Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Järelhaagise juhtmeühendused

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Järelhaagise juhtmeühendused

    Tere

    On tarvis järelhaagisel tuledejuhtmed ühendada eest tuleva kaabliga.
    Midu ei oleks väga hullugi aga 5 mass juhtme kokku jootmine ja pärast veekindlaks saamin on probleemiks.
    Plaan oli peale panna liimiga termokahanev rüüs aga kardan, et see ei suuda tagada veekindalt katet 3+2 ühendusel.
    Samas on ka peast läbi käinud idee, et panna harukarp aga kahjuks on juhtme ühends ala piiratud (55x28x300mm) Pole nii väikest veekindlat harukarpi leidnud.
    On ka varjant asi ära lahendada pistikutega aga enamus juhtmeid on 1.5mm2 ja need ei taha enam mahtuda kahekaupa klemmide külge(veekindlal pistikul).

    Igasugused pakkumied ideed teretulnud!

    #2
    Vs: Järelhaagise juhtmeõhendused.

    mis juhtub kui nõiteks joodetud ühendused ei ole veekindlad?
    auto kapotialune on ühendusi täis mis ei ole veekindlad...

    Comment


      #3
      Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

      Esmalt postitatud turbohoolik poolt Vaata postitust
      Tere


      Igasugused pakkumied ideed teretulnud!
      Järelhaagiste juhtmete ühendused soovitav teha pressühendustega, kasutades selleks elektriku montaažitange. Poes müüakse vastavaid pistikuid ja pesi erinevatele ristlõigetele. Jootmist pole eriti soovitav kasutada, kasutada äärmisel juhul. Ja sel puhul isoleerida termokahanevaga.
      Need ühendused tuleks mahutada niiskus-, (või veekindlasse) harukarpi ja karp valida vastavalt selllele, kui palju ühendusi on.

      Comment


        #4
        Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

        Need samad pressitavad torud on olemas ka liimiga, mis sobivad sinna ideaalselt, või no ongi selleks mõeldud. Saab neid www.wuerth.ee näiteks.

        Comment


          #5
          Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

          Hea töö eelduseks on head riistad. montaažitangid peaksid olema paksemast materjalist, ühendus tuleb kvaliteetsem. 2X tuleks vajutada ja siis kuumapuhurist puhuda ja nii saab igati korrektsed ühendused.
          Jah need termokahanevad peaks olema liimiga.

          Comment


            #6
            Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

            Esmalt postitatud etsv56 poolt Vaata postitust
            Jootmist pole eriti soovitav kasutada, kasutada äärmisel juhul.
            Miks on jootmine halvem?
            Kas seepärast et tegemine võtab paar minutit kauem aega ja annab mitteoksüdeeruva ja püsiva ühenduse?

            Comment


              #7
              Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

              Kui tuli on terve siis on ta ka piisavalt veekindel ja ühendused saab seal sees teha. Või kus mujal üldse selleks vajadus on?
              Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

              Comment


                #8
                Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

                (55x28x300mm) Pole nii väikest veekindlat harukarpi leidnud.

                Võid ju suvalise karbi, plastist torujupi näiteks mittehappelise silikooniga veekindlaks saada.
                viimati muutis kasutaja Svago; 03 m 2014, 16:55.

                Comment


                  #9
                  Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

                  Kui joode satub olema painduvas kohas, saab varsti jälle joota... See on minu jaoks piisav põhjus kärujuhtmete tegemisel seda moodust mitte kasutada. Piisab pressühendusest ja karbi tihendamist kirjeldas just kasutaja Svago.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

                    Joodetud ühendused ei talu eriti vibratsiooni, sellepärast seda autoasjanduses ei kasutata.
                    Ka kõige tavalisema harukarbi saab veekindlaks täites selle spetsiaalmastiksiga.
                    Silikoniga ühendusi tihendades võib saavutada olukorra, et vesi sisse saab ja välja ei saa.
                    MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                    KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                    Comment


                      #11
                      Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

                      Silikoon Makroflex AA 105

                      -Tööstuslik kasutus hermeetikuna auto- ja

                      laevaehituses


                      -Hermeetikuna elektri- ja elektroonikatööstuses


                      -Temperatuuritaluvus
                      -40° C kuni +120° C

                      Comment


                        #12
                        Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

                        Joodetud ühendused ei talu eriti vibratsiooni, sellepärast seda autoasjanduses ei kasutata.
                        Mis mõttes?
                        Kõik auto elektroonika plaadid on ju joodetud?
                        Kõik juhtmed (mida vaja on olnud parandada,pikendada jne) autos olen samuti jootnud ja siiani pole mitte ühtegi juhust olnud,et joodetud ühendus oleks vibratsiooni tõttu lahti murdunud.
                        Tõsi,joodetud(parandatud) juhe on vaja korralikult kinnitada (kaabliköidik näiteks).
                        Vana helitehnika remont Pärnus

                        Comment


                          #13
                          Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

                          Esmalt postitatud Ints poolt Vaata postitust
                          ...Kõik juhtmed (mida vaja on olnud parandada,pikendada jne) autos olen samuti jootnud ja siiani pole mitte ühtegi juhust olnud,et joodetud ühendus oleks vibratsiooni tõttu lahti murdunud.
                          Tõsi,joodetud(parandatud) juhe on vaja korralikult kinnitada (kaabliköidik näiteks).
                          Ma paneks joodetud koha peale termokahaneva, siis peaks pidama jah küll (kui muidugi annab panna).

                          Comment


                            #14
                            Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

                            Esmalt postitatud turbohoolik poolt Vaata postitust
                            ..
                            Midu ei oleks väga hullugi aga 5 mass juhtme kokku jootmine ja pärast veekindlaks saamin on probleemiks.
                            Plaan oli peale panna liimiga termokahanev rüüs aga kardan, et see ei suuda tagada veekindalt katet 3+2 ühendusel.
                            Samas on ka peast läbi käinud idee, et panna harukarp aga kahjuks on juhtme ühends ala piiratud (55x28x300mm) Pole nii väikest veekindlat harukarpi leidnud.
                            On ka varjant asi ära lahendada pistikutega aga enamus juhtmeid on 1.5mm2 ja need ei taha enam mahtuda kahekaupa klemmide külge(veekindlal pistikul).

                            Igasugused pakkumied ideed teretulnud!
                            Kõige targem mis pähe tulla saab, on see et pistikust tuleb juhe allikani ja miskeid haruühendusi vahel pole. Ja mass liigub samuti punktide vahel, ühest lambi sisemusest teise..nagu siin teemas juba soovitati.
                            See muidugi eeldab juhtmete vedu, uuestivedu.

                            Enamus harukarpe, mis on niiskuskindlad, on plastikust ja neil on all pool väike auk, kus poolt ebasoositud vesi saab välja tilkuda. Elu on kümnete aastatega teinud omad korrektiivid, olenemata leidurite püüdlustest.
                            Kaablifirmade poolt teostatavatel kursustel räägitakse et liimiga termotoru puhul peab olema tagatud liimimaterjali ühildumine kontaktpinnaga ja selleks peavad materjalid sobima ning olema ühilduvad jne.
                            Tavaline termotoru tagab vaid sellises keskkonnas, et väljast on kuiv ja seest märg ning rohelist oksüüdi täis; kui just pole tehtud tupikjätk, mis ülevalt kinnine ja alt sisenevate juhtmete vahel on hingamisruum, siis on olukord vastupidine.

                            Massi jätkamine tähtühenduseks.. Massi juhtmetele võiks panna kaablikingad otsa ja keerrata raamile poldiga kinni, nagu massijuhmed käivad, aga see va keemiasool on segajaks. Siis tulekski lisaks panna peale karp, kus juhtmed alt sisse käivad, mis tagab et soolavesi ja laustolm peale ei käi. Kui on plastikkarp, siis lõpuks võib kergelt lahustise lapiga üle käia ja tsinkvärvi, või mõne tööstusliku UV kindla aerosool-lakiga üle käia.. annab eluiga juurde, päikesevalguse kaitse mõttes.

                            Ja igasugu kaitsekarpe on tegelikult lahve saada ning kõiksugu materjalidest, kasvõi..:
                            Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                            Comment


                              #15
                              Vs: Järelhaagise juhtmeühendused

                              Kõik juhtmed jooksevad raami sees, eest haakeseadmest taha tuleni, (kus on plaan teha ühendused) suund,pidur,kabariit, numbrituli, udutuli, tagasi ette ääre kabariit.(käru teisel pool sama teema)
                              Kasutusel on mingid LED veekindlad tuled, millest tulevad ainult juhtmed välja, ühenduskoht sai valitud sellepärast taha tulede juurde, kuna siis peab ainult pikendama esimesi kabariidi juhtmeid.
                              Ühenduskoht on raami vahel, millele tuleb peale plekist kate, seega ühenduskohale otsesel midagi peale ei tule(vesi...).

                              On kellegil olnud kokkupuuteid vasest pressklambritega, mida kasutatakse autotööstuses juhtmete hargnemiskohas?
                              Nendega ühendamine on omajagu kiirema, kui jootmine, muidugi pärast tarvis liimiga termokahanev peale tõmmata.

                              Kas seda liimiga termokahanevat ei saaks niivisi asisemaks, et kui ennem kuumutamist rüüsi alla eelpool nimetatud silikooni lasta(minuarust sellel liimiga termokahaneval liimi natuke vähe)?
                              Pistikuteks oli plaan kasutada sedasorti pistikaud, kuna endal nendega olemas positiivseid kogemusi.(aga kahjus pole võimalik ühe klemmi taha ühendada mitut juhet)

                              Harukarbiks midagi taolist, kus juhtme sisseviik on kummilutiga ja võimalik pärast juhtmesidemega kinni tõmmata kummilutt.(aga kahjuks pole leidnud sobiva mõõduga)
                              Lisatud failid
                              viimati muutis kasutaja turbohoolik; 04 m 2014, 23:43.

                              Comment

                              Working...
                              X