Vs: Rehvide vanus
See on muidugi üsna subjektiivne võrdlus, et mingisugune pirelli ja mingisugune Michelin, need võrdlused peaksid käima natuke täpsemates oludes.
Libedusetõrjest rääkides, siis ilma soolata ei saa. algul lahti lükatud ilus sile lumine tee on jah tore asi, mida mööda sõita, 90ga seal siiski ohutu sõita ei ole, mis sellest, et sulle tundub ,et saab ,aga paljugi võib juhtuda.
Teiseks, see ilus sile kinnisõidetud lumi muutub üsna pea auklikuks ja rööpad tekivad samuti sisse ja siis on seal väga jube ja ohtlik sõita.
Ma tean seda, kuna pean tööveokiga sõitma palju maateid, siis näen, mis seisus nad talvel on, neile ei panda eriti soola ega liiva, vahepeal on jah hea sõita, ilus sile kare lumi, aga see hetk läheb mööda.
Võibolla sina sõitsid talvel palju, kuid enamik inimesi sõitis vähem, kui tänapäeval, lisaks oli autosid muidu vähem.
Paljudel tol ajal, talvel auto üldse seisis.
Meenutan veelkord 1991 aastal liikluses hukkunute arvu 491.
Muidu nõukogude aja lõpu poole oli see pigem üle 300.
See peaks tollase "liiklusohutuse" päris hästi kokku võtma, sealjuures oli autosid ja liiklust tunduvalt vähem.
Tänapäeva liikluse puhul võiks selle üle 300se hukkunute arvu, julgelt 3ga korrutada, kui asjad käiksid samamoodi, nagu tollal.
Eriti, kui vaadata tänapäeva närvilist liiklust, kus isegi talvel kihutatakse ja tõmmeldakse ning tänapäeva kiiremaid ja võimsamaid autosid.
Kui meil sõidetaks suverehvidega talv läbi, siis oleks liikluspilt selline
See on muidugi üsna subjektiivne võrdlus, et mingisugune pirelli ja mingisugune Michelin, need võrdlused peaksid käima natuke täpsemates oludes.
Libedusetõrjest rääkides, siis ilma soolata ei saa. algul lahti lükatud ilus sile lumine tee on jah tore asi, mida mööda sõita, 90ga seal siiski ohutu sõita ei ole, mis sellest, et sulle tundub ,et saab ,aga paljugi võib juhtuda.
Teiseks, see ilus sile kinnisõidetud lumi muutub üsna pea auklikuks ja rööpad tekivad samuti sisse ja siis on seal väga jube ja ohtlik sõita.
Ma tean seda, kuna pean tööveokiga sõitma palju maateid, siis näen, mis seisus nad talvel on, neile ei panda eriti soola ega liiva, vahepeal on jah hea sõita, ilus sile kare lumi, aga see hetk läheb mööda.
Võibolla sina sõitsid talvel palju, kuid enamik inimesi sõitis vähem, kui tänapäeval, lisaks oli autosid muidu vähem.
Paljudel tol ajal, talvel auto üldse seisis.
Meenutan veelkord 1991 aastal liikluses hukkunute arvu 491.
Muidu nõukogude aja lõpu poole oli see pigem üle 300.
See peaks tollase "liiklusohutuse" päris hästi kokku võtma, sealjuures oli autosid ja liiklust tunduvalt vähem.
Tänapäeva liikluse puhul võiks selle üle 300se hukkunute arvu, julgelt 3ga korrutada, kui asjad käiksid samamoodi, nagu tollal.
Eriti, kui vaadata tänapäeva närvilist liiklust, kus isegi talvel kihutatakse ja tõmmeldakse ning tänapäeva kiiremaid ja võimsamaid autosid.
Kui meil sõidetaks suverehvidega talv läbi, siis oleks liikluspilt selline
Comment