Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

escorti ventilaator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    escorti ventilaator

    radikajahutusvendiga on probleeme
    asi töötab, kui võtan voolu arvuti toiteplokist
    kui vent on autos, aga toitejuhe pole küljes, siis tuleb sealt vastavalt temperatuurile 6-12V, kui ühendan toitejuhtme ventilaatori külge, siis tuleb 0V ehk siis vent ei tööta ja mootor läheb kuumaks
    minu pea seda enam ei võta, äkki keegi targem oskab midagi kosta?

    #2
    kehv ühendus kuskil ei suuda mootorit käima venitada?

    Comment


      #3
      ühendused korras kõik, ventika küljes pesa, toitejuhe tuleb sinna pistikuga külge
      probleem on selles, miks pinge ära kaob, kui ventikas järgi panna?

      Comment


        #4
        Mis aasta escort on? Reeglina ei ole seal mingit 6-12v on 0v(vent ei tööta)või 12v(vent töötab)Andur peaks asuma radika küljes ja lülitub 98 kraadi juures.

        Comment


          #5
          See pinge on väike lekkimine, mida su tester mõõdab. Täitsa loomulik nähtus. Pane kasvõi sinna ventika asemele üks pisike 12V pirn ja mõõda uuesti, siis saad ikka oma null volti. Probleem selles, et voltmeeter ei koorma ahelat piisavalt ja seetõttu need üksikud elektronikesed, mis pikki anduri sees olevat värki saavad ikka teisele klemmile, tõmbavad juba su osuti/näidu liikuma. Pane koormus peale ja mõõda siis, koormuseks piisab misiganes pisike pirnike kasvõi, proovi kasvõi 12V indikaatorkruvikeerajaga.

          Comment


            #6
            Originally posted by supra@May 4 2004, 22:45
            Mis aasta escort on? Reeglina ei ole seal mingit 6-12v on 0v(vent ei tööta)või 12v(vent töötab)Andur peaks asuma radika küljes ja lülitub 98 kraadi juures.
            tahad öelda, et vesi lastakse peaaegu keema enne kui vent tööle hakkab?

            ja digital, mis tähendab, et voltmeeter ei koorma piisavalt ahelat kui ta takistus on 10 megaoomi? koormus ju piisavalt suur :huh:

            Comment


              #7
              10 Megaoomi on vääga suur takistus, suur takistus tähendab aga väga väikest koormust, kas füüsikas seda asja ei õpetata!
              Kasuta pirni.

              Temperatuur võib olla tiba väiksem, kuid alla 87 kraadi andurit ei ole näinud. Ja kui anduril 2 juhet, siis ta lülitab ainult sisse ja välja. Olen näinud ka 3-me klemmilist andurit, ei tea, mis too võib teha?

              Pane anduri klemmid kokku, kui nüüd läheb käima, on vigane andur või sa ei ole jõudnud selle temperatuurini, et andur reageeriks.

              Comment


                #8
                Originally posted by urmas78@May 5 2004, 16:50
                10 Megaoomi on vääga suur takistus, suur takistus tähendab aga väga väikest koormust, kas füüsikas seda asja ei õpetata!
                Kasuta pirni.
                et siis koormus tähendab sisuliselt võimsust? (mida suurem takistus, seda väiksem võimsus antud pingel)

                ja sellest ma ei saa siiski aru, miks lastakse mootoril nii kuumaks minna, enne kui jahutusventilaator tööle hakkab?

                Comment


                  #9
                  mida suurem takistus, seda väiksem võimsus antud pingel
                  Jutt õige.

                  Kuumal mootoril vist suurem kasutegur. Õlid tahavad kah parem kuuma mootorit. Ja põlemiskamber vist hakkas tahmuma madalal temperatuuril. Optimaalne on kuum mootor, seda ma ole kuulnud, kuid miks, seda võiks asjatundjad täpsustada.

                  Peaasi et jahutusvedelik keema ei läheks.

                  Comment


                    #10
                    Tosool keeb surve all alles 117 kraadi juures ja surve normallses süsteemis on 0,6-0,7 atti.Mootori normaal temp on 100-105 kraadi,radikas on sellel ajal umbes 95-100 kraadi.Kolme otsaga andur on kahe kiirusega mootorite jaoks esimene kiirus rakendub 98 kraadi juures teine aga 105 juures.Vesi keeb surveall olles alles 105-110 kraadi juures,olenevalt vee omadustest(tihedusest jne.).Eelkõnejal on täitsa õigus õlide ja põlemiskambri suhtes.

                    Comment


                      #11
                      Aga probleemist rääkides... viga ilmselt kaitsmeplokis. See vist escortidele tüüpiline - mingi pistik või kontakt või joode ei anna ühendust. Probleemi leidmiseks/lahendamiseks tuleb aga kaitsmeplokk osadeks tinutada, muidu ei pääse juurde. Seega lihtsam on kusagilt teisest vabast ahelast see pinge võtta. Mul oli täpselt sama lugu '92 escordi salongiventikaga. Tuleb muidugi välja selgitada, kustmaalt pinge ära kaob.
                      Üsna segane ja amatööri jutt, aga vihjeks ehk kõlbab...

                      Comment

                      Working...
                      X