Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

BMW E46 salongiventilaator või siil, kumb on katki, kuidas teada saada?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    BMW E46 salongiventilaator või siil, kumb on katki, kuidas teada saada?

    BMW E46 salongiventilaator lakkas töötamast, viga kas vendika mootoris või siilis, kuna siili on lihtsam vahetada kui ventilaatorit, siis küsimus elektroonikutele, millised juhtmed ma siili minevas pundis pean omavahel ühendama, et salongiventilaatori korrasolekut kontrollida? Nüüd ka videod, esimene video on ventilaatori mahavõtmine ja teine siili vahetamine. Et ei peaks pikka videot otsast lõpuni vaatama, panen minutid juurde, kus näidatakse juhtmeid.

    1. http://www.youtube.com/watch?v=XrD9nLrjl30 aeg 5.50

    2. http://www.youtube.com/watch?v=tvVsftVT-BM aeg 8.06


    aitähh.

    #2
    Vs: BMW E46 salongiventilaator või siil, kumb on katki, kuidas teada saada?

    No kui üldse mootor häält ei tee, siis on mootor ise või tema harjad. Siil on siis kui kiiruse reguleerimine pange paneb.

    Comment


      #3
      Vs: BMW E46 salongiventilaator või siil, kumb on katki, kuidas teada saada?

      Kui selle nn. siili lõputranss katkestusse läheb, on mootor ka vait. Paistab seal olema kaks jämedat pruuni, need peaks olema üks mass ja teine mootori miinus. Ühendad nad omavahel. Siis on seal veel kolla-roheline, see peaks olema sissetulev pluss ja mootori pluss on rohe-pruun. Nende vahele pista juhtmete abil esitule halogeen. Kui nüüd halogeen põlema hakkab ja mootor häält tegema, võid poodi uue siili järele minna... Kui midagi ei muutu, on viga mootoris. NB! Seal kolla-rohelises on pidev vool, mitte süüde.Kaitse on number 50 ja 40-amprine. Edu!

      Comment


        #4
        Vs: BMW E46 salongiventilaator või siil, kumb on katki, kuidas teada saada?

        Ok, nii et esimese katsena ühendan omavahel kaks jämedat pruuni juhet ja kuulan, kas vendika mootor hakkab tööle. Teise katsena jämeda kolla- rohelise ja jämeda rohelise- pruuni vahele panen halogeenpirni ja kuulan kas mootor hakkab tööle. Ma nägin videost kahte jämedat pruuni, ühte peenikest sini- pruuni ja jämedat kolla-rohelist juhet, ju siis rohe- pruun on selle juhtme taga. Üks küsimus ka, miks peab olema just esitule halogeenpirn, kas tavaline 12v suunatule pirn ei sobi?

        aitähh.

        Comment


          #5
          Vs: BMW E46 salongiventilaator või siil, kumb on katki, kuidas teada saada?

          Nende kahe pruuniga saad ventilaatorile massiühenduse ja teiste kahe kaudu tuleb pluss... Esitule halogeen on voolupiiraja lühise puhuks ja suunatule pirni kaudu sa venti tööle vist ei saa, kuna vool jääb liiga väikseks. Isegi halogeeni korral ei saa mootor täit voolu kätte ja pöörded on madalad. PS. Ühendatud peavad olema juhtmed ikka korraga, siis pruunid omavahel ja rohelisekirjud läbi lambi.

          Comment


            #6
            Vs: BMW E46 salongiventilaator või siil, kumb on katki, kuidas teada saada?

            Ok, aitähh, nüüd hakkas ventilaator jälle tööle iseenesest, midagi näppinud. Veel küsimus, kui ta nii iseenesest tööle hakkab, kas siis on viga ventilaatori mootori harjades või võib ka siil sellist nalja teha, et üks päev töötab ja teine päev ei tööta? Panin just tähele, kui ta hommikul tööle ei hakanud, oli väljas suht niiske ja esiklaas oli poolsest saati jääs?

            Comment


              #7
              Vs: BMW E46 salongiventilaator või siil, kumb on katki, kuidas teada saada?

              nu minu e36 jamas ka nii, et vahel töötas ja vahel ei töötanud, lõpuks aitas ikka ainult siili vahetus.

              Ehk siis kontrolli mootor ära.

              Comment

              Working...
              X