Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Diagnostikaprogrammid ja -seadmed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Diagnostikaprogrammid ja -seadmed

    Tere!

    Plaanis on soetada omale sõidukite diagnostiks vajaliku programmi ja vastava kaabli. Olen kõikjalt internetiavarustest otsinud ja silma on hakanud palju erinevaid variante. Programm peaks olema võimeline lugema kõiki mootori tööparameetreid (kiirendust, pöördeid, tegelikku võimsust, kütusekulu jne.) Olen veel suhteliselt võhik diagnostikaalal, kuid soovin end selles harida, kuna pakub mulle palju huvi. Kas kellelgi on olnud kokkupuudet Digimoto diagnostikaprogrammiga? Inglisekeelset kirjeldust lugedes peaks antud programm neid parameetreid näitama. Kas antud programmile on võimalik ka Eestist universaalset ühilduvat kaablit saada, mis ei ole mõeldud mingile kindlale automargile, vaid mitmele erinevale? Mida arvate VGATE WIFI OBD Multiscan'ist? Ehk on välja pakkuda hoopis midagi paremat? Kuna tegeleksin diagnostikaga esialgu pigem hobikorras, siis ei sooviks väga suurt summat välja käia.

    #2
    Vs: Diagnostikaprogrammid ja -seadmed

    Küll OT, aga sa mõnele diagnosti-gurule õpipoisiks või sabarakuks ei taha ennast pakkuda?
    Ära võta solvangu või ninanipsuna, pigem sooja soovitusena!
    Edu!
    Erilahendused.
    PS või mail.

    Comment


      #3
      Vs: Diagnostikaprogrammid ja -seadmed

      Comment


        #4
        Vs: Diagnostikaprogrammid ja -seadmed

        Esmalt postitatud Aivo93 poolt Vaata postitust
        Programm peaks olema võimeline lugema kõiki mootori tööparameetreid (kiirendust,
        Kuidas loetakse, mõõdetakse kiirendust?

        Comment


          #5
          Vs: Diagnostikaprogrammid ja -seadmed

          Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
          Kuidas loetakse, mõõdetakse kiirendust?
          Vastava programmiga kasutatdes auto kiiruse signaali. Pole just kõige täpsem arvestades spido viga.

          Räägin omast kogemusest elm327(loeb nii can kui kl ) kaabliga:
          Kasutatav tarkvara: multiEcusScan, fiat/lancia/suzuki/Alfa , forscan.org mazda/ford. Mõlemaga pääseb lugema enamusi mooduleid ja kõiki andmeid. Need siis tasuta täisfunktsionaalsed programmid.

          Reeglina asi mis sobib kõigeks ei kõlba aga laivis mitte kuhugi.

          Comment


            #6
            Vs: Diagnostikaprogrammid ja -seadmed

            Esmalt postitatud whiteshark poolt Vaata postitust
            Vastava programmiga kasutatdes auto kiiruse signaali.
            Pole just kõige täpsem arvestades spido viga.
            Kas kiirenduse mõõtmine toimub reaalse liikumise olukorras?
            Või kuidagi laboris?

            Comment


              #7
              Vs: Diagnostikaprogrammid ja -seadmed

              Kiirendad ära ja siis joonistab graafiku. Eks tegelikult teades spido viga saab välja arvutada õige kiiruse. Praktiliselt igal universaalsel obd programmil on see kaasas. Muus osas need obd universaalsed veakoodi lugejad ei anna täit infi. Näiteks lambist ütleme mingi 00xxx , 00xx1,00xx2 annab kõik näiteks temp sensor. Spetsiifilise programmiga aga ütleb täpselt et kas ühendus lahti, massis või lühises jne. Samuti saab vaadata selle väärtust näiteks kraadides või voltides, ning on juurde antud normaalne näit (millega on just hea võrrelda kui sa pole mingi pro. ja peast ei tea kõiki väärtuseid)Reeglina ka kirjeldus kaasas mis seda põhjustada võib.

              Näiteks mul oli alfal selline viga et lambi kohast lõi kõik piduritega seotud tuled põlema. Universaalse obd lugejaga andis mingi lambi vea, aga multiecuscan ütles kohe ära et mingis ahelas on toide puudu. Kontrollida kaitse, relee ja siis ühendus nrxx, mis oli siis juhe mis läks akult otse absi. Ja sealt see mutter puudu oligi .

              Comment


                #8
                Vs: Diagnostikaprogrammid ja -seadmed

                Esmalt postitatud whiteshark poolt Vaata postitust
                Kiirendad ära ja siis joonistab graafiku.
                Kas see programm eeldab reaalselt liikuvat masinat või oskab ta seda teha kuidagi teisiti?
                Kuna kiirendus oli toodud esimese ja ilmselt tähtsaima auto parameetrina siis tekkis selline küsimus.

                Kas tõesti toimub reaalse kiiruse mõõtmine auto oma spidomeetri järgi või on selleks
                mõni täpsem vahend?

                Comment


                  #9
                  Vs: Diagnostikaprogrammid ja -seadmed

                  Paned logima ja siis kiirendad. Eelnevalt oleks siis mõistlik gepsuga ära mõõta mis see 100km/h tegelikult on ja siis pärast vaatad kui kaua sinnamaani aega läheb. Teoorias peaks suht täpse tulemuse saama.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Diagnostikaprogrammid ja -seadmed

                    Ma ei tea, kas diagnostikaseadmetes on g-andur, aga muidu on kiirenduse mõõtmiseks olemas spets. seadmed, mis võtavad kiiruse OBD-st, GPS-lt ning sisse-ehitatud g-andurilt. Lihtsalt kasutatav ja suht. täpne.

                    Comment

                    Working...
                    X