Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

ventilaatori kiirus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    ventilaatori kiirus

    Tere!

    Probleem selline, kadusid ära salongi ventika 1-3 astmed töötab ainult täiel kiirusel, oskab keegi anda infot, kas saab vahetada seal neid takisteid või tuleb kogu värk välja vahetada ?

    Tänades!

    #2
    Ära mingil juhul ütle mis autoga tegemist ja kui vana see on
    Vanematel autodel saavutati erinevad kiirused järjestikuste traattakistitega. Kui nüüd kõige mootoripoolsem neist on katkestuses siis on lahendus just selline nagu kirjeldasid.
    Elekter on niisugune asi mida ei näe, aga tunned - ja kui tunned siis enam ei näe

    Comment


      #3
      sorri, AUDI 80, B4

      Comment


        #4
        Mul sama jama Nissan Primeraga. On keegi kokku puutunud, ise püüdsin tinutada aga ei midagi.

        Comment


          #5
          selle tarbeks on ventika ees takisti - vähemalt opelitel, millel "Delco" ventikas - ja ilmselt ka teistel, kuna see ju kõige odavam "pingemuundur". Selline kolme väljaviiguga junn (kolmeastmelisel), keraamilisel alusel ning pealt niiskuskindlalt kaetud; üks väljaviik on otseühenduses mootoriga, seetõttu töötabki takisti läbikärssamisel vent vaid max võimsusel.

          aga nüüd üks küsimus tehnikateaduritele:
          enda läbikärssanud jubinal mõõtsin huvi pärast takistusi - ning need olid MÜSTILISELT väikesed:
          mootori enda takistus 0.3oomi (mootor on töökorras)
          üks "reostaadi" asend (koos mootori takistusega) 1.6oomi
          teine "reostaadi" asend (koos mootori takistusega) 3.9oomi

          anomaalia ju selles, et 0.3 oomi@14V annab voolu ca 50A (ning võimsuse 700W...)!
          ning teisalt, söestunud takisti ei saa ju olla vaid paar oomi?!?

          "taatlesin" igaks-juhuks oma multimeetrit - ning see paistis enam-vähem näitavat.
          traadi temperatuurisõltuvus nii suur olla ei saa, samuti nagu ka tekkiv magnetväli ei tohiks voolu nõnda palju takistada - MILLEST sellised imelikud tulemused?
          ...varsti saavad juba passiivelementide nimed selgeks

          Comment


            #6
            Primera mehele niipalju et olemas on mingi voolu juhtiv liim,mida kasutati tagaklaasi soojenduste parandamiseks,sellega akkab suht hästi tööle.Liimi hind oli mingi 160 eeku 5g.Mootori kohta niipalju et magnetväli ongi see muutja. Oma testris võid kindel olla,näidud on õiged.Mingit anomaaliat pole.

            Comment


              #7
              tere audimees
              b4-l on resistoritega variant vt http://www.autolib.diakom.ru:8001/CARS2/index.html
              ehh... andrjusa

              Comment

              Working...
              X