Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Peugeot - seisva auto voolutarve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

    Mõju avaldas kaitse MF1, 40A.

    Comment


      #17
      Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

      See tundub jah otse relee avatud kontakti klemmi peale minevat, ei kuhugi mujale.

      Comment


        #18
        Vs: Peugeot - seisva auto voolutarve

        See 40A kaitse ongi ainult salongi venika jaoks. Ja asub see enne releed. Ventilaatori releed juhib kapoti all olevas kaitsmekarbis relee, mis saab impulsi siis kui mootor läheb tööle.
        Lisatud failid

        Comment


          #19
          Vs: Peugeot - seisva auto voolutarve

          Mine tea mis sinna veel külge on poogitud. Kui relee välja tõmmata saab selgust.
          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

          Comment


            #20
            Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

            Süüdlane tuvastatud.
            Selleks osutuski tarts`i juhatatud relee.
            Esmalt postitatud tarts1999 poolt Vaata postitust
            "+" läheb läbi relee ventilaatori mootorile. Relee asub salongis kaitsmekarbi(BSI) taga all. Peaks olema rohelist värvi, pistik musta värvi. Võta jalgade juures olev kate ära. Siis peaksid relee juhtmed pistikuga vasakul pool kaitsmekarbi taga näha olema. See relee rakendub alles siis kui auto mootor käib. On olnud juhuseid, kus relee on ära sulanud.
            Esialgu ei leidnudki teist. Oli lükatud kaitsmekarbi taha üles juhtmete vahele.
            Ja pealtnäha täiesti kena. Pilt muutus, kui üritasin releed pesast kätte saada. Õnnestus see alles kruvitsaga kõvema kangutamise järel. Siis pudises relee alusosa tükkideks ja need tükid olid üpriski söestunud. Täpset diagnoosi, mis tolle releega seal juhtus, nende tükkide pealt ei oskagi panna. Tõenäoliselt tekkis miski voolujuhtiv osa sinna soklisse, kas siis massi või vendi mootorisse. Huvitav on see, et relee põhimõtteliselt töötas: salongiventilaatorit ometi juhiti.
            Relee pesa on ka kahjustatud, just selle klemmi juurest, mis selle MF1 kaitsme külge läheb.
            Kuna tsiteeritud postist selgub, et selle releega on teistelgi probleeme olnud, paistab asi kangesti tüüpvea moodi.
            On siis relee aladimensioneeritud, või ühendused selle küljes.

            Comment


              #21
              Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

              Salongiventikatega on mitmetel autodel tüüpprobleeme, mis ühel või teisel viisil tipnevad kõrbevate ühenduste, läbipõlevate eeltakistitega ja halvemal juhul ka juhtmetega. Seetõttu ma ei usu mingit voolujuhtiva osa tekkimist sokklisse vaid need lahendused ongi natuke nõrgukesed.
              Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
              Konfutsius

              Comment


                #22
                Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                Päris tüüpviga see ei ole. Vähemalt minuni ei ole palju jõudnud sellise veaga autosid. Selle aasta jooksul ainult 2 autot. Aga lahenduseks on pakkuda ka orig. varuosa. See on siis releepesa koos relee ja juhtmetega. Hinda saan homme öelda.

                Comment


                  #23
                  Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                  Aitäh pakkumast, ei ma ei hakka seda originaalosa ostma sinna.
                  Mul peaks kuskil kolikastis olema üks 50A taluvate kontaktidega relee. Uued klemmid leiab ka.
                  Originaalreleel muidu on kaanel kiri 15A.

                  Comment


                    #24
                    Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                    Kui kaitse on 40A ja relee on 15A siis peabki midagi järele andma.
                    Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                    Konfutsius

                    Comment


                      #25
                      Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                      Esmalt postitatud OSX poolt Vaata postitust
                      Kui kaitse on 40A ja relee on 15A siis peabki midagi järele andma.
                      Kas see on tehase komplekt?
                      Siis peaks olema ju tüüpviga.

                      Comment


                        #26
                        Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                        Originaalosad võivad üllatavalt odavad olla.
                        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                        Comment


                          #27
                          Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                          Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
                          Kas see on tehase komplekt?
                          Ei julge väita, et oleks. Aga miski külasepa aretise moodi ka ei paistnud.

                          Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
                          Originaalosad võivad üllatavalt odavad olla.
                          Sel konkreetsel juhul on mulle originaalsusest olulisem, et see komplekt mind uuesti ei üllataks.
                          Sellised asjad kipuvad juhtuma ikka kõige ebasobivamal hetkel millegipärast.

                          Comment


                            #28
                            Vs: Peugeot. Seisva auto voolutarve.

                            Kuipalju see ventilaator voolu tahab?
                            Kui kaitse on 40 A siis see teeb kuskil 500 W kanti.
                            Kas palju ei ole?
                            Või võtab midagi mootori kinni ja siis vool kasvab?

                            Kas seda 15 ja 40 järjest ei anna esindusest uurida?
                            Kas seal on veel mõni selline 15 A relee?
                            Pandi juhuslikult vale.

                            Comment


                              #29
                              Vs: Peugeot - seisva auto voolutarve

                              Releele peaks olema märgitud 35/15A 12V. Esimene kiirus tarbib u. 2A voolu, teine 5,5 kolmas 10,5 ja neljas kuni 33A. Seega see relee peab seal vastu. Neljandat kiirust kasutatakse väga harva. Ühel autol vahetasin selle välja, kuna ventikas oli kinni ja seepärast läks voolu tabimine väga suureks. Ventikas oli sodi täis.
                              Esinduses maksab uus relee koos pesa, klemmide ja juhtmetega u.56euri. Peugeoti kodulehel on kirjas, et kui auto vanem kui 5 aastat, siis allahindlus 20%. Seega maksab sulle see u. 45 euri.

                              Comment


                                #30
                                Vs: Peugeot - seisva auto voolutarve


                                Valid ise mida tahad. Saab tellimist viia üle ka Oomipoodi.
                                Kasutan seda, Oom on lähedal.

                                Oomipoes on natuke väike.


                                Hindades on väike vahe. Kui lased neil teha maksad teise niipalju veel juurde.
                                Ja kui seal keegi ei olnud parandanud siis paneb kohe mõtlema.

                                Comment

                                Working...
                                X