Saksamaal kasutab politsei autovaraste tabamiseks nn. autosööta. Pimedas jäetakse tänavale seisma näiteks mõni BMW - uksed lahti ja „unustatud“ võti ees. Vargad ärandavad auto. Politsei jälgis neid, sõitis järgi, lülitas saatjaga süüte välja ja uksed lukku ning käes nad ongi.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Autovaraste raske elu
Collapse
X
-
Vs: Autovaraste raske elu
Taškendis on auto ärandamise eest karistuseks 15 aastat türmi. Sellepärast võib seal auto lukustamata jätta, keegi lihtsalt ei julge riskida. Meil aga karistatakse seda, kes auto uksed lahti jättis, ausa inimese provotseerimise eest."Me võime kuulata kõike, mida mõõdame, kuid me ei saa mõõta kõike, mida kuuleme."
-
Vs: Autovaraste raske elu
Sööda ehk kuriteomatkimisega on meil nii palju bürokraatiat ja juriidilist jama, et ametnik ei viitsi seda iial ette võtta.
Entusiasmi ja piisava jutuoskusega saab seda õnneks lihtrahvas ise ... teostada. Aga väga raudne närvikava peab olema. Väga!Erilahendused.
PS või mail.
Comment
-
Vs: Autovaraste raske elu
Just eile räägiti TVs Leedu autovarastest kes sinu autovõtmega vestlevad ja
veenavad teda auto ust avama.
Räägiti et viige võti kaugemale tuppa.
Huvitav mis ei antud nõu panna võti metallkarpi.
Või katta isegi osaliselt fooliumiga.
Vargal oleks ju väga mugav poe ette pargitavale autole selgeks teha et
peremees on juba 10 m autost eemal, tee nüüd uks lahti, sõidame.
Comment
-
Vs: Autovaraste raske elu
Esmalt postitatud A.R. poolt Vaata postitustHuvitav mis ei antud nõu panna võti metallkarpi.
Või katta isegi osaliselt fooliumiga.
Pentsik pala. Ostad rõvekalli masina ja pead laskma primitiivse improluku juurde teha. 21. sajand.Erilahendused.
PS või mail.
Comment
-
Re: Vs: Autovaraste raske elu
Ma möödunud aasta alguses tõlkisin Autolehe jaoks Auto Bildist seda võtmega vestlemise värki. Sealgi soovitati ülaltoodud kaitsevõtteid, kuid lisaks mainiti veel külmutuskappi, mis pidi üks kindel linn ja varjupaik olema.
Nad katsetasid ka kümne auto peal, ja lahti saadi
Audi A4
BMW 220i Active Tourer
Ford Kuga
Kia Carens
Mazda 6
Range Rover Evoque
Renault Clio Grandtour
Volvo XC60
VW Passat
Proovitutest jäi ainsana kinni Mercedes-Benz C 300 Coupé.
Tegelikult on sellise varguse vastu kindel abinõu: mitte tellida autole "Keyless-Go-d" ehk seda võtit, mis auto juurde jõudes lukud lahti teeb ja starterinupu aktiveerib. Kui uste avamiseks peab võtmel nuppu vajutama, siis sellesse vestlusesse on vargal väga raske sekkuda.
A' noh, 21. sajand tõesti. Mugav peab elu olema.
Comment
-
Vs: Re: Vs: Autovaraste raske elu
Esmalt postitatud olevtoom poolt Vaata postitust
Proovitutest jäi ainsana kinni Mercedes-Benz C 300 Coupé.
.
Comment
-
Re: Vs: Re: Vs: Autovaraste raske elu
Esmalt postitatud moi poolt Vaata postitustKas on ka teada, miks MB-d lahti ei saadud, kas oli probleem oskamises või oli MB midagi tõsisemat sinna kaitseks sisse ehitanud?
Nii et tõsisem kaitse oligi kohustuslik nupuvajutus.
Comment
-
Vs: Autovaraste raske elu
Esmalt postitatud W@ldur poolt Vaata postitustSööda ehk kuriteomatkimisega on meil nii palju bürokraatiat ja juriidilist jama, et ametnik ei viitsi seda iial ette võtta.
Entusiasmi ja piisava jutuoskusega saab seda õnneks lihtrahvas ise ... teostada. Aga väga raudne närvikava peab olema. Väga!
Takistuseks on meile idast peale surutud moraal, et uks lahti jätmine on ahvatlus "ausale inimeseke" ja seda peab keelama.
Kutsun üles tulevikus valima ainult sellisete parteide vahel kes lubavad seadust muuta rohkem Euroopa maade sarnasemaks ja lubada politseil varaste püüdmiseks sööta kasutada. Igasigu kihutuskoosolekutel küsige poliitikutelt milline moraal on nende arvates õigem. Tõenäoliselt
tuleks selgitustööd teha ka pehme südamega valijatel kelle arvates vargad väärivad rohkem kaastunnet kui ohver.
Comment
-
Vs: Autovaraste raske elu
Esmalt postitatud Sonic poolt Vaata postitustTaškendis on auto ärandamise eest karistuseks 15 aastat türmi. Sellepärast võib seal auto lukustamata jätta, keegi lihtsalt ei julge riskida. Meil aga karistatakse seda, kes auto uksed lahti jättis, ausa inimese provotseerimise eest.
https://www.youtube.com/watch?v=9hMG71A11Vw
Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga
Ilmselt provotseerib audiofiilia aja jooksul retrofiilse modernofoobia arengut.
Comment
-
Vs: Autovaraste raske elu
Esmalt postitatud home poolt Vaata postitustJust nimelt Taškent on see linn, kus alati, kui seal käinud olen on minule erinevaid autosi pakutud, kahtlustan väga et kõik olid varastatud.
https://www.youtube.com/watch?v=9hMG71A11Vw
https://www.youtube.com/watch?v=0yg0yode9VU"Me võime kuulata kõike, mida mõõdame, kuid me ei saa mõõta kõike, mida kuuleme."
Comment
-
Vs: Autovaraste raske elu
Ma olen autoalarme paigaldanud juba rublaajast saadik. Professionaalsed vargad suudavad lahti muukida ka muutuva koodi ja muud „kavalad“ vargust takistavad meetodid, takistada valveseadme sisselülitamist saatjaga, kasutavad võtmete „pikendamist“ jne. Neil on ka vastavad seadmed olemas. Saksa taevakanalitel on korduvalt näidatud politsei poolt erinevaid vargusmeetodeid, tehtud parkimisplatsil autojuhtidele hoiatuseks koolitusi ja demoärandamisi. Muidugi profid igat autot ei igatse, nad tegutsevad kindla tellimuse peale, et kiirelt raha teenida.
Autole tuleb panna standardsest süsteemist erinev süsteem. Ma kasutasin vanasti näiteks kütuse magnetklappi, mis asus auto põhja all ja toimis salalülitiga või mõnel kavalamal põhimõttel. Ühele Volgale sai paigaldatud kütusetorustikku kraan, mida sai salongist läbi põhja erivõtmega keerata
Tänapäeval saab kasutada näiteks kütusepumba katkestust või siis seda tehasekatkestusele lisaks. Head on ka firma kallutusandurid (mitte odavad hiinakad), need reageerivad juba väikesele auto kaldele ja pole võimalik rattaid eemaldada või siseneda. Protsessorjuhtime vähendab valehäired miinimumi. Head on ka erinevad mehhaanilised takistajad – näiteks käigukangi lukk jne. Aastate jooksul on tekkinud palju kogemusi, eks individuaalne ja salajane lahendus ole kõige parem
Weniger Autodiebstähle, dafür teurere Modelle: die Top 25 der meistgeklauten Pkw im Jahr 2018 mit einem überraschenden Spitzenreiter!
Comment
-
Vs: Autovaraste raske elu
Esmalt postitatud moi poolt Vaata postitustKas on ka teada, miks MB-d lahti ei saadud, kas oli probleem oskamises või oli MB midagi tõsisemat sinna kaitseks sisse ehitanud?
Esmalt postitatud Sonic poolt Vaata postitustMa võisin ka eksida, ehk oli Ašhabad või Dušanbe.
Kõikides nendes kohtades on see traditsiooniline äri, ja point on selles, et seal ei ole võimalik selle autoga ära sõita.
Esmalt postitatud Svago poolt Vaata postitustTänapäeval saab kasutada näiteks kütusepumba katkestust või siis seda tehasekatkestusele lisaks.Ilmselt provotseerib audiofiilia aja jooksul retrofiilse modernofoobia arengut.
Comment
-
Vs: Autovaraste raske elu
Esmalt postitatud home poolt Vaata postitustArvan et vargad vilistavad selle peale
Algul töötasidki puldid infrapuna peal. Kuid kadusid iseõppivate TV pultide ilmumisega.
Comment
Comment