Vs: 12 volti takistitega 6 voldiks.
Valik on lihtne.
6V peale jäädes - hangid 6V aku, remondid 6V geneka, tekitad eraldi pingemuunduriga (6V step up converter/inverter) täiendava pardapinge 12V "tarvikute" jaoks. Vajadusel saad isegi ka esituled eraldi 12V peale teha, siis muidugi on päris kobedat muundurit vaja. 220V samamoodi eraldi muunduriga.
12V peale minnes - vahetad kõik need välja: 13 pirni, Generaator, Süütepool, Kojameestemootor, Starter, Suunarelee, Tulederelee. Põrnikale peaks ju neid üsna lihtne saada olema 12V variandis?
Ja eks tänapäeva infoajastul on üldse kõike lihtne leida ja saada
Ise otsustad, kumma variandiga vähem peavalu on.
Valik on lihtne.
6V peale jäädes - hangid 6V aku, remondid 6V geneka, tekitad eraldi pingemuunduriga (6V step up converter/inverter) täiendava pardapinge 12V "tarvikute" jaoks. Vajadusel saad isegi ka esituled eraldi 12V peale teha, siis muidugi on päris kobedat muundurit vaja. 220V samamoodi eraldi muunduriga.
12V peale minnes - vahetad kõik need välja: 13 pirni, Generaator, Süütepool, Kojameestemootor, Starter, Suunarelee, Tulederelee. Põrnikale peaks ju neid üsna lihtne saada olema 12V variandis?
Ja eks tänapäeva infoajastul on üldse kõike lihtne leida ja saada
![Rõõmus](https://www.elfafoorum.eu/core/images/smilies/smile.png)
Ise otsustad, kumma variandiga vähem peavalu on.
Comment