Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Autovaraste raske elu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Autovaraste raske elu

    Saksamaal kasutab politsei autovaraste tabamiseks nn. autosööta. Pimedas jäetakse tänavale seisma näiteks mõni BMW - uksed lahti ja „unustatud“ võti ees. Vargad ärandavad auto. Politsei jälgis neid, sõitis järgi, lülitas saatjaga süüte välja ja uksed lukku ning käes nad ongi.

    #2
    Vs: Autovaraste raske elu

    Taškendis on auto ärandamise eest karistuseks 15 aastat türmi. Sellepärast võib seal auto lukustamata jätta, keegi lihtsalt ei julge riskida. Meil aga karistatakse seda, kes auto uksed lahti jättis, ausa inimese provotseerimise eest.
    "Me võime kuulata kõike, mida mõõdame, kuid me ei saa mõõta kõike, mida kuuleme."

    Comment


      #3
      Vs: Autovaraste raske elu

      Sööda ehk kuriteomatkimisega on meil nii palju bürokraatiat ja juriidilist jama, et ametnik ei viitsi seda iial ette võtta.
      Entusiasmi ja piisava jutuoskusega saab seda õnneks lihtrahvas ise ... teostada. Aga väga raudne närvikava peab olema. Väga!
      Erilahendused.
      PS või mail.

      Comment


        #4
        Vs: Autovaraste raske elu

        Just eile räägiti TVs Leedu autovarastest kes sinu autovõtmega vestlevad ja
        veenavad teda auto ust avama.
        Räägiti et viige võti kaugemale tuppa.
        Huvitav mis ei antud nõu panna võti metallkarpi.
        Või katta isegi osaliselt fooliumiga.

        Vargal oleks ju väga mugav poe ette pargitavale autole selgeks teha et
        peremees on juba 10 m autost eemal, tee nüüd uks lahti, sõidame.

        Comment


          #5
          Vs: Autovaraste raske elu

          Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitust
          Huvitav mis ei antud nõu panna võti metallkarpi.
          Või katta isegi osaliselt fooliumiga.
          TV3 või K2 tegelikult käis selle variandi ka välja. Lisaks ka lisasalalukudnupud.
          Pentsik pala. Ostad rõvekalli masina ja pead laskma primitiivse improluku juurde teha. 21. sajand.
          Erilahendused.
          PS või mail.

          Comment


            #6
            Re: Vs: Autovaraste raske elu

            Ma möödunud aasta alguses tõlkisin Autolehe jaoks Auto Bildist seda võtmega vestlemise värki. Sealgi soovitati ülaltoodud kaitsevõtteid, kuid lisaks mainiti veel külmutuskappi, mis pidi üks kindel linn ja varjupaik olema.
            Nad katsetasid ka kümne auto peal, ja lahti saadi

            Audi A4
            BMW 220i Active Tourer
            Ford Kuga
            Kia Carens
            Mazda 6
            Range Rover Evoque
            Renault Clio Grandtour
            Volvo XC60
            VW Passat

            Proovitutest jäi ainsana kinni Mercedes-Benz C 300 Coupé.

            Tegelikult on sellise varguse vastu kindel abinõu: mitte tellida autole "Keyless-Go-d" ehk seda võtit, mis auto juurde jõudes lukud lahti teeb ja starterinupu aktiveerib. Kui uste avamiseks peab võtmel nuppu vajutama, siis sellesse vestlusesse on vargal väga raske sekkuda.

            A' noh, 21. sajand tõesti. Mugav peab elu olema.

            Comment


              #7
              Vs: Re: Vs: Autovaraste raske elu

              Esmalt postitatud olevtoom poolt Vaata postitust

              Proovitutest jäi ainsana kinni Mercedes-Benz C 300 Coupé.
              .
              Kas on ka teada, miks MB-d lahti ei saadud, kas oli probleem oskamises või oli MB midagi tõsisemat sinna kaitseks sisse ehitanud?

              Comment


                #8
                Re: Vs: Re: Vs: Autovaraste raske elu

                Esmalt postitatud moi poolt Vaata postitust
                Kas on ka teada, miks MB-d lahti ei saadud, kas oli probleem oskamises või oli MB midagi tõsisemat sinna kaitseks sisse ehitanud?
                Esiteks kasutas Mercedes mingit ebastandardset sagedust, kuid see poleks muukijat peatanud, too ütles, et oleks suutnud oma aparaadi ümber häälestada. Suurem häda oli selles, et see ei olnud päris keyless-go, uksed pidi ikka võtmel olevast nupust lahti tegema. Keyless oli ainult käivitamine.
                Nii et tõsisem kaitse oligi kohustuslik nupuvajutus.

                Comment


                  #9
                  Vs: Autovaraste raske elu

                  Esmalt postitatud W@ldur poolt Vaata postitust
                  Sööda ehk kuriteomatkimisega on meil nii palju bürokraatiat ja juriidilist jama, et ametnik ei viitsi seda iial ette võtta.
                  Entusiasmi ja piisava jutuoskusega saab seda õnneks lihtrahvas ise ... teostada. Aga väga raudne närvikava peab olema. Väga!
                  Söödaga varaste püüdmine on i tõhus ja odav moodus kuritegevuse vähendamiseks!
                  Takistuseks on meile idast peale surutud moraal, et uks lahti jätmine on ahvatlus "ausale inimeseke" ja seda peab keelama.
                  Kutsun üles tulevikus valima ainult sellisete parteide vahel kes lubavad seadust muuta rohkem Euroopa maade sarnasemaks ja lubada politseil varaste püüdmiseks sööta kasutada. Igasigu kihutuskoosolekutel küsige poliitikutelt milline moraal on nende arvates õigem. Tõenäoliselt
                  tuleks selgitustööd teha ka pehme südamega valijatel kelle arvates vargad väärivad rohkem kaastunnet kui ohver.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Autovaraste raske elu

                    Esmalt postitatud Sonic poolt Vaata postitust
                    Taškendis on auto ärandamise eest karistuseks 15 aastat türmi. Sellepärast võib seal auto lukustamata jätta, keegi lihtsalt ei julge riskida. Meil aga karistatakse seda, kes auto uksed lahti jättis, ausa inimese provotseerimise eest.
                    Just nimelt Taškent on see linn, kus alati, kui seal käinud olen on minule erinevaid autosi pakutud, kahtlustan väga et kõik olid varastatud.
                    https://www.youtube.com/watch?v=9hMG71A11Vw
                    Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga

                    Ilmselt provotseerib audiofiilia aja jooksul retrofiilse modernofoobia arengut.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Autovaraste raske elu

                      Esmalt postitatud home poolt Vaata postitust
                      Just nimelt Taškent on see linn, kus alati, kui seal käinud olen on minule erinevaid autosi pakutud, kahtlustan väga et kõik olid varastatud.
                      https://www.youtube.com/watch?v=9hMG71A11Vw
                      https://www.youtube.com/watch?v=0yg0yode9VU
                      Ma võisin ka eksida, ehk oli Ašhabad või Dušanbe.
                      "Me võime kuulata kõike, mida mõõdame, kuid me ei saa mõõta kõike, mida kuuleme."

                      Comment


                        #12
                        Vs: Autovaraste raske elu

                        Ma olen autoalarme paigaldanud juba rublaajast saadik. Professionaalsed vargad suudavad lahti muukida ka muutuva koodi ja muud „kavalad“ vargust takistavad meetodid, takistada valveseadme sisselülitamist saatjaga, kasutavad võtmete „pikendamist“ jne. Neil on ka vastavad seadmed olemas. Saksa taevakanalitel on korduvalt näidatud politsei poolt erinevaid vargusmeetodeid, tehtud parkimisplatsil autojuhtidele hoiatuseks koolitusi ja demoärandamisi. Muidugi profid igat autot ei igatse, nad tegutsevad kindla tellimuse peale, et kiirelt raha teenida.

                        Autole tuleb panna standardsest süsteemist erinev süsteem. Ma kasutasin vanasti näiteks kütuse magnetklappi, mis asus auto põhja all ja toimis salalülitiga või mõnel kavalamal põhimõttel. Ühele Volgale sai paigaldatud kütusetorustikku kraan, mida sai salongist läbi põhja erivõtmega keerata
                        Tänapäeval saab kasutada näiteks kütusepumba katkestust või siis seda tehasekatkestusele lisaks. Head on ka firma kallutusandurid (mitte odavad hiinakad), need reageerivad juba väikesele auto kaldele ja pole võimalik rattaid eemaldada või siseneda. Protsessorjuhtime vähendab valehäired miinimumi. Head on ka erinevad mehhaanilised takistajad – näiteks käigukangi lukk jne. Aastate jooksul on tekkinud palju kogemusi, eks individuaalne ja salajane lahendus ole kõige parem

                        Weniger Autodiebstähle, dafür teurere Modelle: die Top 25 der meistgeklauten Pkw im Jahr 2018 mit einem überraschenden Spitzenreiter!


                        Früher waren Drahtschlaufe und Schraubenzieher ihr Handwerkszeug. Heute arbeiten Autodiebe mit Störsendern, fangen Codes ab oder hacken gleich das ganze Fahrzeug. Schützen können sich Autofahrer trotzdem. Was hilft und was nicht - ein Überblick.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Autovaraste raske elu

                          Esmalt postitatud moi poolt Vaata postitust
                          Kas on ka teada, miks MB-d lahti ei saadud, kas oli probleem oskamises või oli MB midagi tõsisemat sinna kaitseks sisse ehitanud?
                          Vist sellepärast, et MB suhtleb läbi infrapuna.

                          Esmalt postitatud Sonic poolt Vaata postitust
                          Ma võisin ka eksida, ehk oli Ašhabad või Dušanbe.

                          Kõikides nendes kohtades on see traditsiooniline äri, ja point on selles, et seal ei ole võimalik selle autoga ära sõita.

                          Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitust
                          Tänapäeval saab kasutada näiteks kütusepumba katkestust või siis seda tehasekatkestusele lisaks.
                          Arvan et vargad vilistavad selle peale
                          Ilmselt provotseerib audiofiilia aja jooksul retrofiilse modernofoobia arengut.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Autovaraste raske elu

                            Esmalt postitatud home poolt Vaata postitust
                            Arvan et vargad vilistavad selle peale
                            Muidugi saab ka puksiiris auto ära viia. Ma kasutasin viivist, et auto sõidaks mõningase maa "paremasse" kohta. Tuleb kasutada mitmeid erinevaid lahendusi. Eks kõik sõltu ka auto hinnast, selle tehnilstest lahendustest ja varguste statistikast markide kaupa. Odavamate autodega tegelevad tihti ärandajad, kes vajavad autot vaid kõrtsist kojusõiduks ja nende vastu on see OK.

                            Algul töötasidki puldid infrapuna peal. Kuid kadusid iseõppivate TV pultide ilmumisega.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Autovaraste raske elu




                              Vist oleks tervislikum kui meeletu tagaajamine, rehvidesse tulistamine, rammimine ? Tagasi 1996.a. aastasse.

                              Comment

                              Working...
                              X