Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Automaatne tulede relee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Automaatne tulede relee

    Vaja oleks sellist releed:



    automaatseks tulede lülitamiseks Opel Omegale (valmidus pesa näol olemas, signaali pidavat saama õli rõhu kontroll lambilt).

    Eestis paraku keegi väga ei paku, ja kui pakutakse siis hind tiba krõbeda võitu.

    Kas asjale oleks mingi asendus äkki ? Ei pea olema samasse pessa sobiv, kuna jootekolb seisab endal käes küll. Või on kellelgi mingit skeemi jagada, et asi ise kokku panna?

    #2
    Vs: Automaatne tulede relee

    mis sa teha tahad? automaatsed tuled? neid võimalusi ja variante seda teha on ju palju. Paari releega täiesti teostatav.

    Comment


      #3
      Vs: Automaatne tulede relee

      Hallo! Wuerde gern einen Schalter fuers Tagfahrlicht in die Mittelkonsole einbauen, damit ich die Nebelscheinwerder als Tagfahrlicht ohnen...


      Vt. Mr. Beani lihtsat skeemi päevasõidutulede lülitamiseks. Vt. ka märkust all - 87a klemmi ühendamine!
      Ku saksa keelest aru eisaa, kasuta G-tõlkijat.

      Comment


        #4
        Vs: Automaatne tulede relee

        Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
        Ku saksa keelest aru eisaa, kasuta G-tõlkijat.
        Kas sa ise ka seda tõlkijat proovisid enne kui soovitasid?
        See on keelatud. Aga ok ...
        Kui mootor töötab, elektrisüsteem 14V ca.Udutuled 2x 55W liialdatud. nii 110W
        See muudab voolu 7,9 A. 110W/14V =Relee ei mõtet ...
        Lisaks pead relee niikuinii: päevatulede D + (pin 61)?
        87a pakkumise pärineb kerge moodul udutuled.Lüliti liini relee mähis.
        Aga muidu, otsinguga leiab siitsamast foorumist ka teemasi automaatsete tulede kohta.

        Comment


          #5
          Vs: Automaatne tulede relee

          Esmalt postitatud Kkert poolt Vaata postitust
          Kas sa ise ka seda tõlkijat proovisid enne kui soovitasid?
          Mõttekam on lasta inglise (või vene) keelde, siis on jutt arusaadavam
          73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
          ATiP1pN4XeM

          Comment


            #6
            Vs: Automaatne tulede relee

            Kasutaja Svago poolt pakutud skeem sobib vaid LED-päevatuledele, kuna lähitulede kasutamisel nõuab LE ka parke e. ääretulesid. Originaalpesast soovitaks leida pidev vool, vasaku ja parema pargi ning lähitule klemmid.Ühenduse kohta soovitus: relee juhtimiseks olen leidnud geneka kontroll-lambi juhtme(peaks olema sinine - klemm D+ või 61) ja mass võta käsipiduri lüliti juhtmest, need siis klemmid 85 ja 86. Veidi halvem variant oleks juhtimine süüteluku ACC klemmi alt. Klemmile 30 võtad orginaalpesast voolu, klemmilt 87 viid voolu lähitule klemmile ja läbi ca 10 A dioodide parkide klemmidele. Dioodid välistavad parkide omavahelise ühenduse ja lähitule süttimise parkide lülitamisel. Küsimuste tekkimisel minu tl. nr. 5578131. PS. paraku ei valda arvutit nii hästi, et skeemi joonistada...

            Comment


              #7
              Vs: Automaatne tulede relee

              Mis siis ikka, eks siis tuletame meelde:
              Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded

              Kood 207. Päevatule laternad

              Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukile võib E-reegli nr 48 kohaselt paigaldada kaks E-reegli nr 87 kohast päevatule laternat. Päevatule laterna valgusava ülaserv ei tohi asetseda kõrgemal kui 1500 mm ja alaserv madalamal kui 250 mm maapinnast. Laterna valgusava välisserv ei tohi olla kere välisgabariidist kaugemal kui 400 mm ja laternate valgusavade siseservade vahe ei tohi olla väiksem kui 600 mm (400 mm sõidukite korral, mille laius ei ületa 1300 mm). Haagisele on päevasõidutulede asetamine keelatud;
              [RTL 2009, 1, 5 - jõust. 10.01.2009] 2) päevatule laternad võivad olla ühitatud teiste tulede laternatega;


              3) ühe päevatule valgustugevus peab olema vähemalt 400 cd ja ei tohi ületada 1200 cd. Valgusava pinna suurus peab olema vähemalt 25 cm2 ja ei tohi ületada 200 cm2;

              [RTL 2007, 96, 1605 - jõust. 21.12.2007] 4) [Kehtetu – RTL 2007, 37, 636 – jõust. 7.05.2007]



              5) lubatud on kasutada E-sertifitseeritud päevatule laternaid ja sellele peab olema kantud tähis RL. Päevatule värvus peab olema valge või valikkollane;


              [RTL 2009, 1, 5 - jõust. 10.01.2009] 6) päevatuled peavad automaatselt välja lülituma, kui lülitatakse sisse lähi- või kaugtuled.

              § 40. Tulede kasutamise üldnõuded

              (1) Sõidu ajal peavad mootorsõidukil põlema lähi- või kaugtuled ning ääre- ja numbrituled. Trammil peavad sõidu ajal põlema lähi- ja ääretuled. Haagisel peavad sõidu ajal põlema ääre- ja numbrituled.
              (2) Valge ajal võib lähitulede asemel kasutada päevatulesid. Päevatuled võivad põleda ilma ääre- ja numbrituledeta.



              Ja 55W LED päevatulesid pole veel näinud.
              viimati muutis kasutaja Svago; 19 m 2013, 16:54.

              Comment


                #8
                Vs: Automaatne tulede relee

                Endaõigustuseks nii palju, et teema algas konkreetsest autost ja sellel lähevad sealt särama lähituled. Seega pole ma midagi valet väitnud, et mulle LE-d tutvustama peaks. Spetspäevatulede korral parke küll ei nõuta, aga kui tegu lähituledega, siis tekivad arusaamatused juba tehnoülevaatusel. Teiseks pole keegi 55W LED_päevatuledest rääkinudki.

                Comment


                  #9
                  Vs: Automaatne tulede relee

                  M.B. ütleb kohe alguses, et tema variant ei ole kõigi reeglite kohane

                  Auto lähitulede ahelasse tehakse katkestus. 87a ühendatakse lähituledesssse tuleva juhtmega. 30-ga lähituli. 87-le tuuakse läbi 10a kaitsme toide12V. Tulede juhtimine toimub: süüde - päevatulede lüliti - 86 - relee mähis -85 - ääretuli - maa. Kui päevatule lüliti ei ole sisse lülitatud või lülitatakse sisse auto ääretuled, ei rakendu relee ja 87a kaudu on taastatud esialgne skeem. Päeval valgel ajal sõites paistavad vaid lähituled. Ülevaatusel ja auto peatamisel saab ju tuledelülitiga taastada esialgse ja reeglitekohase tuledemängu
                  Ja üldse on asi väga imelik - päevasõidutuledega koos ei pea ääretuled põlema valgel ajal, aga lähituledega peavad? Neist pole ju valges niikuinii eriti tolku. (Enne seadusemuudatust pidid ääretuled põlema ka päevasõidutulede korral, aga meie seadus oli vastuolus uute autotehases paigaldatud päevasõidutuledega). Saksamaal peab iga muudatuse kooskõlastama TÜV-ga ja töid võivad teha vaid litsentsiga spetsialistid - isegi kodust laelühtrit ei või ise ühendada

                  Comment


                    #10
                    Vs: Automaatne tulede relee

                    Imelikku pole seal midagi. Politsei lihtsalt peab iga inimest potentsiaalseks rikkujaks, kes pimedas ilma ääretuledeta eest ära sõita üritab. Päevatuledega (LED näiteks) pimedas sõita ei näe... Sõber proovis järele, vastab tõele.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Automaatne tulede relee

                      Ma ikkagi eeldan, et päevasõidutulesid kasutatakse päeval valgel ajal, mitte öösel.
                      M.B. skeemi saab lihtsalt muuta legaalseks nagu onujüri pakkus - 10A dioodi lisamisega skeemi - ääretulede ja numbritulede ahelasse.

                      Comment

                      Working...
                      X