Kas keegi on kompetentsem ja oskab ehk paar sõna öelda. Sädet pole ja pole ka süütepooli väljundil. Süütepool asub jagaja sees. Kus kohast võib otsida süüte andurit, või on ka see jagajas olevas komplektis. Kirjandusest ei leidnud midagi. Ehk on keegi teadjam mees? Selle ala foorumis vist kiiresti abi ei saa ja küsida poe kusagilt suvine puhkuste aeg.Äkki keegi tead kedagi kes teab vastust! Kas ja kuidas saab andurit kontrollida?
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Stratus 2,5 l V6 95a. ei käivitu
Collapse
X
-
Vs: Stratus 2,5 l V6 95a. ei käivitu.
Seal on see asi vist nii lahendatud et mootori ajus on nn driver = transistorlüliti iga küünla jaoks, kui sellel skeemiosal on pinge puudu miskipärast siis ei tulegi matsugi ühestki väljundist. Võib ka nii minna et kui küünlad on pikalt vahetamata siis need põhjustavad transistorlüliti koolemise. Reeglina pakutakse siis terve aju vahetust, kuigi peaks saama ka transistorite vahetusega hakkama.
Süütepool peaks igal silindril eraldi olema, kuid paigutatud on nad ühte kesta niipalju kui näinud neid olen (selline must klots kuhu küünlajuhtmed kokku lähevad). Lisaks läheb sinna alla nelja kontaktiga pistik.
Kas miski võiks aga keelata mootori käivitumise? Mingi immo tõrge või midagi sarnast?
Küsida tasub kasutaja hmm käest kas siin või "asjakohases" foorumis, kasvõi helistades - ta pole seda pahaks pannud.Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
Konfutsius
-
Vs: Stratus 2,5 l V6 95a. ei käivitu.
Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitustSeal on see asi vist nii lahendatud et mootori ajus on nn driver = transistorlüliti iga küünla jaoks, kui sellel skeemiosal on pinge puudu miskipärast siis ei tulegi matsugi ühestki väljundist. Võib ka nii minna et kui küünlad on pikalt vahetamata siis need põhjustavad transistorlüliti koolemise. Reeglina pakutakse siis terve aju vahetust, kuigi peaks saama ka transistorite vahetusega hakkama.
Süütepool peaks igal silindril eraldi olema, kuid paigutatud on nad ühte kesta niipalju kui näinud neid olen (selline must klots kuhu küünlajuhtmed kokku lähevad). Lisaks läheb sinna alla nelja kontaktiga pistik.
Kas miski võiks aga keelata mootori käivitumise? Mingi immo tõrge või midagi sarnast?
Küsida tasub kasutaja hmm käest kas siin või "asjakohases" foorumis, kasvõi helistades - ta pole seda pahaks pannud.viimati muutis kasutaja humax; 08 m 2013, 20:08.
Comment
-
Vs: Stratus 2,5 l V6 95a. ei käivitu.
Noh, siis on nagu Volga ju .
Aga Saarekaz tegi teema kus vändaandur samamoodi sädet ei võimaldanud... ehk on ka sama jama. Ilmselt juba lugesid...
Ja seegi teema võiks abiks olla http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=30&t=9670
Kas Sul manual auto kohta on?viimati muutis kasutaja OSX; 08 m 2013, 21:20.Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
Konfutsius
Comment
-
Vs: Stratus 2,5 l V6 95a. ei käivitu.
Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitustNoh, siis on nagu Volga ju .
Aga Saarekaz tegi teema kus vändaandur samamoodi sädet ei võimaldanud... ehk on ka sama jama. Ilmselt juba lugesid...
Ja seegi teema võiks abiks olla http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=30&t=9670
Kas Sul manual auto kohta on?viimati muutis kasutaja martinj; 09 m 2013, 09:20.
Comment
-
Vs: Stratus 2,5 l V6 95a. ei käivitu.
No nii! l Looda jumalale, aga pea meeles et mees ise peab asja taga olema! Kaks päeva teemaga teglemist ja pole enam hirmu et autoga hakkama ei saa ja temast midagi ei tea. Kõikidele oma küsimustele sain vastuse, anduri asukoht teada, kontrollimise tehnoloogia netis olemas ja kui on olemas elektri osa manuaal siis täiesti teostatav ja tava testrist piisab, et diagnoos panna. Foorumitest konkreetset vastust ei saanud, kuid mõningad vihed ja sellest on ka abi! Töökodadest "spetsialisti" käest midagi küsida on lootusetu ettevõtmine ja viia auto sinna siis vaatavad! Remondi hinaks küsiti 320-860 Euri!!! Lisaks vedu treileriga. Kõige raskem osa asja juures on meie kaubandus! Enne kui kusagilt midagi osta siis eelnevalt peab ikka väga palju ja hoolikalt turu uringut tegema muidu on halastamatu ämbrisse astumine. Seda tuleb teha iga ostu puhul! Jagaja hind kõigub 560-355 Euri, ainult et 355 euri eest tuuakse jagaja koju kätte ja tarne aeg on kuni kaks nädalat. Dollarimaal on hind 76-225 daala. Õnneks jagajat vaja polnud ja ostmata ta jäi. Viga oli anduris ja nimelt puudus impulss anduri väljundil ja diagnoos oli mõõtmise teel tava testriga. Kusjuures see andur põhjustab väga palju arusaamatuid põhjusi mootori töös ja jamas ta juba mingi 1,5 aastat tagasi ja anomaaliad kadusid ja töötas hetkeni millal lepingu lõplikult lõpetas, Anduri hind oli 92 Euri + 4 tundi oma tööd oli remondi maksumus. Miks ma seda kirjutan? Kuna meil on tehnikaalane foorum ja tegemist elektri osaga siis ehk mõnele mõtlemiseks ja olukorra analüüsimiseks, ehk on abiks. Mis kaubandusse puutub siis see on vastav meie banaaniriigile ja tase on alla igasugust arvestust! Kõige halvem asja juures on see, et nii töökodades kui ka kaubanduses valetatakse kliendile ja äri käib kliendi kahjuks, mulle tehti selgeks, et kui on viga süütepoolis siis tuleb osta uus jagaja ja eraldi süüte pooli müügis ei ole, kuid dollarimaal on ka müügis eraldi süttepool ja hinnaga 46 daala. Vaadates jagajat siis on see võimalik ja pooli kinnituseks on neli kruvi mis on jaga sees pooli kinnituseks. pole see jänki sugugi nii loll et teeb sellise süüte süsteemi kus pooli pärast tuleb vahetada terve jagaja. Nüüd ka tean seda et pole midagi lihtsamat ja Soomes vahetatakse ära pool, nagu naksti ja jagaja kui selline käib edasi
Minu lugupidamine!
Aitähh OSX!viimati muutis kasutaja humax; 11 m 2013, 19:58.
Comment
-
Vs: Stratus 2,5 l V6 95a. ei käivitu.
Rõõm kuulda et said korda.
Meie "kaubandus" on jah imeline: otsisin amorte ja poodides taheti hinda 102-120€ tk, netist ostes läks 64€/tk ja selle eest juba koju kätte...
Remontijate tasemest kah: käis mul auto Silberis garantiis, oli vaja vahetada üks jurakas ees, elektrooniline pidurivõimendi. Selleks tuli lahti lasta 6 polti, üks splint, ja lahti keerata vastavad piduritorud...
An Easy task, my Friend, aga mitte Silberis.
Eeldsin et töö aega mõõdetakse tundides, aga kolmandal päeval kannatus katkes ja kuna ma suu peale kukkunud pole - sain saali auto juurde ja mis ma nägin? Kohalik paberitega idioot oli keeranud lahti piduritorusid LEHTVÕTMEGA!! Muidugi läksid need ümmarguseks ja olid rikutud. Idioot ei saanud aga muidu kui keeras kõik ümmarguseks!!!
Et oli vaja seega uusi piduritorusid, esitati pidurimeistrile tellimus uutele torudele, aga auto täpne mudel jäeti ütlemata ning mees tegigi mingile asjale ringi valmis - mis ei sobinud . Seejärel telliti uus ring juba täpsemalt.
Selleks ajaks olin siis saali jõudnud ning tabasin idioodi hetkel kui ta miskipärast näperdas sisselaske õhuanduri kallal, eemaldades selle tihendit. Uurides mis seos on sellel "töökäsuga" sain vastuseks mingi mõmina ainult ja asuti kokku tagasi panema.
Et piduritorud oli vaja vahetada ühes tükis taha välja siis oli vaja ära võtta paak... see oli üle 2/3 täis kui auto neile andsin. Mees lasi paagi lahti ning selle käigus lasi üle poole seesolnud kütusest lihtsalt põrandale! Lõbus eks?
Kõige lõpuks oli mind ootamas üllatus siis kui autot kätte saama läksin. Olen nagu harjunud et garantii teostamise korral klient ei maksa seda omas taskust, aga mulle esitati arve nende poolt rikutud asjade remondi eest, selle üle üllatust näidates ähvardati kasseerida sisse kogu summa (82k EEK). Tunnise loogika "häälestamise" tulemusena lahkusin sealt autoga ja nii et esitatud arve tühistati, kuid minu kraesse jäi pool paagitäit kütust millega nad OMA SAALI põrandat pesid...
Kogu porno oleks võinud jääda olemata kui selline kõva firma nagu Siberauto oleks leidnud raha osta omale piduritorude rõngasvõti, selline kus rõngas suletakse poldiga et vältida stutsi rikkumine. Mul on selline kodus olemas, maksis 15 eeku kunagi...
Humax, palju kilomeetreid Sulle ja autole!Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
Konfutsius
Comment
Comment