Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

12V sigaretisüütajast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    12V sigaretisüütajast

    Tere!

    Mure järgmine. Tahan autosse pagasnikusse panna bassikõlari koos võimendiga. Võimendi vajab +12V ja massi.Võimendi maksimaalne võimsus on 700W. Pagasnikus on olemas sigaretisüütaja pesa. Küsimus: kas sealt võib võtta +12V ? Kui jah, siis mõtlesin et ostaks a la mingi laadija või adapteri, kus on nii mass kui +12V olemas. Või on see loll mõte?

    Ette tänades,

    Mati
    Kogun vanu emaplaate ja mälusid. Tartus tulen ise järgi. 5689 seitse 375

    #2
    Vs: 12V sigaretisüütajast

    Seal on 12v küll, aga ampreid ei saa piisavalt sealt.
    Pead ikka aku pealt vedama korraliku paksu kaabliga (ja kaitse pane vahele, kohe aku juurde).

    Aga mis sa selle laadija/adapteriga teha tahad?

    Comment


      #3
      Vs: 12V sigaretisüütajast

      Selge. Tänud
      Kogun vanu emaplaate ja mälusid. Tartus tulen ise järgi. 5689 seitse 375

      Comment


        #4
        Vs: 12V sigaretisüütajast

        Ja ja mass pane peenikese juuksekarvaga kuskile roostes poldi alla, jumala eest ära seda hakka aku pealt vedama. Siis on moodne värk, bassi müts tuleb ja vaiks, siis 1s pärast uus müts ja vaikus. Enamus linnapeal käivad nii.
        See 700 W on ikka see paarkümend EURi 700W? Sealt saab 100W per kanal.
        Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
        1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
        2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

        Comment


          #5
          Vs: 12V sigaretisüütajast

          Esmalt postitatud matih22 poolt Vaata postitust
          ... Pagasnikus on olemas sigaretisüütaja pesa...
          Palun alandlikult vabandust, silme ette kerkis pilt sellest, kuidas auto aeg-ajalt peatub ning juht ja sõitjad pagasnikus sigaretti süütamas käivad...
          See ikka kandelambi, külmkasti v.m.s. jaoks mõeldud pesa. Võimu jaoks ilmselgelt lahja.

          Comment


            #6
            Vs: 12V sigaretisüütajast

            Esmalt postitatud Jeekim poolt Vaata postitust
            See ikka kandelambi, külmkasti v.m.s. jaoks mõeldud pesa. Võimu jaoks ilmselgelt lahja.
            Aga kui sinna saab ka sigaretisüütajat paigaldada, võib seda ka sigaretisüütaja pesaks nimetada ! Sest see on enamasti kõigile arusaadav kui seda pesa sedasi nimetada...
            http://hparchive.com/
            https://worldradiohistory.com/index.htm

            Comment


              #7
              Vs: 12V sigaretisüütajast

              Ma ei saa ka aru milleks tähti närida.
              Oleks ta kirjutanud et tal on pagassis kandelambi pistik, siis poleks keegi aru saanud milline see pistik on seal.


              Esmalt postitatud murphy poolt Vaata postitust
              Ja ja mass pane peenikese juuksekarvaga kuskile roostes poldi alla, jumala eest ära seda hakka aku pealt vedama.
              Ega seda polegi vaja aku pealt vedada. Piisab kui aku juurest korralik lisakaabel keresse ühendatud. Ja võimu juures ka korralik ühendus kere külge.
              Auto kere laseb siiski rohkem ampreid läbi kui see põidla jämedune 5-6m pikk kaabel.

              Comment


                #8
                Vs: 12V sigaretisüütajast

                Ja ja laseb laseb. Eriti see moodne <0,5mm plekk uuematel masinatel. Korralik ühendus on siis mitu eri punkti üksteisest kaugemal. Või siis peab kaabliking olma piisavalt suure pindalaga.
                Lisaks et teras roostetab. Teisisõni peab olema see paksem tugikonstruktsioon kuhu on tehase poolt juba mutter vms külge keevitatud.
                Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                Comment


                  #9
                  Vs: 12V sigaretisüütajast

                  No natuke võib ju loogilist mõtlemist ka kasutada, et päris suvalise koha peale ei keera seda kaablit.
                  Kõike asju ei pea ette nämmutama üksikasjalikult alati.
                  Seda kaablit ei keeratagi õhukese plekikruviga poritiiva sisse, vaid pagassist võib ju ka matte kergitada ja maanduspunktina kasutada seda polti mis tehase poolt selleks sinna pandud.
                  Mehed käivad db võistlustel mitmekilovatiste süsteemidega mis on läbi kere maandatud, ja nüüd siis äkist ei tööta niimoodi.
                  Ühendused tuleb lihtsalt korralikult teha ja see tehases pandud, akult keresse minev kaabel jämedama vastu vahetada.

                  Comment


                    #10
                    Vs: 12V sigaretisüütajast

                    Küsiks kiirelt siit,et juhtmeteotsikutel on erinevad värvid ja need peaks näitama max. voolu tugevust ( punased, sinised, kollased) Need, mis on enamsed ja isased. Mis värvid mida näitavad? http://pood.automaailm.ee/est/autoka...varuosa/kaitse

                    Comment


                      #11
                      Vs: 12V sigaretisüütajast

                      Ei näita max. voolu, vaid juhtme ristlõikepindala ruutmillimeetrites: punane - 1,5 , sinine - 2,5 ja kollane 6,0... Kui palju sealt voolu läbi võib lasta, seda peast ei tea.

                      Comment


                        #12
                        Vs: 12V sigaretisüütajast

                        Seda ma teadsin jah, aga ka mm2 näitab lubatud max voolu ja seda mul vaja oleks teadagi.

                        Comment


                          #13
                          Vs: 12V sigaretisüütajast

                          Esmalt postitatud Kkert poolt Vaata postitust
                          No natuke võib ju loogilist mõtlemist ka kasutada, et päris suvalise koha peale ei keera seda kaablit.
                          Kõike asju ei pea ette nämmutama üksikasjalikult alati.
                          Seda kaablit ei keeratagi õhukese plekikruviga poritiiva sisse, vaid pagassist võib ju ka matte kergitada ja maanduspunktina kasutada seda polti mis tehase poolt selleks sinna pandud.
                          Mehed käivad db võistlustel mitmekilovatiste süsteemidega mis on läbi kere maandatud, ja nüüd siis äkist ei tööta niimoodi.
                          Ühendused tuleb lihtsalt korralikult teha ja see tehases pandud, akult keresse minev kaabel jämedama vastu vahetada.
                          db võistlustel ei loe võibolla küll, kuid kvaliteedi võistlustel võetakse selle eest punkte vähemaks.
                          MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                          KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                          Comment


                            #14
                            Vs: 12V sigaretisüütajast

                            Esmalt postitatud maidor poolt Vaata postitust
                            Seda ma teadsin jah, aga ka mm2 näitab lubatud max voolu ja seda mul vaja oleks teadagi.
                            Kui sa eri värvi pistikud kõrvuti paned, siis sageli paistavad pistikud üsna sama paksust metallist tehtud olevat ehk siis lubatud voolu osas olulist vahet olla ei tohiks.

                            Comment

                            Working...
                            X