Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Veidi infot LED tulede vallast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Veidi infot LED tulede vallast

    Väheke värskendust LED-laternate valdkonnast. Paraku on saksmannide keeles aga pilt räägib ise enda eest...
    Panin selle siia teadmiseks üles,et vältida asjatuid vaidlusi ning tutvustamaks mis tegelikult "karul kõhus" on. Olen seda tehnoloogiat(sama waagen mis videos) ca 1,5 kuud kasutanud erinevates liiklusoludes ja peab tunnistama ,et senini pole ükski autolatern olnud sedavõrd tasemel(isegi mitte ksenoon!).Seda just pimeda neelava asfaldi jmt. puhul.
    viimati muutis kasutaja maaalune; 26 m 2016, 11:33.
    Kõik meeldiv tuleb lambist...

    #2
    Vs: Veidi infot LED tulede vallast

    Ei näe välja nagu väga ajale vastu pidav. Arvutiventilaator, ühekordselt avatavad luugid mis tagasi ei käi, antistaatilise käevõtu kasutamine. Mulle meeldib H4 mille pärast ei pea muretsema ka 25 aastat vana auto juures.
    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

    Comment


      #3
      Vs: Veidi infot LED tulede vallast

      Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitust
      Ei näe välja nagu väga ajale vastu pidav. Arvutiventilaator, ühekordselt avatavad luugid mis tagasi ei käi, antistaatilise käevõtu kasutamine. Mulle meeldib H4 mille pärast ei pea muretsema ka 25 aastat vana auto juures.
      Seda oli arvata,et ventilaator ja muu jama...Keegi veel ei tea täpselt kui pikalt nad head on!Valeo ja Hella annavad 30000w/h nominaalse valgustugevuse eaks.Hiljem ilmselt hakkavad lihtsalt valgustugevust rohkem kaotama.See teeks igapäevaselt 8h jutti sõites üle 10 aasta ning läbisõiduks ca 1500000km.Aga valgustavad hästi ,adopteeruvad ilmastikutingimustega ning suurendavad ohutust mis ongi ju selle tehnoloogia mõte.Tõenäoliselt on ka soojuse konvektsiooni poole pealt vaeva nähtud,sest igatahes meie lumelopa ja pakasega laternaklaasid jäässe ei lähe.
      Autodel mis kasutavad H4,H7,H1,karbiidigaasilampe, vmt. siis nendes puhul ongi need mõistlikud lahendused.Info point on selles ,et juhtida tähjelepanu lokkavale kuliibinlusele igasugu isearetajate seas a ala "paneme ise vinged LED-id ja ksenoonid" aru andmata ,et kellelgi näitab üks tuli taevasse ,teine metsa,kolmas vastutulijale silma ja tee on keskelt pime...Tegelikult see asi nii väga lihtne ei ole ,et teeme ära - mis see siis ära ei ole.Selles see postituse mõte oligi,et tuua mõni tegelane kahe jalaga maa peale ning avada silmad!
      Kõik meeldiv tuleb lambist...

      Comment


        #4
        Vs: Veidi infot LED tulede vallast

        See on tõesti silmaringi avardav info, sest tõesti on liikluses hästi näha iseleiutajate autod.
        Ma kaldun arvama, et need leiutajad saavad ise ka aru, et originaal lambid näitavad paremini.
        Aga on ju "äge" kui 20 aastat vanal autol on jubedad LED-i ribad ees.
        Paarkümmend aastat tagasi oli palju kahtlejaid ka LCD ja plasma TV edus, täna ei tooda paraku keegi kineskoop telekat.
        Sama ootab ees ka autolaternaid, tehnoloogia ju areneb.

        Comment

        Working...
        X