Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Generaatorite erinevusest ja pingereleede vahetusest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Generaatorite erinevusest ja pingereleede vahetusest

    Pyroman, kui genekas töötas sul samamoodi kui olid ergutusjuhtmete otsad ringi tõstnud? Kui nii,siis saab seda Ziguli 01e regulaatorit kasutada. Ainult et üks harja minev juhe tuleb massi panna, ja teine läheb regulaatori 67 klemmile. 15 sinna kuhu süüde aga enam ei tohi harjale süüde jõuda.
    Svago räägib pmtslt õiget juttu aga tavaolukorras töötab Ziguli oma küll. Ühel diisel Datsunil käis see aastaid.
    Maailm oleks puhas ja süüta
    kui poleks õllejogurtit
    - Õ.Õ.

    Comment


      #17
      Vs: Generaatorite erinevusest ja pingereleede vahetusest

      Tänud härrased!
      Ma tegelikult mõtlesingi muutmise asemel mõõtmist Muhe näpukas.
      Kui ergutuse otsad olid ühte või teispidi, siis ei toiminud mingit laadimist.
      Nii, et see РР132А oleks siis parem lahendus kui see Lada oma? Ma arvan, et selle tüki ma saan.
      Noh, tundub, et mul tuleb nädalavahetusel üksjagu pusimist.

      Comment


        #18
        Vs: Generaatorite erinevusest ja pingereleede vahetusest

        Selles pole kahtlustki, et teine on märksa parem. Lõpus on ju kaks 10A sõjaväetransitori paralleelselt. Lisaks 40 oomi baasivoolu jaoks, mis tagab hea küllastuse ja laadimise ka madalamatel pööretel. Ma otsisin oma skeeme ja leidsin, et Lada-01 omal oli 0,1mm traadist isetehtud kaitse. Kunagi remontisin neid ja otsisin tükk aega viga, enne kui avastasin laki alt 3mm traadijupi - kaitsmeSeda regulaatorit saaks muidugi transistori vahetusega märksa paremaks - KT805A asemel KT863A. Aga siis on veel rohkem pusimist - kolme otsa asemel juba kuus
        Jõudu siis remondil ja võta õlled ligi, siis tuleb ka mõni sõber appi, kes on generaatoritega rohkem kodus

        Comment

        Working...
        X