Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Peugeot - seisva auto voolutarve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Peugeot - seisva auto voolutarve

    Tere.

    Selline probleem siis, et seisva auto aku saab 3-4 päevaga niipalju tühjaks, et ei jõua enam starterit ringi ajada.
    Aku ise on ca 1.5 a. vana ja peaks olema korras. Laetuna paneb 2.5 liitrise mootoriga bensuka ja isegi vene traktori käima nigu naksti.

    Sai mõõdetud siis, palju voolu nö. ootereziimil akult võetakse. Tulemuseks sai ca 200 mA.Mulle tundub, et seda on palju.
    Mingeid tulesid asju ei põle, peale signalisatsiooni ei tohiks midagi taga olla. Vist.

    Küsimus ongi, et kas sellise suurusjärgu tarbimine ongi normaalne või peab viga otsima hakkama.
    Murelapseks on Peugeot Partner Tepee, 1.6HDI, 2009.a. valmistatud.

    Tänan juba ette,
    tcumen.

    #2
    Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

    Näiteks kas oleks mõeldav see signa akust lahti ühendada ja uus mõõtmine teha, veel võiks mõõta aku klemmipinge tühikäigu pööretel ja max laadimispinge (kõrgete pööretega).
    Kui tihti ja kui kaua see aku autopeal laadimist saab?
    Anumad kuival pole?
    http://hparchive.com/
    https://worldradiohistory.com/index.htm

    Comment


      #3
      Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

      Lihtne arvutus ütleb et kolme päevaga imetakse akust 15Ah puhast energiat mida on liiga palju. Normaalne tarbimine peaks olema alla 50mA.
      Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

      Comment


        #4
        Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

        Autoga on see hea asi, et vajadusel on võimalik kaitsmeid ükshaaval pesast välja katkuda ja vahepeal jälle mõõta.

        Comment


          #5
          Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

          200 mA on küll tiba palju aga mitte väga üle mõistuse. Eanamsti on sellised probleemid ikkagi lahenenud pärast uue aku ostmist.
          viimati muutis kasutaja moi; 26 m 2015, 18:39.

          Comment


            #6
            Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

            200mA on ikka palju. Aga kas selle nähtuse teket mingi muu tegevusega ei anna seostada ? Raadio vahetus v.m.t. ? Autode foorumites on seda seisva auto voolutarbe teemat palju lahatud ja palju võimalikke variante välja toodud

            Comment


              #7
              Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

              normaalseks loetakse kuni 40 mA. Uute "intelligentsete" juhtplokkidega autode puhul saabub selline tase kuni 30 min peale auto sulgemist. Mõnedel markidel on tarvis võti viia autost eemale.

              Comment


                #8
                Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                Selle tarbe võib tekitada ka mõni kindalaekas või päikesesirmis olev pisike valgustus, kui need on suletud/kinni/teistpidi siis ei pruugi märgata et midagi põlema jääb, koos valvega võib selline suurusjärk kokku tulla küll.
                Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                Konfutsius

                Comment


                  #9
                  Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                  Nagu A.S. soovitas, kaitsmed välja ükshaaval ja vahepeal mõõdad testriga.
                  Või kui testrit pole, siis võid ka sobiva 12V lambikese aku kaabliga jadamisi panna (kui tarbitakse voolu siis lamp hõõgub).
                  Siis hakkadki kaitsmeid välja katkuma kuni lamp kustub.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                    Igatahes sain kinnitust, et 200 mA ei ole normaalne.
                    Aku on korras, sest sai teise autoga vahetatud ja seal nendega probleeme pole.
                    Laadimine on ka OK,
                    Eks saab nädalavahetusel autoelektri võlumaailma sukelduda.
                    Kas keegi teab ehk viidata ontlikku paika laias internetis, kus nimetatud auto elektriskeemi ja/või service manuali leiduda võiks?
                    Ei pea olema tasuta.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                      Peugeot - Инструкции по ремонту Peugeot Partner Tepee с 2008 г. дизель 1,6 HDi 90 лс [2008-, PDF, RUS] » Книги по ремонту/обслуживанию/эксплуатации ТС :: RuTracker.org

                      Ilmselt pole küll otsitav, aga õnneks guugel on pikk ja lai, kusagilt nurga tagant vast ikka näkkab.

                      E: Mingisugune on ka seal, aga selle skeem on küll üsna mitteülevaatlik... ...võrdlesin, põhimõtteliselt sama, mis esimesel torrentilingil oli.
                      viimati muutis kasutaja A.S.; 27 m 2015, 13:51.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                        Niipalju on selgunud, et probleemne on salongiõhu ventilaatori ahel.
                        Kui selle kaitsme välja sikutasin, langes voolutarve ca 30 mA peale, mis on juba palju mõistlikum number.
                        Armatuurlaua-aluse lammutamine jääb edaspidiseks, hetkel peab mingite krdi batsillidega võitlema.

                        Igatahes tänud kõigile kaasamõtlejaile.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                          Kas mulle ainult tundub või lähebki + otse ventilaatori mootorile, lüliti lülitab massiahelas olevaid takisteid?

                          Comment


                            #14
                            Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                            "+" läheb läbi relee ventilaatori mootorile. Relee asub salongis kaitsmekarbi(BSI) taga all. Peaks olema rohelist värvi, pistik musta värvi. Võta jalgade juures olev kate ära. Siis peaksid relee juhtmed pistikuga vasakul pool kaitsmekarbi taga näha olema. See relee rakendub alles siis kui auto mootor käib. On olnud juhuseid, kus relee on ära sulanud.
                            Korra on mul viga olnud hoopis salongi elektrilises soojenduses. (Seal salongis selline väike elektri radikas, mis sooja tekitab.) Õigemini selle relees, mis voolu tarbis.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                              Kas mulle ainult tundub või ongi kaitse alles peale seda eespoolmainitud releed? Enne releed on küll jah ka kaitse, aga...

                              Comment

                              Working...
                              X