Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Auto toitepinge ühtlustamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: Auto toitepinge ühtlustamine

    Esmalt postitatud Kkert poolt Vaata postitust
    See ei tähenda et kellaplokis ka pingeregulaatorit ei võiks olla.
    Selle skeemi uurimisest on suht vähe kasu.
    Peaksid lahti võtma ja vaatama kus mida on seal.
    Mis põhjusel siis minu mõõtmistulemused akupingest sõluvad, kui kellaplokis peaks regulaator olema?

    Comment


      #32
      Vs: Auto toitepinge ühtlustamine

      Enne kui otsustada kuidas teha võiks teha teadusliku uuringu , teiste sõnadega, need pinged multimeetriga ära mõõta tühja ja täispaagi, seisva ja töötava mootori puhul. Selleks tuleks kaks anduri otsa, toide ja signaal, lisaks ehk korralik kereühendus kah. ajutiselt lisajuhtmega kabiini tuua , nii et lihtne mõõta oleks. Mina ei julgeks ilma kontrollita arvata , et andurist tuleb välja 0..5 V Kurat seda teab, mõõtja ees võib ju pingejagur või eeltakisti olla! Ei ole ka mingit garantiid, et kõigil autodel sama vahemik on. Ära võiks mõõta ka andurisse mineva voolu ja kindluse mõttes ka andurist väljuva voolu..
      Need transistori moodi kolme jalaga pinge regulaatorid võtavad tõesti üle voldi oma kasuks aga kui regulaator ise teha nii, et kõige suurem trans on pnp tüüpi siis saab seda kadma minevat pinget vähendada alla i 0,3 V.
      Kas aga on viitsimist teha. Ehk nõni firma toodabki selliseid regulaatoreid?

      Comment


        #33
        Vs: Auto toitepinge ühtlustamine

        Millalgi pean kindlasti pinge mõõtma täispaagiga ka üle, kuid kuna poole paagiga näitas 1.9V(näidik näitas ka poolt paaki), vaevalt siis pinge täispaagiga üle 5V olla saab. Kuid jah, saab mõõdetud.

        Kui keegi nüüd välja tooks mõne kindla jubina, millega ma 11-14v sisendpingest stabiilselt 11V,12V vms välja saaksin, oleks minu mure selle probleemi kohapealt lahendatud. Või ehk annaks mingi kindla märksõna, mis võiks siukese jubina asjakohane nimetus olla, et ma seda ise otsida saaksin.
        viimati muutis kasutaja Scott; 15 m 2015, 23:29. Põhjus: Pole vaja eelnevat postitust täielikult tsiteerida!

        Comment


          #34
          Vs: Auto toitepinge ühtlustamine

          Tead sa kindlalt et seda jubinat juba skeemis ei ole? See ei ole näitaja kui prose toide on midagi volti, küsimus on kuhu see on ühendatud ja kui mitte otse süütesse siis kas see vahepealne osa on töökorras ja mitte lühises? Juba 30 aastat vanadel autodel on seesama kolmejalgne armatuuris just kütte ja temperatuurianduri toite vahel.
          See stabiilse 12V punnitamine on mõttetu, proovi ja näed et töötab ka 10 ja 9 ja vbolla ka 7 voldiga.
          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

          Comment


            #35
            Vs: Auto toitepinge ühtlustamine

            Mõistlik oleks olnud kohe teema alguses ära märkida, et selline katsetamine ja ka inimlik eksimus võib viia olukorrani, kus paagiandurist saab süütekapsel, tekib ahelreaktsioon, kütusepaak plahvatab jne.

            Mind lihtsalt tõsiselt hämmastab, et sellist ohtu pole keegi maininud!

            Sealt paagiandurist liigub läbi originaalis niivõrd tühine voolutugevus, et see ei kujuta endast ohtu.
            Mistahes muu tegevus; juhtmete valesti ühendamine, miski muu baaspinge saatmine andurisse, juhtmete kokkupuude/lühistumine teiste kõrvalolevate juhtmetega, multimeetriga amprite reziimis juhtmeotste segiajamine anduri juhtmestikuga jne võib lõppeda asjaolude kokkulangemise tõttu katastroofiliselt.
            Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

            Comment


              #36
              Vs: Auto toitepinge ühtlustamine

              Kui selle ehituse põhjuseks on tahtmine teada kütus hulka siis kas see täpsus on nii oluline?
              Mul auto näitab osutiga täis pool tühi. Kirjutab mitu km veel sõita saan, alla 100 süütab punatule ja hakkab piiksuma.
              Täiesti piisab.

              Aga kui on tarvis täpselt +12V siis on vast kõige lihtsam teha PMW abil +5V ja siis muundada see +12 voldiks.
              Kaks kivi ja kondensaator. Maitse asi. Natuke otsimist ja näiteks Oom pakub neid juppe, oli 2,5 amprit.
              Pole ju paha.

              Comment


                #37
                Vs: Auto toitepinge ühtlustamine

                Esmalt postitatud mats13 poolt Vaata postitust
                Enne kui otsustada kuidas teha võiks teha teadusliku uuringu , teiste sõnadega, need pinged multimeetriga ära mõõta tühja ja täispaagi, seisva ja töötava mootori puhul. Selleks tuleks kaks anduri otsa, toide ja signaal, lisaks ehk korralik kereühendus kah. ajutiselt lisajuhtmega kabiini tuua , nii et lihtne mõõta oleks. Mina ei julgeks ilma kontrollita arvata , et andurist tuleb välja 0..5 V Kurat seda teab, mõõtja ees võib ju pingejagur või eeltakisti olla! Ei ole ka mingit garantiid, et kõigil autodel sama vahemik on. Ära võiks mõõta ka andurisse mineva voolu ja kindluse mõttes ka andurist väljuva voolu..
                Umbes sellise põhjusega ma nimetasin siin punktid skeemis millelt mõõta tuleks ja mis tingimustel, kuid see on jäänud küsijal tähelepanuta.
                Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                Konfutsius

                Comment


                  #38
                  Vs: Auto toitepinge ühtlustamine

                  Esmalt postitatud erku poolt Vaata postitust
                  kütusepaak plahvatab jne.
                  Muidugi võimalikud variandid aga üldiselt on ujukid nii ehitatud et tühja paagiga (palju hapnikku) on takistus maksimaalne ja võiks teoorias 12V välja kannatada. Lühis või väike takistus mis suudab läbi põleda on täis paagiga, aga siis käib suts kütuse sees kus hapniku pole ja ega siis muud juhtu kui lihtsalt andur on katki.

                  Mitte et seda oleks soovituslik katsetada ja kui keegi ennast õhku lennutab siis omal vastutusel.
                  Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                  Comment


                    #39
                    Vs: Auto toitepinge ühtlustamine

                    Autoelektroonika konstruktorid said juba ammu aru, et keerulise kujuga lamepaagi ja reostaatanduriga kütusemõõtjast ei saa head nahka ehk isegi täiustatuna protsessoriga s…st saia ei tee.
                    Seepärast mindi teist teed – teatavatel põhjustel võeti kasutusele näiteks kahe turbiiniga mõõtja kütuse pealevoolu ja tagasivoolu ahelates.
                    Andureid on ju saada, sellise süsteemi iseehitamisel oleks küll jumet

                    . http://www.jv-technoton.com/fuel_flo...uel_flow_meter

                    Comment

                    Working...
                    X