Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

    Sai alla pandud uus jooks (veljed+rehvid+andurid), hoiatus ei ole ära kustunud.
    Kuskilt lugesin, et uued andurid "äratatakse unest ja pannakse magama" 125kHz signaaliga,
    esindus ütles, et pista aga alla ja sõida üle 20km/h ~20min.
    Ehk keegi teab paremini?

    #2
    Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

    See TPMS värk on margiti erinev - mõnel lihtsam, mõnel keerukam. Kindlasti peavad esmalt olema õige sagedusega andurid.
    Aga ehk leiad abi https://www.dormanproducts.com/flipb...ublication.pdf
    ... siiski kogemustega spetsialist@71
    * Videotööd Sony Pro XD kaameraga * videomontaaz Dual Xeon E5450/32GB RAM/M2.SSD/2xGPU*

    Comment


      #3
      Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

      Esmalt postitatud arx33 poolt Vaata postitust
      Kindlasti peavad esmalt olema õige sagedusega andurid.
      Olen ikka väheke eeltööd ka teinud, 433MHz on sagedus. Just huvitab see shipping modest äratamine.

      Comment


        #4
        Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

        Ava see lingitud fail. Lõpu poole on margikohased protsessid kirjas. Mõnel mudelil saab ise teha, mõni tahab ikkagi testrit saada ja mõne kohta leiad ka YT-ist abi isetgemise kohta.
        ... siiski kogemustega spetsialist@71
        * Videotööd Sony Pro XD kaameraga * videomontaaz Dual Xeon E5450/32GB RAM/M2.SSD/2xGPU*

        Comment


          #5
          Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

          Mis aasta, mis marki, mis mudel auto.

          Comment


            #6
            Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

            Tundub , tegemist vist mingi vanema autoga. Rehvi tühjenemise hoiatus "kalkuleeritakse" pigem ikkagi abs anduritest
            tulevate pulsside erinevuse teel .

            Comment


              #7
              Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

              Esmalt postitatud mati1 poolt Vaata postitust
              Tundub , tegemist vist mingi vanema autoga
              2. talv, nagu vanasti öeldi
              Esmalt postitatud mati1 poolt Vaata postitust
              Rehvi tühjenemise hoiatus "kalkuleeritakse" pigem ikkagi abs anduritest tulevate pulsside erinevuse teel .
              kas oled ikka kindel, et see väga levinud meetod on? Mulle jäi rehvitöökojas silma, Lexus märkidega rataste ettevalmistus ca. 10le autole ja kõigil olid TPMS sensorid külge pistetud.

              Aga oma autole sai siiski abi scanneriga üle käimisest (scanner andis signaali mis "äratas" väikse tarbimise unest), peale seda 10min. sõitu ja õiged bar-id ees...
              viimati muutis kasutaja Farad; 14 m 2017, 23:17.

              Comment


                #8
                Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

                Teatud Euroopa autodel küll nii. Minu meelest ka oluliselt töökindlam see variant. Pole hirmu,et mingi aeg peab anduritel patareid vahetama. Aga enda kogemusest, abs anduriga seotus sûsteem tunneb juba 0,3-0,5 bar kôikkumise àra.

                Comment


                  #9
                  Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

                  Esmalt postitatud mati1 poolt Vaata postitust
                  abs anduriga seotus sûsteem tunneb juba 0,3-0,5 bar kôikkumise àra.
                  huvi pärast küsiks, kas annab teada missuguses rehvis?
                  siin väheke lugemist erinevatest süsteemidest: https://www.adamsautoadvice.com/dire...indirect-tpms/

                  Comment


                    #10
                    Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

                    Kas ABSiga näitab ära, kui kõigist rehvidest on ühepalju õhku ära kadunud?
                    73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                    ATiP1pN4XeM

                    Comment


                      #11
                      Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

                      Ei nàita millisel rehvil rôhk langenud, kuigi, see ju infopôhjal , mis anduritest tuleb , oleks vôimalik (konkreetsel isendil vanust 12 a). Seda,et kôigil neljal rehvil rôhk üheaegselt langeks, oleks vàga ekstreemne olukord. Reaalselt sôidu ajal ei kujutakski ette,et nii juhtuda saaks (v.a. kui mendid ei sekku mingite siilidega. Ok , see oli nali). Puht eluliselt, ma ei nàe kôigel sellel muul mingit vajadust, kui peamine,et mind hoiatatakse rehvirôhu muutuse korral(ilma muret tundmata,kas patareid on rehvides täis vôi tühjenemas). Ja see info on juba maanteel sôidu ajal piisav,et olla ettevaatlik ja kontrollida rehve.

                      Comment


                        #12
                        Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

                        Esmalt postitatud mati1 poolt Vaata postitust
                        ilma muret tundmata,kas patareid on rehvides täis vôi tühjenemas
                        Patareide pärast muret ei ole, tehas lubab 10a. ja patareid ei vahetata (ilmselt oleks osavate käte ringis võimalik).
                        Anduri purunemisest saab kohe teada, displayl tekkib rist ratta kohale millest infot ei tule.

                        Ilmselt on ikkagi üldine suund võetud direct TPMS-le, mulle tundub, et andurite maksumus on kukkunud viimase 10a. jooksul ca. 10X,
                        kuigi esindus küsis nädal tagasi 1tk. hinnaks €174.- , mõtlesin, et nii palju tipi ei anna ja ostsin ebay-st koos saatmisega 4tk. €90.-
                        Click image for larger version

Name:	TPMS.jpg
Views:	1
Size:	107,1 KB
ID:	870887

                        Comment


                          #13
                          Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

                          Ma tean et need andurid peavad olema reeglina auto ajusse regatud. Igal anduril oma kood. Minu omal on masina ajus 8 koodi seal sisestatud (suvised + talvised).
                          Mingist talveunest tea ma midagi.
                          Nüüd müüakse ka neidsamu "koodisüliteid" ventiili suurema otsakorgina ja soovil ka seade sinna juurde mis rõhkusi salongis kuvab.
                          Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                          Comment


                            #14
                            Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

                            Lahe. Nagu aru saan, siis autonduses kohati tagasikàik antud, ehk taandareng. Vôi teevad seda ainult teatud bràndi masinatootjad.
                            Tehnoloogias peaks ikka làhtuma kasutuslihtsuse pôhimôttest. Ühe ratta tàistiiru kohta tuleb piisavalt palju impulsse
                            ja selle infoga on vôimalik vàga palju ette vôtta (natuke môistujutt, aga kui omad natuke tehnilist môtlemist, siis môistad).
                            viimati muutis kasutaja mati1; 16 m 2017, 15:37.

                            Comment


                              #15
                              Vs: TPMS ehk siis rehvide rõhu jälgimise süsteem

                              Esmalt postitatud Scott poolt Vaata postitust
                              Kas ABSiga näitab ära, kui kõigist rehvidest on ühepalju õhku ära kadunud?
                              Näitab küll kuna kalibreerimine/reset teostatakse algse rehvirõhu ja kõrguse põhjal.Minu liikuril(VW Passat B8) vähemalt toimis, kuna peale rehvivahetust oli rehvirõhku üle normi pumbatud ning kui ma vähendasin võrdselt(täpse digipüstoliga)0.2bar-ini siis andis kohe rehvirõhu hoiatuse.Olen ka seda meelt ,et see eraldi rehvirõhu kuvamine võib ju kõik kena ja kellelegi ka vajalik olla kuid enamus ei jälgi pidevalt seda infot ning seeläbi puudub ka vajadus seda inditseerida keerulisemal kujul.Küll aga kindlasti on sellest abi offroad ja spetsmasinate arsenalis.ABS-põhine on lihtsam ja töökindlam lahendus I.M.H.O.
                              Kõik meeldiv tuleb lambist...

                              Comment

                              Working...
                              X