Vs: Elektronsüüde vanale kaherattalisele vol2
634 geneka puhul räägiti, et 45W/75W suurem võimsus saavutati tänu parematele materjalidele. Testriga mõõtes on staatori takistus, mähiste arv ja traadi läbimõõt sama. Staatori materjali kohta ei oska midagi öelda? Rootoril on jämedam traat ja keerde on palju vähem. Tänu keerdude väiksemale arvule algabki laadimine suurematel pööretel 1500/2000.
Püsimagnetitega pole alalisvoolu generaatori puhul suurt midagi teha, kuna staatori mähiseid on vähe ja takistus on suur. On arvestatud max 1A ergutusvooluga. Ainult rootori keerdude arvu ja traadi lm on mõtet mängida.
Elektrooniline pingeregulaator annab palju juurde, kui kasutada lõpus hea küllastusega transi. Mulle meeldib selles suhtes bipolaarsetest KT863A, millise puhul on 1A voolu juures KE küllastuspinge ca 0,05V.
Ma pidin oma Jawal pingeregulaatori asendama elektroonilisega suhteliselt ruttu. Põhjuseks oli see, et Boschi litsentsi järgi toodetud PAL pingeregulaatori mehhaaniline tagasivoolurelee jäi kinni ja generaatori rootor põles maha ning aku lühistati. Akust sai veel asja, kuid rootor tuli välja vahetada. Generaatori võimsus kasvas elektroonilise pingeregulaatori tõttu, tagasivoolureleeks panin paralleelselt 2 dioodi. Motikale jäigi 2 erinevat pinget – 8V otse ja 7,3V läbi dioodide. 8V läks esilaternale ja heledus oli väga hea – kõik vastutulijad lülitasid seetõttu õigeaegselt lähituledele ringi. Tollal oli veel see eelis, et tuled ei pidanud päeval põlema ja laadimisega polnud probleeme. Tänapäeval peaks tänavasõidul kasutama LED päevatulesid, et generaatorit vähem koormata.
Osta geneka puhul tuli 360 Al korpust õgvendada, mõni vahesein eemaldada. Netist leiab variante, kus 360 tüüpi Jawale pannakse peale igasuguseid generaatoreid alates 634, 638, Iž, Lada jne.
Ma ei tahtnud mõõtudelt suuremat generaatorit panna, kuna pöördeid oli 8000 ja ka inertsmoment oleks suurema massi tõttu läinud suuremaks.
Seetõttu oleks kannatanud erksus.
634 geneka puhul räägiti, et 45W/75W suurem võimsus saavutati tänu parematele materjalidele. Testriga mõõtes on staatori takistus, mähiste arv ja traadi läbimõõt sama. Staatori materjali kohta ei oska midagi öelda? Rootoril on jämedam traat ja keerde on palju vähem. Tänu keerdude väiksemale arvule algabki laadimine suurematel pööretel 1500/2000.
Püsimagnetitega pole alalisvoolu generaatori puhul suurt midagi teha, kuna staatori mähiseid on vähe ja takistus on suur. On arvestatud max 1A ergutusvooluga. Ainult rootori keerdude arvu ja traadi lm on mõtet mängida.
Elektrooniline pingeregulaator annab palju juurde, kui kasutada lõpus hea küllastusega transi. Mulle meeldib selles suhtes bipolaarsetest KT863A, millise puhul on 1A voolu juures KE küllastuspinge ca 0,05V.
Ma pidin oma Jawal pingeregulaatori asendama elektroonilisega suhteliselt ruttu. Põhjuseks oli see, et Boschi litsentsi järgi toodetud PAL pingeregulaatori mehhaaniline tagasivoolurelee jäi kinni ja generaatori rootor põles maha ning aku lühistati. Akust sai veel asja, kuid rootor tuli välja vahetada. Generaatori võimsus kasvas elektroonilise pingeregulaatori tõttu, tagasivoolureleeks panin paralleelselt 2 dioodi. Motikale jäigi 2 erinevat pinget – 8V otse ja 7,3V läbi dioodide. 8V läks esilaternale ja heledus oli väga hea – kõik vastutulijad lülitasid seetõttu õigeaegselt lähituledele ringi. Tollal oli veel see eelis, et tuled ei pidanud päeval põlema ja laadimisega polnud probleeme. Tänapäeval peaks tänavasõidul kasutama LED päevatulesid, et generaatorit vähem koormata.
Osta geneka puhul tuli 360 Al korpust õgvendada, mõni vahesein eemaldada. Netist leiab variante, kus 360 tüüpi Jawale pannakse peale igasuguseid generaatoreid alates 634, 638, Iž, Lada jne.
Ma ei tahtnud mõõtudelt suuremat generaatorit panna, kuna pöördeid oli 8000 ja ka inertsmoment oleks suurema massi tõttu läinud suuremaks.
Seetõttu oleks kannatanud erksus.
Comment