Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

12 volti takistitega 6 voldiks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    12 volti takistitega 6 voldiks

    Nimelt on kättejuhtunud üks 6 voldise el. süsteemiga auto.
    Mida vähem asju oleks vaja ringi lapata seda lihtsam ju oleks.
    Kas Kojameestomootori ja starteri saaks kuidagi toimima kui ülejäänud süsteem 12 peale ringi teha? Pole kunagi kokku puutunud säärase asjaga seeega targad, tulistage

    #2
    Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

    Takistitega ei tee sa seal küll mitte kõige vähematki, sest vaevalt ühegi tarbija koormus niivõrd stabiilne on. Ainus võimalus oleks ehk igasugu lampidega, neid (sarnaseid) võid igale poole 2 tükki järjest panna ja töötavadki ilusasti 12V pealt.

    Miks kogu seda asja 6V peale ei võiks jätta?

    Comment


      #3
      Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

      Kuna ei aja taga originaalsust. 12 volti asju lihtsam saada-lihtsam remontida jne.

      Comment


        #4
        Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

        No siis jäävadki alles vaid juhtmed, valgustite korpused jms, kõik elektritarbijad vahetad välja.

        Comment


          #5
          Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

          Nii ongi kui lihtsamalt ei saa.

          Comment


            #6
            Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

            Esmalt postitatud Tercel poolt Vaata postitust
            Kojameestomootori ja starteri saaks
            Pinge on 6 V. Kui suurt voolu nad tahavad?

            Comment


              #7
              Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

              Miks on vaja teha 12 voldi peale ümber?
              Vahetada 350W lampvõimendi jääksoojust Kaja Kallase elektrimolekulide vastu.

              Comment


                #8
                Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

                Tee omale nimekiri detailidest, mis pead välja vahetama kirjutades viimase kui ühe pirni üles. Alustades generaatorist ja süütepoolist lõpetades armatuuri valgustuse pirnidega.

                Kui kõik need elemendid ritta saad ja ikka on veel plaan ümber ehitada, riputa see nimekri siia ka üles ja ehk siis leidsub ka abilisi.
                Ilma selle listita on sind raske tõsiselt võtta.

                Voolud, mis auto juhtmetes liigub on veidi liiga suur, et seal takistitega mängima hakata.

                Comment


                  #9
                  Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

                  Ma pakun, et kogu selle nikerdamise peale mineva raha eest on lihtsam see 6 voldi teema korda teha

                  Comment


                    #10
                    Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

                    Pead kasutama 2 akut a-6V järjestikku. Kuna 1 aku saab suuremat "vatti" (starter), pead aeg-ajalt neid omavahel vahetama.

                    Comment


                      #11
                      Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

                      Tallinnas Tondil on t2itsa akupood olemas, kus on v2ga lai valik. Ja 6V pirnikesi on saada. Mis muud sul seal el.systeemis nii tihti l2bi l2hevad, kui mitte need?!? Kas sellel autol, mida ymber ehitada tahad, on ka muidu 12V uuemaid isendeid? Starteri ja generaatoriga -vast- l2heb tegemine raskemaks. Ning armaturis olevad kellad? Ma usun, et originaal 6V systeemi korda nikerdamine tuleb l6ppkokkuv6ttes odavam ja v2hem n2rve h2vitavam, kui selle 12V peale tegemine.

                      Mis masinaga tegemist muidu on, kui tohib teada?
                      V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

                      Comment


                        #12
                        Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

                        Takistiga läheb raskeks aga PWM võib aidata. Väiksemaid tarbijaid.
                        Starter tahab palju. Natuke liiga palju.

                        Aga kuidas laadida seda 12 V akut kui generaator annab ainult 6 V? Kordisti?
                        Ka see probleem tuleb lahendada.

                        Comment


                          #13
                          Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

                          Generaator tuleb paigaldada uus, 12V-ne. Küsimus on ainult kinnituses ja sobiva läbimõõduga veoseibis. Autoturul ei maksa vanemat tüüpi vene omad praktiliselt midagi (ostsin veel krooniaja lõpus kasutamata Г250-Н1-e 70 Kr-ga). Kogu süsteem tuleks 12V peale ringi ehitada. Jääks ainult starter ja kojamehe mootor. Starterit oleks raskem asendada- praktiliselt igal mootoril on oma (kinnitused, mõõdud, veomoment jne.) Probleem võib olla ka kojamehe mootoriga, samuti seotud mehaanikaga. Ülejäänu asendamine peaks olema ju lihtsam. Ennegi selliselt 6V autosid ringi tehtud 12V peale. Küsimus on vaid kas originaal või vajadusel mugav remont komponentidega, mida on laialdaselt saada.

                          Comment


                            #14
                            Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

                            13 pirni
                            Generaator
                            Süütepool
                            Kojameeestemootor
                            Starter.
                            Suunareleee
                            Tuledereleee
                            Autoks 66´ Põrnikas
                            Kõik on tehtav, küsimus oli selle mõttega et äkki saab lihtsamalt.
                            Miks 12? Kõik enamlevinud autotarvikud on ju 12V. Tahad navigeerida, 220 autosse, saab juhtmetega käivitada, tuled näitavad paremini jne jne.
                            Kuna generaator nagunii elektrone enam välja ei anna tuleks sellega nagunii teha midagi, saab ka 12 aretada külge. aga kõigesuurem murelaps on starter. Räägitakse et kui lased 12 sisse, siis pidi isegi kestma, kui väga pikalt ei piina teda..

                            Comment


                              #15
                              Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.

                              Siis sobib minu pakutud 2 akuga variant, keskpuntist saad 6V starterile ja kojamehe mootorile. 6V starter 12V süsteemis ei kannata tõesti kaua "käiata". Ringimähkimine on kallis, kuid võimalik.
                              Generaatorit saab ka remontida. Tallinnas Hiiul Salve tänavalt keerad paremale hoovi - pole kallid mehed ja remondivad igasuguseid generaatoreid ja startereid. Olen ostnud neilt erilisi starteri harju, mida mujalt pole saada ja isegi teistest harjadest viilida ei saanud
                              Üheks variandiks on veel 3 jõudioodi (320A) ja 1 jõutüristori ühendamine 12V puhul starteri ahelasse järjestikku. Türistoriga saad ka juhtida. Ainult 4 jahutusradiaatori paigutamine võtab väheke ruumi
                              viimati muutis kasutaja Svago; 09 April 2014, 16:28.

                              Comment

                              Working...
                              X