Mul kahjuks nii täpne ülevaade puudub. Laias laastus võib öelda, et elektriauto aastane läbisõit jääb plussmiinus 10000km juurde..Tunnetuslikult on kuine tarbimine suurenenud suvel 100-150 ja (külmal)talvel 150-200kwh võrra. Koos võrgutasu ja käibemaksuga jäi ca 0,19€/kwh detsembris. Kiirlaadijaid pole ühtegi korda kasutanud.
Autost on laadimine seadistatud, et 21:00-08:00 võib laadida, aga full charge priority on ka st kui selle ajaga täis ei laeks, siis hakkab enne Aktuaalset Kaamerat pihta.
Rõhutan taas vajaduspõhisust. Kilomeetrihind Excelis annab kindlasti mingi võrdlusbaasi, aga konkreetselt mulle on selle autoga ka muu kaasnev pakett oluline. Sellega, et linnalähedalt maalt kesklinna bussiradu kasutades sõites saab ta jätta maja ette vs lähimasse pargi-ja-reisi parklasse, tuleb ajalises mõttes kokkuhoid igas päevas, lisaks mugavus. Enne oli diiselgolf - see võttis sama marsruudi juures ca kolm paaki kahe kuuga.
Autost on laadimine seadistatud, et 21:00-08:00 võib laadida, aga full charge priority on ka st kui selle ajaga täis ei laeks, siis hakkab enne Aktuaalset Kaamerat pihta.
Rõhutan taas vajaduspõhisust. Kilomeetrihind Excelis annab kindlasti mingi võrdlusbaasi, aga konkreetselt mulle on selle autoga ka muu kaasnev pakett oluline. Sellega, et linnalähedalt maalt kesklinna bussiradu kasutades sõites saab ta jätta maja ette vs lähimasse pargi-ja-reisi parklasse, tuleb ajalises mõttes kokkuhoid igas päevas, lisaks mugavus. Enne oli diiselgolf - see võttis sama marsruudi juures ca kolm paaki kahe kuuga.
Comment