Vs: Sõiduki "säilitamine"
Kas sellel kondensi eemaldamisel just mingit temperatuurivahet ei pea hoidma, seetõttu tavalistel kuni +5 ongi minimaalne toimimise temperatuur? tundub loogiline, kuna kui näiteks talvisel ajal väljast külma eseme tuppa toon, siis muutub selle pind niiskeks, st kondenseerub kenasti õhuniiskus sinna, kui aga sama väljast võetud jaheda esemega koridoris olen, kus 3-4 kraadi sooja ainult, siis see metallese ei lähe pealt niiskeks või härma või siis minimaalselt. Jahutataksegi seal õhukuivatis sees seda pinda, kuhu õhuniiskus peaks kondenseeruma, ent õhu soojendamine küll vist õhuniiskust ei tohiks vähendada? Ma lihtsalt eelsoojendaksin selle õhu ülesse, mis sellesse tavalisse õhukuivatisse liiguks, sooja õhuga oleks seal piisav temperatuurivahe, et niiskus kondenseeruks ja saaksin vee õhust kätte sedasi. On kusagil mingi tõsine error sees sellise loogikaga lähenedes?
Kas sellel kondensi eemaldamisel just mingit temperatuurivahet ei pea hoidma, seetõttu tavalistel kuni +5 ongi minimaalne toimimise temperatuur? tundub loogiline, kuna kui näiteks talvisel ajal väljast külma eseme tuppa toon, siis muutub selle pind niiskeks, st kondenseerub kenasti õhuniiskus sinna, kui aga sama väljast võetud jaheda esemega koridoris olen, kus 3-4 kraadi sooja ainult, siis see metallese ei lähe pealt niiskeks või härma või siis minimaalselt. Jahutataksegi seal õhukuivatis sees seda pinda, kuhu õhuniiskus peaks kondenseeruma, ent õhu soojendamine küll vist õhuniiskust ei tohiks vähendada? Ma lihtsalt eelsoojendaksin selle õhu ülesse, mis sellesse tavalisse õhukuivatisse liiguks, sooja õhuga oleks seal piisav temperatuurivahe, et niiskus kondenseeruks ja saaksin vee õhust kätte sedasi. On kusagil mingi tõsine error sees sellise loogikaga lähenedes?
Comment