Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Haagise aku laadimine!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Haagise aku laadimine!

    Tere!
    Minul küsimus haagise aku laadimine läbi käru pistiku.
    13 pin-ga käru pistikus on haagise aku laadimiseks mõeldud pidev vool otse akult (pin 9 ja 13)
    Küsimus selline et kas väin need juhtmed otse ühendada akuga või pean panema midagi vahele ka?
    Mõned targemad mehed on öelnud et peaks vahel olema mingi regulaator mis ei laseks voolu liiga suureks tühja aku korral!
    Ohuks pidi olema auto juhtmete maha põlemine!
    Kas autol endal pole mingit regulaatorit või kaitset vahel et seda ei juhtuks?
    Loodan et on keegi targem kes oskaks aidata.

    #2
    Vs: Haagise aku laadimine!

    Usun, et erinevatel autodel ja aasta käigul on seda süsteemi muudetud jne... Seega esiteks võiks avaldada auto mark, mudel ja väljalaske aasta.
    Seepeale võiks googledada auto elektriskeemi, kus oleks näha, kuidas see pistik ühendatud on.
    Ja kas on tehase paigaldatud või kuskil mujal.
    Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
    Huvid: mikrokontrollerid, CNC, DIY, 3d printer: Prusa i3.

    Comment


      #3
      Vs: Haagise aku laadimine!

      Ma arvan et mu autol on tehase paigaldatud konks kuna see on elektriline.
      Autoks on VW Passat 2015. Ma ei ole netist leidnud skeemi ja ega ma päris kindel pole ka et kas ma sealt vajaliku info leian.
      Küsimus ka üldisem kuna haagist kasutavad ka teised ja nende auto margid ja väljalaskeaastad muutuvad!
      Ma ise oma lolli peaga mõtlesin et panen kaitsmed vahele et kaableid kaitsta.
      Sellega ainus probleem et kaitsmed põlevad läbi siis niisama sellest aru ei saa.
      Hea oleks ikka kui oleks vahel koormustakisti mis ei laseks lihtsalt voolu suureks minna aga pole veel leidnud kohta kust seda saaks!
      Äkki on keegi kes oskaks öelda kust seda Eestist saaks.

      On teretulnud kõik soovitused ja õpetused!!!

      Comment


        #4
        Vs: Haagise aku laadimine!

        Selleks kasutatakse voolugeneraatoriga akulaadijat. Ise määrad, millise vooluga laed.

        Comment


          #5
          Vs: Haagise aku laadimine!

          Aku laadimine näiteks 10A pole ilmselt probleem.
          1. probleem tekib siis kui haagise kasti hakkad tõstma ja haagise pistik ühendatud auto külge, tekib haagise akul 100A voolutarve mis imeb lisavoolu ka auto enda aku poolt haagisesse.
          2. probleem on siis kui sõidad haagisega ja pargid autot, seiskad mootori ning soovid seda uuesti käivitada, sellisel juhul tekib 100A voolutarve auto aku juurde, ning haagise aku asub seda kiiresti leevendama.
          Mõlemal juhul põhjustatakse juhtmestiku kiire hävinemine.
          Lahendus oleks laadimisvoolu katkestamine nii haagise kasti tõstmisel kui ka auto käivitamisel. Normaalasendis - sõidu ajal oleks laadimine sisse lülitatud.
          Võimalik et autos on juba käivitamiseks mingi sarnane kaitseahel tekitatud, aga pole kindel.

          Comment


            #6
            Vs: Haagise aku laadimine!

            Paned dioodi koos voolupiirajaga vahele või siis relee, mis rakendub sõiduasendis. Esimesel juhul ei laeta akut täitsa täis.
            Alustuseks peaks konsulteerima VW esinduse elektrikuga - võib-olla on mure asjatu.
            viimati muutis kasutaja Svago; 08 m 2018, 11:34. Põhjus: lisa

            Comment

            Working...
            X