Oleks vaja kokku joota selline piskie üleminek nagu altoodud skeemil. Tegu on Audi õhukulu lugejaga, on vaja 4pin (integreeritud reguleerimis jubinaga ja väikse läbimõõduga) lugjal ühendada parema voolavusega 3pin lugeja. Nüüd jääb mul üks pin neljases pistikus tühjaks, sinna tuleb nüüd takisti ja poteka abil genereerida pinge. Kas keegi saaks lühidalt seletada kuidas selline potekas toimib? Kas üks klemm tuleb+ pan ja teine - ja siis keerates saab sättida seda pinget mis tekib kolmandale klemmile väljundiks? Selle ühendangi piniga 4?
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Palun abi skeemi lahti seletamisel
Collapse
X
-
Vs: Palun abi skeemi lahti seletamisel.
Esmalt postitatud ulmefm poolt Vaata postitustKas üks klemm tuleb+ pan ja teine - ja siis keerates saab sättida seda pinget mis tekib kolmandale klemmile väljundiks?
Vaja oleks teada pin3 ja pin4 voolutarvet (sellest sõltub takisti ja pote võimsuse valik)
Arvestades pin3/pin4 voolutarbe tühiselt väikse:
12/2000=0,006 0,006(ruut)x1000=0,036W (36mW)
Skeemil järgi on pin3-el pinge +6V ja pin4 pinget saab reguleerida +6V-st allapoole.
12V pinge kõikumised mõjutavad neid pingeid.
http://motorgeek.com/viewtopic.php?f...8258&hilit=aha on jutt poteka 1,5k peale reguleerimisest kuigi skeemil on 1K pote.
Comment