Nagu minu puhul ikka JÄLLE imelik probleem.
Nimelt vahetasin autol (Seat Leon 1.9 TDI 81kw) kõrgsurve pumbal pea ära. Trehvas millegi pärast uus pea olevat eelpritse soonega, plunser tekitab kahes astmes survet, teeb sama asja nagu 2 vedruga pihusti (siin juttu sellest plunsrist: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=472359
http://howcarpartswork.blogspot.com/...tion-pump.html )
Ehk siis peaks süütenurka mehaaniliselt natukene varajaseks keerama, praeguseks on süütenurk 12 kraadi varajane ja külmkäivitus on nagu peab (tavaliselt peaks olema kuni 4 kraadi varajasem).
Ja nüüd probleemi juurde. Nimelt aju näeb süütenurka juhtpihusti abil (siin juttu juhtpihust kohta (Needle lift sensor G80)): https://www.myturbodiesel.com/wiki/t...PXC4W33-Pu6k04), aga tundub, et aju näeb eelpihustust mitte peapihustust, see oleks ainuke loogiline seletus miks on 12 kraadiline erinevus pumba pritsenurgas ja ajule nähtavas nurgas. Erinevuse tõttu ei keera aju süütenurka varajasemaks kui tarvis kuna see näeb, et süütenurk juba ongi varajane.
Juhtpihusti takistus on 90-120 ohmi.
Kuna nõela liikumist mõõdetakse magnetväljaga siis sellele ilmselt viivitust sisse tekitada ei saa?
Aga kas kuidagi saaks juhtpihusti mähist „tuimemaks“ teha?
(jah tean, et kõige õigem oleks lasta aju üle kirjutada, tõsta süütenurga graafikute „null punktid“ sobivasse kohta)
Nimelt vahetasin autol (Seat Leon 1.9 TDI 81kw) kõrgsurve pumbal pea ära. Trehvas millegi pärast uus pea olevat eelpritse soonega, plunser tekitab kahes astmes survet, teeb sama asja nagu 2 vedruga pihusti (siin juttu sellest plunsrist: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=472359
http://howcarpartswork.blogspot.com/...tion-pump.html )
Ehk siis peaks süütenurka mehaaniliselt natukene varajaseks keerama, praeguseks on süütenurk 12 kraadi varajane ja külmkäivitus on nagu peab (tavaliselt peaks olema kuni 4 kraadi varajasem).
Ja nüüd probleemi juurde. Nimelt aju näeb süütenurka juhtpihusti abil (siin juttu juhtpihust kohta (Needle lift sensor G80)): https://www.myturbodiesel.com/wiki/t...PXC4W33-Pu6k04), aga tundub, et aju näeb eelpihustust mitte peapihustust, see oleks ainuke loogiline seletus miks on 12 kraadiline erinevus pumba pritsenurgas ja ajule nähtavas nurgas. Erinevuse tõttu ei keera aju süütenurka varajasemaks kui tarvis kuna see näeb, et süütenurk juba ongi varajane.
Juhtpihusti takistus on 90-120 ohmi.
Kuna nõela liikumist mõõdetakse magnetväljaga siis sellele ilmselt viivitust sisse tekitada ei saa?
Aga kas kuidagi saaks juhtpihusti mähist „tuimemaks“ teha?
(jah tean, et kõige õigem oleks lasta aju üle kirjutada, tõsta süütenurga graafikute „null punktid“ sobivasse kohta)
Comment