Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kommutaator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Kommutaator

    Niipalju kui ma auto inimestega rääkind olen väidavad kõik et komutaatoit ei saa remontida, ei tahaks hästi uskuda. Kommutaatori sees on saba andjaks ju põhiliselt see suur transistor. Mis on mõjuv põhjus miks seda transistori vahetada ei saa ?

    #2
    Liimi sisse valatud? Osad on väiksed moodulid, mida ei saa avada, kinglasti on ka erandeid.

    Comment


      #3
      Liimi sisse valatud? Osad on väiksed moodulid, mida ei saa avada, kinglasti on ka erandeid.

      Ühesõnaga kogu probleem on selle kasti lahti saamises ? Seega kui kasti saaks lahti, siis saaks korda teha ?

      Comment


        #4
        Saab remontida küll kui lahti saad.Ise remontisin vw passati kommutaatorit,oli sellise kummi sisse valatud,ajasin fööniga soojaks siis tuli päris hästi maha.sain trasi kätte ja vahetasin ära.Sõidab siiani.

        Comment


          #5
          Mul scorpa kommutaator "kutu" kaan käib maha ilusti on teine kaane alt valatud läbipaistva silikooni sisse suurt transi näen aga see on ka nagu lahtine tähendab ilma korpusetta. Prooviks transi vahetada aga ei tea millega asendada igasugune abi teretulnud. Kommutaatori mark on E5RF-12A297-BA

          Comment


            #6
            08 kommutaator oli üldse plastkarbis. See oli (vist) üldse trükkplaadiga.
            To Supra
            Kui ma ei eksi siis kas pole VW kommutaator 5*7 cm plastkestas olev vidin. Mis moodi see lülititranns sinna kinnitatud oli? Kuidas ja mis sa sinna asemele panid?
            Samas oskab keegi öelda et mis ikka nende kommutaatoritega juhtub-vahepeal töötab ja vahel mitte. Lüliti tranns ju ei saa tagasi tulla vahepeal? :blink:
            Maailm oleks puhas ja süüta
            kui poleks õllejogurtit
            - Õ.Õ.

            Comment


              #7
              See trants tuleb lahti plaadi küljest.Mul oli oma Mitsul sama lugu.Ma tõin juhtmed välja ja trants külge sõidab siia maani ilusti.

              Comment


                #8
                to bisti
                mis see lüliti tranns on siis b-k-e paigutusega, nagu tavaline smd võimsustranns?
                Ja asemele läks? Mis voolu ja vastupingega?
                Maailm oleks puhas ja süüta
                kui poleks õllejogurtit
                - Õ.Õ.

                Comment


                  #9
                  Passat oli 98 aasta,4 silindrit,eraldi süüte poolidega,iga süütepooli jaoks eraldi trans,ilma korpuseta,läbipaistva silikooni sees.Asendus oli mingi TIP XXXX seeria trans(täpselt ei mäleta),juhtmetega välja.Viga oli passatil selles et 1 silinder ei käinud(polnud sädet).

                  Comment


                    #10
                    selle lülitus transi emitteri väljaviik(peenike traat) tuleb tavaliselt selle lahtise transi küljest lahti või põlrb läbi.

                    Comment

                    Working...
                    X