Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

5V anduri info „mõjutamine“

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

    Komparaatoril ühte sisendisse 2.048V reference, teise sisendisse läheb anduri tagasiside. Väljund läheb mosfeti gatele. Teise mosfeti jala külge pin 2, kolmanda külge takisti, mis läheb pin 3 külge.

    Midagi sellist ei sobiks?

    Comment


      #17
      Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

      Mis on pinged Pin2 ja Pin3 peal ?
      1. kui nende vahel on 1k takisti.
      2. kui nende vahel pole 1k taksiti.

      Need küsimused selleks et äki saab lihtsamini.
      http://hparchive.com/
      https://worldradiohistory.com/index.htm

      Comment


        #18
        Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

        Võimalusi on muidugi palju. Üheks algajale sobivaks variandiks on kasutada lahendust, kus npn transistori baasile tuleb läbi takisti või jaguri MAP signaal. Darlingtoni puhul pole teinekord jagurit vajagi, oleneb transistorist. Transistor juhib väikest 12V releed. Kaitsediood on mähisega paralleelne. Relee kontaktidega lülitad või olenevalt kontaktidest, lühistad seda 1k takistit. Siis pole takisti ahelas ka ühtegi ebalineaarset elementi ja asi on l-kindlam.

        Comment


          #19
          Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

          Esmalt postitatud Starfish poolt Vaata postitust
          Mis on pinged Pin2 ja Pin3 peal ?
          1. kui nende vahel on 1k takisti.
          2. kui nende vahel pole 1k taksiti.

          Need küsimused selleks et äki saab lihtsamini.
          Pin2 ping on 2.52V ja Pin3 pinge 2.53V
          Pinged ei muutu kui takisti vahele ühendasin.

          See pumbas olev andur VIST on DVRT või LVDT või midagi taolist. Igal juhul magnetväljaga mõõdetakse liikumist.


          Siin teemas juttu sellest andusrist natukene: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=446345

          Comment


            #20
            Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

            Need skeemid eespoolt ei tee päris seda mis vaja,
            Komparaator + FET sobibki paremini siia (releega veel lihtsam).
            Komparaator peab andma väljundisse pinge mis on kõrgem VPin2(või Pin3)+Vth(FET).
            Kui toita 12V pealt siis on OK.
            Täpsed sättimised saab teha komparaatori sisendiga.
            http://hparchive.com/
            https://worldradiohistory.com/index.htm

            Comment


              #21
              Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

              Ma ise ka kahtlustasin, et need skeemid pole eriti asised.
              Mul on võimalik anduri juhtmestikust 5V toide võtta, hea meelega 12V ei kasutaks, kuna tolle peaksin teisest kapoti nurgast vedama.
              Pin2 ja Pin3 pinge on stabiilselt ca. 2.5V

              Comment


                #22
                Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

                5V teebki asja kohati lihtsamaks. Seljuhul ei pea gate pinget piirama.

                Vaja lihtsalt kasutada opampi järel näiteks kuni 4V Gate thresholdiga mosfeti.
                Teine variant opamp, väljund läbi takisti NPN transistori ja see siis 5V releed klõbistama.

                Mõlemaljuhul soovitatavalt igaksjuhuks rail-to-rail opamp siis. Ei ole kindel, kas vajalik, aga kahju ei tee.

                Edit: Mhh, aga seljuhul jääb tegelikult 4V G threshold liiga suureks. Peaks pigem 2V kandis olema, sest source on ju 2.5V.
                viimati muutis kasutaja katkine; 07 m 2018, 20:56.

                Comment


                  #23
                  Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

                  Gate võib ju üle tüürida (pinge mõttes), kui komparaatori väljundpinge on üle Vpin2+Vth ja S või D ahelas on see 1k takisti, peaks nagu asi lahendatud olema.

                  Hea kui oleks 4V relee.
                  Isegi RtoR väljund pole kuni toitepingeni ja releed lülitava transi küllastuspinge Vce(sat) teeb oma töö.

                  Iseasi palju see 5V koormust kannatab?
                  http://hparchive.com/
                  https://worldradiohistory.com/index.htm

                  Comment


                    #24
                    Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

                    Ma jätaks +5V igaks juhuks rahule, kui see tuleb kontrolleri karbist.

                    Comment


                      #25
                      Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

                      Mis auto?
                      Mis sümptomit on vaja muuta?
                      Inteligentset süsteemi petta suht raske; aju teeb seeläbi lisakorrektuure - on minu kogemus.
                      Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                      Comment


                        #26
                        Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

                        Just vaatasin SAT kanalilt, kuidas Saksamaal, seoses karmide nõuetega diiselautodele, tehakse igasuguseid trikke. Näiteks EGR klapp vajab vahetust või vahel ei anna head tulemust ka klapi vahetus või puhastamine. Vanema auto korrastamise investeering Saksamaal ületab sellisel juhul paar korda auto hinna.
                        Kohe on olemas ka teenus - 250Eur eest kustutatakse ajust kõik EGR töötamist puudutav info. Isegi ADAC parimad spetsialistid ei saa sellest aru. Selleks peab väga hästi tundma programmi ja õigest kohast kustutama vastava info. Aga see on Saksamaal illegaalne, kuid avastamine on praktiliselt võimatu.
                        Lihtsamate lahendustega, mis ei puuduta aju ümberprogrammeerimist/osa info kustutamist, ei saa muidugi midagi mõistlikku teha ja mida ei avastataks ülevaatusel (nagu saksa TÜV).

                        Comment


                          #27
                          Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

                          Tehakse ka meite maal korralikku aju kirjutamist aga see maksab pool minu auto turu väärtusest ja otseselt igapäeva sõitu minu probleem väga palju ei mõjuta.

                          Comment

                          Working...
                          X