Tere elektroonikud, elektrikud ja tehnikahuvilised. Küsiks targematelt nõu probleemi osas, mille lahendamiseks omal nuppu napib. Nimelt ostsin sülearvuti millel on 45w toitelaadija. Laadija toimib alati niiöelda "seinastepslist". Kuid veokis, millel on 24V->220V inverter enamasti laadimist ei toimu (kuigi mõned korrad siiski on õnnestunud). Mis võib sellist anomaaliat tekitada? Autos on veel sigaretisüütaja max 240W koormusega, kas mul oleks võimalik miski alternatiivne lahendus leiutada uue laadija ostmise näol?
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Tõrked sülearvuti laadimisel veoki voolumuundurilt
Collapse
X
-
Vs: Tõrked sülearvuti laadimisel veoki voolumuundurilt
Esmalt postitatud teekulgur poolt Vaata postitust24V->220V inverterKeegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.
-
Vs: Tõrked sülearvuti laadimisel veoki voolumuundurilt
Esmalt postitatud teekulgur poolt Vaata postitust(kuigi mõned korrad siiski on õnnestunud).
Comment
-
Vs: Tõrked sülearvuti laadimisel veoki voolumuundurilt
Selline kogemus:
Sõitsin Tartust Võru taha.
Arvuti ja GPS 12-220 V laadija taga.
Poolel teel arvuti kurdab et aku on tühi.
Tegime peatuse, laadimine jäi tööle ja jalutasime natuke.
Kena järve kaldal oli kena kohvik .
Seisvas autos toimus laadimine ja sõidu lõpus sai siis ka GPS-i uuesti kasutada.
Kohale jõudes jäi laadima ja SEISVAS autos sai arvuti täitsa täis laetud.
Nii oli. Miks? Ei uurinud täpsemalt.
Aga proovi.
Comment
-
Vs: Tõrked sülearvuti laadimisel veoki voolumuundurilt
19V toitega HP läppe olen otse 24V pealt kasutanud. Neid millel oma stabikas sees olemas. Kahte erinevat läppi ja kumbagi 2-kuulise sisetöö perioodil. See oli aastaid tagasi, mõlemad läpid töötavad siiani.
Aga lihtsuse mõttes ostsin 12...24V toitele universaaladapteri - sarnase, nagu Vanavares soovitas. Leidsin 100W mudeli sest läpi toitekas on 90W, ei julgenud lahjemat panna.
Lisan veel niipalju et "veoki voolumuundur" on veidi ohtlik asi läpi toitekatele - kas käivitusimpulsid või mis iganes kipub ära tapma. Mitmel tuttaval on juhtunud.
Comment
-
Vs: Tõrked sülearvuti laadimisel veoki voolumuundurilt
Kõik DC-AC adapterid ei töötagi sõitvas sõidukis.
Mõni ei lähe tööle, mõni ei jää tööle ja mõni ei saa arugi, kas masinal mootor käib või mitte, väljund koguaeg sobiv.
Tavaliselt seisva mootoriga toimivad nad kõik.Erilahendused.
PS või mail.
Comment
-
Vs: Tõrked sülearvuti laadimisel veoki voolumuundurilt
Alla 300W invertereid üldjuhul ei soovitata sülearvuti laadimiseks, ükskõik mis neile peale kirjutatud on. Häired on teine teema, mul on ka arvuti hiire need ära blokeerinud. Kuidagi pikendusjuhtme ja terasest tagaistme taha varjestamisega õnnestus see ikka käima saada.
Comment
-
Vs: Tõrked sülearvuti laadimisel veoki voolumuundurilt
Esmalt postitatud znif poolt Vaata postitust19V toitega HP läppe olen otse 24V pealt kasutanud. Neid millel oma stabikas sees olemas. Kahte erinevat läppi ja kumbagi 2-kuulise sisetöö perioodil. See oli aastaid tagasi, mõlemad läpid töötavad siiani.
Aga lihtsuse mõttes ostsin 12...24V toitele universaaladapteri - sarnase, nagu Vanavares soovitas. Leidsin 100W mudeli sest läpi toitekas on 90W, ei julgenud lahjemat panna.
Lisan veel niipalju et "veoki voolumuundur" on veidi ohtlik asi läpi toitekatele - kas käivitusimpulsid või mis iganes kipub ära tapma. Mitmel tuttaval on juhtunud.Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Comment
-
Vs: Tõrked sülearvuti laadimisel veoki voolumuundurilt
Esmalt postitatud vasaraonu poolt Vaata postitustMilline täpsemalt? Millise koormusega või tarbijaga ta korralikult toimetab?
Esmalt postitatud A.S. poolt Vaata postitustKas siis on lisaks ka mõni võimsam tarbija järgi olnud?
Esmalt postitatud vanavares poolt Vaata postitust
Selline:
Esmalt postitatud znif poolt Vaata postitust19V toitega HP läppe olen otse 24V pealt kasutanud. Neid millel oma stabikas sees olemas. Kahte erinevat läppi ja kumbagi 2-kuulise sisetöö perioodil. See oli aastaid tagasi, mõlemad läpid töötavad siiani.
Aga lihtsuse mõttes ostsin 12...24V toitele universaaladapteri - sarnase, nagu Vanavares soovitas. Leidsin 100W mudeli sest läpi toitekas on 90W, ei julgenud lahjemat panna.
Lisan veel niipalju et "veoki voolumuundur" on veidi ohtlik asi läpi toitekatele - kas käivitusimpulsid või mis iganes kipub ära tapma. Mitmel tuttaval on juhtunud.
Esmalt postitatud W@ldur poolt Vaata postitustKõik DC-AC adapterid ei töötagi sõitvas sõidukis.
Mõni ei lähe tööle, mõni ei jää tööle ja mõni ei saa arugi, kas masinal mootor käib või mitte, väljund koguaeg sobiv.
Tavaliselt seisva mootoriga toimivad nad kõik.
Esmalt postitatud EnnS poolt Vaata postitustAlla 300W invertereid üldjuhul ei soovitata sülearvuti laadimiseks, ükskõik mis neile peale kirjutatud on. Häired on teine teema, mul on ka arvuti hiire need ära blokeerinud. Kuidagi pikendusjuhtme ja terasest tagaistme taha varjestamisega õnnestus see ikka käima saada.
Esmalt postitatud elukaz poolt Vaata postitustVeoki pardavool otse läpakasse on veel ohtlikum, see on kõike muud kui stabiilne 24V.
Comment
-
Vs: Tõrked sülearvuti laadimisel veoki voolumuundurilt
Nimetatud inverter on "modified sine wave" tüüpi
Seda tüüpi inverteri väljund ei ole päris siinus nagu elektrivõrgus vaid on kaudselt sarnane saehammas/nelinurk.
Vaja oleks "pure sine wave" tüüpi inverterit.
Uematel arvutite laadijatel kasutatakse võimsusteguri korrigeerimisahelat (PFC). Selle võib ajada lolliks siinusest erinev signaal.
Vanematel on lihtsalt dioodsild ja kondekas, nendele ei oleks signaali kuju tähtis.
Comment
-
Vs: Tõrked sülearvuti laadimisel veoki voolumuundurilt
Sinu toitekas annab 20V välja jah. Pardavool on ohtlik ainult siis kui läpil omal pole stabilisaatorit sees. Suurtel HP läppidel (17'', täislai klaver) on stabikas sees olemas ja sööb seda muutuvat pardavoolu edukalt. Volvol muutus piirides 19V ... 27V.
Comment
Comment