Vs: Uue autoga teisele autole särtsu andmine?
Eks palju sõltu ka auto akuklemmide puhtusest ja kujust. 56A ei pane ühtegi autot külmas käima - see on starteri tühijooksu vool.
Ega ma polegi kunagi väitnud, et selliselt ei käivitata autosid. Ja et ei esine kunagi rikkeid, mis takistavad käivitust. Lihtsam on neid juhuseid vältida – kas siis ise hooldades või teeninduses käies. Ma arvan, et selline käivitus jääb lihtsalt viimaseks võimaluseks, kui on hirmus kiire ja muudeks variantideks pole aega või võimalust. Enamusel pole ju kodus akulaadijatki. Paljud ei tee vahet isegi +/- klemmidel. Ka koduperenaised sõidavad tänapäeval autodega.
Ma eeldasin, et tegemist on elektroonikafoorumiga, kus on juba varem olnud akudest piisavalt juttu alates nende keemiast. Ka generaatoritest ja laadimisest on olnud juttu. Seekord viitasin napilt ka starteritest. On olnud juttu ka akude sisendtakistuse sõltuvusest temperatuurist. Külmas on see seisva auto akul suur, eriti tühjaks käiatul, kus elektrolüüdi tihedus on eriti väike ja käivitusvool tuleb põhiliselt abi andva auto akust. Ja et reaktsioonid kestavad ikka kauem, kui abi andmisel akuga ühendamine ja minut laadimist. Ma ei hakka kirjutama keemilistest reaktsioonidest külmas – sellele on võõrkeelsetes artiklites piisavalt viiteid – võib lõppeda külmas pauguga!
Sellisel käivitusmeetodil on ainult oma hind ja mõne uuema auto puhul või vale meetodi puhul võivad olla rängad tagajärjed. Eks igaüks peab siis oma auto kasutusjuhendist sellele küsimusele vastuse leidma ja vastavalt tegutsema.
Mõne auto puhul on akule väga raske ligi pääseda ja külmaga pole lihtne ka plastkatteid tervena kätte saada. Sellisel paigutusel on mitu ülesannet.
Saksa foorumites on juttu kahjude kompenseerimise juriidilistest meetoditest – süüdi jääb üldjuhul abi andja.
Oli ka näide, kus lennukile anti välisest akust käivitusvoolu ja lennuk kukkus koos inimestega alla, kuna kompuuter sai sellisel käivitusel haiget …
Eks palju sõltu ka auto akuklemmide puhtusest ja kujust. 56A ei pane ühtegi autot külmas käima - see on starteri tühijooksu vool.
Ega ma polegi kunagi väitnud, et selliselt ei käivitata autosid. Ja et ei esine kunagi rikkeid, mis takistavad käivitust. Lihtsam on neid juhuseid vältida – kas siis ise hooldades või teeninduses käies. Ma arvan, et selline käivitus jääb lihtsalt viimaseks võimaluseks, kui on hirmus kiire ja muudeks variantideks pole aega või võimalust. Enamusel pole ju kodus akulaadijatki. Paljud ei tee vahet isegi +/- klemmidel. Ka koduperenaised sõidavad tänapäeval autodega.
Ma eeldasin, et tegemist on elektroonikafoorumiga, kus on juba varem olnud akudest piisavalt juttu alates nende keemiast. Ka generaatoritest ja laadimisest on olnud juttu. Seekord viitasin napilt ka starteritest. On olnud juttu ka akude sisendtakistuse sõltuvusest temperatuurist. Külmas on see seisva auto akul suur, eriti tühjaks käiatul, kus elektrolüüdi tihedus on eriti väike ja käivitusvool tuleb põhiliselt abi andva auto akust. Ja et reaktsioonid kestavad ikka kauem, kui abi andmisel akuga ühendamine ja minut laadimist. Ma ei hakka kirjutama keemilistest reaktsioonidest külmas – sellele on võõrkeelsetes artiklites piisavalt viiteid – võib lõppeda külmas pauguga!
Sellisel käivitusmeetodil on ainult oma hind ja mõne uuema auto puhul või vale meetodi puhul võivad olla rängad tagajärjed. Eks igaüks peab siis oma auto kasutusjuhendist sellele küsimusele vastuse leidma ja vastavalt tegutsema.
Mõne auto puhul on akule väga raske ligi pääseda ja külmaga pole lihtne ka plastkatteid tervena kätte saada. Sellisel paigutusel on mitu ülesannet.
Saksa foorumites on juttu kahjude kompenseerimise juriidilistest meetoditest – süüdi jääb üldjuhul abi andja.
Oli ka näide, kus lennukile anti välisest akust käivitusvoolu ja lennuk kukkus koos inimestega alla, kuna kompuuter sai sellisel käivitusel haiget …
Comment