Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

    Tere,

    Kuna Ford Focuse aku jookseb seistes tühjaks siis plaanin mõõta "uinunud" auto voolutarbimist ampertangidega.
    Küsin, kas Fluke 322 tangid on selle jaoks sobivad?

    Või on mõni lihtsam viis voolutarbimise mõõtmiseks?

    #2
    Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

    Sul on vaja selliseid ampertange, mis ka alalisvoolu mõõdavad! Edasine on piirkondade küsimus!

    Comment


      #3
      Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

      uinunud auto tarbimine on päris väike. Seda saad ka tavalise multimeetriga mõõdetud. Ampertangid näitavad sinna +-0.1...0.3A kanti veaga. Ja sellest veast piidab, et sinu mõõtmine ei anna objektiivset tulemust.

      Comment


        #4
        Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

        Üks sobiv riist.
        Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

        Comment


          #5
          Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

          Multimeetriga mõõtes ühendan ta aku pluss klemmi ja kaabli pluss otsa vahele?

          Comment


            #6
            Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

            Jah, aga vahet pole, võid ka miinuse vahele panna.

            Comment


              #7
              Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

              Kui aku tühjaks jookseb ja multimeetrit käepärast ei ole, siis mina olen auto lambipirniga testinud.
              Aku juhe maha akult ja lamp sinna vahele jadasse.
              Kui hakkab hõõguma, siis on tarbimine.
              Siis nii kaua kisud kaitsmeid välja ükshaaval kuni lamp ära kustub. Ja ongi viga leitud.

              Comment


                #8
                Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

                Ma päris nii sel autol mõõta ei saa kuna väidetavalt on sel uinunud olekus ka tarbimine, suurusjärgus 0,02A.
                Tahangi mõõta, kas minu autol on tarbimine samas suurusjärgus või suurem.
                Võimalik, et ka aku on otsas (2007a aku).
                Laadisin tühja akut 4 tundi laadijaga, mõõtsin pingeks 12,1V. Kui aga hakkasin tarbijaid järgi lülitama langes pinge kohe märgatavalt. Ainuüksi tulede + ohutulede sisselülitamine langetas aku pinge 11V-ni.

                Comment


                  #9
                  Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

                  Mine osta parem uus aku ja ära vaevle rohkem asjadega mille puhul kogemusi napib.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

                    Esmalt postitatud kriim poolt Vaata postitust
                    Ma päris nii sel autol mõõta ei saa kuna väidetavalt on sel uinunud olekus ka tarbimine, suurusjärgus 0,02A.
                    20mA ei pane H4 pirni hõõguma.
                    Esmalt postitatud dumb_user poolt Vaata postitust
                    Mine osta parem uus aku ja ära vaevle rohkem asjadega mille puhul kogemusi napib.
                    Mis sest uuest akust tolku on kui auto akut sööb? Uus on kah hommikuks tühi.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

                      Esmalt postitatud kriim poolt Vaata postitust
                      Laadisin tühja akut 4 tundi laadijaga, mõõtsin pingeks 12,1V. Kui aga hakkasin tarbijaid järgi lülitama langes pinge kohe märgatavalt. Ainuüksi tulede + ohutulede sisselülitamine langetas aku pinge 11V-ni.
                      See aku oli peale laadimist ikkagi tühi.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

                        Aku mahajooksu olen mõõtnud lausa selle odava multimeetriga 10 A piirkonnas. Kaks kohta peale koma on täiesti piisav täpsus, normaalselt ei ületa see vool 0,1 amprit. Kkert - ile veel niipalju, et ma olen kahtluse korral kasutanud mitte võimsamat kui 5 -10 W pirni. Kui juba H4 hõõgub, on mahajooks hullult suur.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

                          Kui on mõni tester siis saab selle voolu ära mõõta ja
                          saada teada kas tegu on suure lekke või tühja akuga.

                          Kui testrit pole võib mõne autoelektriku või testriga sõbra juurest läbi astuda.
                          Selline 20 mA vool peaks ühte korras akut tühjendama mitu kuud.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

                            Kui aku otsekohe tühjaks saab, siis on seal lühis. Olulist lühist (mis ampri või enam tarvitab) tunned paikse (lokaalse) soojenemise järgi. Käega katsud, põhja kandis, lühis on reeglina põhja sadenenud olluse kaudu. Tühjaksjooksnud aku tunned ka selle järgi ära, et see ei hakka laadijast voolu tarvitama.

                            Nässus akut ei saa parandada, õige suund on poe poole.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Auto voolutarbe mõõtmine ampertangidega

                              Tühja akut 4 tunniga täis ei lae (ei ole teada kui suure vooluga laeti). Esmalt prooviks aku täis laadida. Kui see ei õnnestu, siis poodi.

                              Comment

                              Working...
                              X