Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See 40A kaitse ongi ainult salongi venika jaoks. Ja asub see enne releed. Ventilaatori releed juhib kapoti all olevas kaitsmekarbis relee, mis saab impulsi siis kui mootor läheb tööle.
"+" läheb läbi relee ventilaatori mootorile. Relee asub salongis kaitsmekarbi(BSI) taga all. Peaks olema rohelist värvi, pistik musta värvi. Võta jalgade juures olev kate ära. Siis peaksid relee juhtmed pistikuga vasakul pool kaitsmekarbi taga näha olema. See relee rakendub alles siis kui auto mootor käib. On olnud juhuseid, kus relee on ära sulanud.
Esialgu ei leidnudki teist. Oli lükatud kaitsmekarbi taha üles juhtmete vahele.
Ja pealtnäha täiesti kena. Pilt muutus, kui üritasin releed pesast kätte saada. Õnnestus see alles kruvitsaga kõvema kangutamise järel. Siis pudises relee alusosa tükkideks ja need tükid olid üpriski söestunud. Täpset diagnoosi, mis tolle releega seal juhtus, nende tükkide pealt ei oskagi panna. Tõenäoliselt tekkis miski voolujuhtiv osa sinna soklisse, kas siis massi või vendi mootorisse. Huvitav on see, et relee põhimõtteliselt töötas: salongiventilaatorit ometi juhiti.
Relee pesa on ka kahjustatud, just selle klemmi juurest, mis selle MF1 kaitsme külge läheb.
Kuna tsiteeritud postist selgub, et selle releega on teistelgi probleeme olnud, paistab asi kangesti tüüpvea moodi.
On siis relee aladimensioneeritud, või ühendused selle küljes.
Salongiventikatega on mitmetel autodel tüüpprobleeme, mis ühel või teisel viisil tipnevad kõrbevate ühenduste, läbipõlevate eeltakistitega ja halvemal juhul ka juhtmetega. Seetõttu ma ei usu mingit voolujuhtiva osa tekkimist sokklisse vaid need lahendused ongi natuke nõrgukesed.
Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
Konfutsius
Päris tüüpviga see ei ole. Vähemalt minuni ei ole palju jõudnud sellise veaga autosid. Selle aasta jooksul ainult 2 autot. Aga lahenduseks on pakkuda ka orig. varuosa. See on siis releepesa koos relee ja juhtmetega. Hinda saan homme öelda.
Aitäh pakkumast, ei ma ei hakka seda originaalosa ostma sinna.
Mul peaks kuskil kolikastis olema üks 50A taluvate kontaktidega relee. Uued klemmid leiab ka.
Originaalreleel muidu on kaanel kiri 15A.
Sel konkreetsel juhul on mulle originaalsusest olulisem, et see komplekt mind uuesti ei üllataks.
Sellised asjad kipuvad juhtuma ikka kõige ebasobivamal hetkel millegipärast.
Kuipalju see ventilaator voolu tahab?
Kui kaitse on 40 A siis see teeb kuskil 500 W kanti.
Kas palju ei ole?
Või võtab midagi mootori kinni ja siis vool kasvab?
Kas seda 15 ja 40 järjest ei anna esindusest uurida?
Kas seal on veel mõni selline 15 A relee?
Pandi juhuslikult vale.
Releele peaks olema märgitud 35/15A 12V. Esimene kiirus tarbib u. 2A voolu, teine 5,5 kolmas 10,5 ja neljas kuni 33A. Seega see relee peab seal vastu. Neljandat kiirust kasutatakse väga harva. Ühel autol vahetasin selle välja, kuna ventikas oli kinni ja seepärast läks voolu tabimine väga suureks. Ventikas oli sodi täis.
Esinduses maksab uus relee koos pesa, klemmide ja juhtmetega u.56euri. Peugeoti kodulehel on kirjas, et kui auto vanem kui 5 aastat, siis allahindlus 20%. Seega maksab sulle see u. 45 euri.
Comment