Elektriauto laadimine
Nõus, et 200k pealt oleks leafil akuvärskendus vajalik. Aga sa ei pea ostma endist taksot, müügis on (just praegu vaatasin auto24-st) piisavalt 50 ja 100k läbisõiduga isendeid. 24kWh-se akuga leaf ei ole reeglina kasutusel pere esmaautona suurte läbisõitude juures ja ei kasvata aastas 30kkm juurde, erinevalt premium sakslastest.
Sellest elektrikulu väitest ma ei saa aru. Sa pead olema midagi valesti mõõtnud. Kui sul on keskmise reaalkuluga fossiilipõletaja e kulu 7-8l/100km, siis leafi elekter on keskeltläbi 5x odavam, kui laadida börsipaketi ja öise tariifiga.
Ei kannata, no way. Küttes salongi ette, tee peal salongi mitte jahtuda lastes ning lumetuisku mitte sattudes ja kiirusega koonerdades teeb 0 kraadi juures talvel 100. Aga nagu mõni nimetatud parameeter sinu kahjuks töötab, siis on hambad. Selle jaoks on 30kWh akut vaja ja siis ka lumetormi jääda ei maksa. 1gen leaf on siiski linnaauto oma akukestvuse poolest.
Esmalt postitatud mati1 poolt
Vaata postitust
Sellest elektrikulu väitest ma ei saa aru. Sa pead olema midagi valesti mõõtnud. Kui sul on keskmise reaalkuluga fossiilipõletaja e kulu 7-8l/100km, siis leafi elekter on keskeltläbi 5x odavam, kui laadida börsipaketi ja öise tariifiga.
Esmalt postitatud Zen poolt
Vaata postitust
Comment