepoolt loodud tuledemooduli nn nöökimine. Paljud on numbrituledesse LED-e pannud ja lahendanud sama probleemi takistite vahele ühendamisega.
        Miks tahad neid LEDe sinna panna? See on esimene ja põhiline probleem.
        Tulemoodul on ehitatud kontrollima lampide korrasolekut.
        Korras 55 W lamp tarbib 55/12=4,58 A voolu.
        7,5 W LED tarbib 0,625 A voolu.
        Selle vahe elektroonika avastabki.
        Kui tahad moodulit lihtsalt petta siis pead kulutama LEDile lisaks 3,9 A ehk 47 W võimsust.
        Seda saab teha nii et ühendad sinna LEDiga rööpi 3 oomi 47 W takisti.
        Võimalik et piisab ka suuremast takistist.
        Seda otsustsid nood BMW insenerid kui nad autot konstrueerisid.

        Muidugi on võimalik ka selle tulemooduli häälestust muuta.

        Comment


          #5
          Vs: Probleem 7.5W SMD LED-iga

          Mis autoga täpsemalt tegu?
          Kuna BMW kasutab uuematel nii kuum-, kui külmkontrolli pirnide kontrollimiseks, siis nad vahest värelevadki, kuna led süttib juba selle kontrollimise käigus, kuna tarve nii väike.
          Neid kontrolle saab maha programeerida.
          Esituledel ei tohiks ka mingit PWM signaali toiteks olla, et isegi takistitega peaks olema toide ühtlane.
          Kui tuled süütad, kas siis ka ei hakka põlema, kuna armatuuris on süttinud teade, et pirn läbi?

          Comment


            #6
            Vs: Probleem 7.5W SMD LED-iga

            Mul autol vanema tüübi LCM st. moodul ehk siis LCM II (auto 97), olen aru saanud, et sellel cold ja hot chek suhtleiselt võimatu maha võtta, alates 98 lõpp said E39 said endale LCM III-e seal jah progremis võimalusi rohkem, uuemat moodulit ei plaani panna, kuna kui takistitega selle väreluse ära saab oleksin rahul.
            Sisse süüdates hakkavad kenasti põlema, kompuuter viga ei näita. See mingil õrn võdisemine,värelemine häirib ja kui tuled kustus lülitist ja süüde sees siis 10s intervallidega vilksatamine.

            Comment


              #7
              Vs: Probleem 7.5W SMD LED-iga

              Täna proovisin rööpühendusena paiknevat 3,3ohm 50W takistiga strobotamise vastu rohtu leida. Tulemus on see, et põledes enam tuled õrnalt ei värelenud, aga kustus asendis ikka strobotavad. Lisaks jõudis paari minutiga see takisi juba nii kuumaks minna, et suutis tule korpust ja juhtmeid ka sulatada pisut. Takistiga seda probleemi tundub, et ei ravi.

              Comment

              Working...
              X