Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Külmutusauto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Külmutusauto

    On selline suur kolakas Volvo FL6 Intercooler.
    Kui palju võiks tema tagaluugi tõstuk voolu tahta?
    Pinge on 24 V.
    Kui suur võiks olla kogu voolutarve (lambid jne) kui auto mootorit pole vaja käivitada?

    Tahaks teha selle toite 230 V võrgust.
    viimati muutis kasutaja A.R.; 22 m 2015, 11:53.

    #2
    Vs: Külmutusauto

    Teed garaazhi omale? Miks mitte aku ja akulaadija?
    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

    Comment


      #3
      Vs: Külmutusauto

      Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
      Kui suur võiks olla kogu voolutarve
      Parima vastuse annab ***
      Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

      Comment


        #4
        Vs: Külmutusauto

        Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
        Teed garaazhi omale? Miks mitte aku ja akulaadija?
        Soojakut.
        Tuli pea sama hind kui samas hulgas penol.
        Natuke rauda jääb veel ülegi ja pole ehitis.

        On olemas vana LATR, lisamähis ca 30 keerdu 26 V ca 50A voolu
        Oom pakub 2 dioodi 120 A 25€
        Täisperiood alaldi.
        Paneks kaks LATRit, saaks rohkem.
        Vast piisaks.

        Akud on ca 300€.
        Milleks, kui võrk ajab asja ära.

        Oli mingi viide 160 Amp-le.
        viimati muutis kasutaja A.R.; 22 m 2015, 15:11.

        Comment


          #5
          Vs: Külmutusauto

          Mis 300 euri, võtad kaks kõige odavamat autoakut. Või kasvõi niiduki oma.
          Selleks et saad paariamprise laadijaga läbi ja ei pea võimast toidet ehitama. Väike katkestuskindlus kah.
          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

          Comment


            #6
            Vs: Külmutusauto

            Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
            Selleks et saad paariamprise laadijaga läbi ja ei pea võimast toidet ehitama.
            Pink seal see tahab passi järgi 3 kW.
            Ei tahaks sinna üleültsegi akusid panna. See tõstuk peaks olema suurim tarbija, selle voolust piisaks.
            Vast ei ole üle 50A vaja.
            Ostes oli jutuks et "täkust" aitab. Voolust nad ei rääkinud. ;(

            Varsti tuleb mul lastelaste laager. 5 alla kümnest saavad toroidile mähist teha.

            Comment


              #7
              Vs: Külmutusauto

              Akuga oleks voolu mure palju väiksem, laadija vaikselt laeb ja kui ka 3kW vaja on, siis selle suudab aku ära toita (mul vana aku vedelemas: diisli käivitamine oli talvel kaootiline, 250A annab ikka välja).
              Head susserdamist !

              Comment


                #8
                Vs: Külmutusauto

                Esmalt postitatud urmo poolt Vaata postitust
                Akuga oleks voolu mure palju väiksem, laadija vaikselt laeb ja kui ka 3kW vaja on, siis selle suudab aku ära toita (mul vana aku vedelemas: diisli käivitamine oli talvel kaootiline, 250A annab ikka välja).
                Siin on nüüd väike eksitus.
                Pingile läheb 230 V (max 3 kW) võrgust pealt kogu tööaja vältel, vast 8-10-12 tundi päevas.
                Tema on nii ehitatud.
                Eks ta siis ise tea palju tarbib.

                Seda tõstuki liigutamist (24 V) oleks vaja vast kord nädalas. Kui sedagi.
                Enne ehitamise alustamist võiks tead palju toiteks voolu vaja on.

                Valgustus võiks laes olla, ka 24 V. Vist?
                Annab panna ka 230 pealt.

                Ja kumbagi diislit, ei mootorit ega külmutust, pole vaja käima saada, vähemalt pole seda plaanis.

                Comment


                  #9
                  Vs: Külmutusauto

                  See vastus oli nii segane, nagu küsimus. Vabandan, et ei loe ridade vahelt ega mõtteid.
                  Head susserdamist !

                  Comment


                    #10
                    Vs: Külmutusauto

                    Esmalt postitatud urmo poolt Vaata postitust
                    See vastus oli nii segane, nagu küsimus. Vabandan, et ei loe ridade vahelt ega mõtteid.
                    Vastan siis uuesti.
                    Vaja on teada palju tarbib voolu Volvo FL6 luuktõstuk.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Külmutusauto

                      Buy Vehicle tail lift YZ-10-3B from Vehicle & Accessories Business, Vehicle tail lift features: 1.vehicle lift used on different truck to lifting heavy goods, 2.It will let people do the job easily


                      Vaata tõstuki täpne mudelitähis. Kas elektriga aetakse ringi hüdraulikapumpa või on elektrilised aktuaatorid?
                      73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                      ATiP1pN4XeM

                      Comment


                        #12
                        Vs: Külmutusauto

                        Hüdraulikapump peaks olema tavaliselt. Aga kõige lihtsam on tõesti teha vähemalt üks diisli käivitus, kasutada seadet nii nagu ta reaalses elus töötab ja sealt siis ära mõõta vajaminev voolutugevus. Mingi mihkel võiks ka luugi peal seista et väike lisakoormus oleks arvestatud. Või kui see pole võimalik, siis kontakteeru mõne transafirma remondigrupiga, kellel need luugid igapäevaselt läbi käivad.

                        PS. kui sellel autol rehv tühjaks läheb, on ta ehituseaduse kohaselt kohtkinnine ehitus automaatselt - võite naerda palju tahate aga nii on. Kui kuut raamilt maha võtta, on see samuti. Istudad sinna kõrvale mingi puu ja kui see on nii suureks kasvanud et ihurammuga välja tõmmata ei jõua, on seegi inimtekkeline, seega ehitis. Ma tahaks neid seaduse ehitajaid päris näha .
                        Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                        Konfutsius

                        Comment


                          #13
                          Vs: Külmutusauto

                          Pole nagu põhjust jauramiseks teoorias 3000/24= ca. 125A maksimaalselt - praktikas vist oli neil 150A kaitse vahel. Üksi peal seistes ei võta ta suurt midagi mootor ja hammasrataspump tühikäigul... Arvestatud on ta 1mees + kahvelkäru+ euroalusetäis kraami x kõrguse ja x tihedusega. sõltuvalt mudelist võiks 500kg või tonn ikka kandejõudu olla. Kõige mõistlikum on ikkagi pakutud akudega lahendus...

                          Comment


                            #14
                            Vs: Külmutusauto

                            vanasti kui Tartus 2katsekas neid leivaaautosid neid TA buss tehti siis sel ajal läks mootoriks migi starter ja siis õlipump sinna otsa. mõtle ise

                            Comment


                              #15
                              Vs: Külmutusauto

                              Kena, mõõta on ilus aga siis on vaja natuke suuremat mõõteriista.
                              Head inimesed täikal ilmselt pakuvad šunti.
                              http://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=%C5%A1unt&F=M

                              Aga jutuks oli et see mudel tõstab 1500 kg.
                              CNC pink on 1200 kg ja läks probleemita ülesse.
                              Mõõtsin seal mitmel erineval autol selle platvormi pikkust ja FL6 oma oli neist pikim, 176 cm.

                              Kui vool on 125 A so 3 kW siis tuleb vist võtta mängu natuke suurem LATR.

                              Kui tühi rehv muudab auto alaliselt püsiehitiseks siis on rattavahetus küll probleem.
                              Aga kuidas oleks siis liivatäidisega ratastega?

                              Kui nüüd mõelda nagu soovitati siis 1500 kg ja 1 m on 15 kJ ehk 15 kWs.
                              Seega võiks olla 10 sek ja 1500W. Seega ca 60 A. Kasutegur 0,5 >> 50-100 A.
                              viimati muutis kasutaja A.R.; 23 m 2015, 19:39.

                              Comment

                              Working...
                              X