Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

5. põlvkonna Golfi tagakojamees

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    5. põlvkonna Golfi tagakojamees

    Probleem selles, et tagumine kojamees ei lülitu täielikult välja, vaid jääb intervalliga käima. Ei aita ka see, kui keerad süüte välja ja siis uuesti sisse, kojamees käib ikka omasoodu... On kellelgi kogemust, mis seda põhjustab ja kas ravi ka võimalik? Olen väga tänulik iga vihje eest...

    #2
    Vs: 5. põlvkonna Golfi tagakojamees

    Alustuseks vaata see nupu osa üle kust sa ta sisse lülitad ja kiirust vahetad.

    Comment


      #3
      Vs: 5. põlvkonna Golfi tagakojamees

      See elukas käib isegi siis, kui lüliti pistik lahti võtta. Ja skeemi järgi on pidevalt järel süütevool ja mass. Ülejäänud kahele otsale antakse lüliti kaudu pluss või miinus ühele ja teisele poole... Nende otste vahel on klaasipesupump, mis peab kahtpidi käima, siis esiklaasile või taha. Millegipärast tundub, et viga kojamehe juures olevas plokis, mis täpselt, ei saa aru. Kusjuures kojamees on tuttuus... Ahjaa, käib tema mitte pidevalt, vaid intervallirezhiimis.
      viimati muutis kasutaja onujüri; 19 m 2014, 18:08. Põhjus: suvaline

      Comment


        #4
        Vs: 5. põlvkonna Golfi tagakojamees

        vanade autode tüüpviga oli kummilutis kaablikimp, auto kere ning tagaluugi vahel - lihtsalt puruks. Ehk on võimalik ka uuematel?
        -

        Comment

        Working...
        X