Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Sõiduki "säilitamine"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Vs: Sõiduki "säilitamine"

    Kas sellel kondensi eemaldamisel just mingit temperatuurivahet ei pea hoidma, seetõttu tavalistel kuni +5 ongi minimaalne toimimise temperatuur? tundub loogiline, kuna kui näiteks talvisel ajal väljast külma eseme tuppa toon, siis muutub selle pind niiskeks, st kondenseerub kenasti õhuniiskus sinna, kui aga sama väljast võetud jaheda esemega koridoris olen, kus 3-4 kraadi sooja ainult, siis see metallese ei lähe pealt niiskeks või härma või siis minimaalselt. Jahutataksegi seal õhukuivatis sees seda pinda, kuhu õhuniiskus peaks kondenseeruma, ent õhu soojendamine küll vist õhuniiskust ei tohiks vähendada? Ma lihtsalt eelsoojendaksin selle õhu ülesse, mis sellesse tavalisse õhukuivatisse liiguks, sooja õhuga oleks seal piisav temperatuurivahe, et niiskus kondenseeruks ja saaksin vee õhust kätte sedasi. On kusagil mingi tõsine error sees sellise loogikaga lähenedes?
    otsija

    Comment


      #62
      Vs: Sõiduki "säilitamine"

      Suhteline õhuniiskus sõltub temperatuurist. Temperatuuri tõustes väheneb, sellepärast soojendamine kuivatabki.
      Tavaline kuivati kompressoriga jahutab pinda alla kastepunkti temperatuuri ja seal hakkab tekkima kondenseerumine. Kui sa nüüd enne õhu ette soojendad ja siis jahutad siis saad vaid väga suure energiakulu. Soojendades õhu niiskusprotsent väheneb, kuivati ei saa seda vähest niiskust kuidagi kätte.
      Et madala temperatuuriga õhust vett eraldada vaja temperatuur viia alla 0-li, seega ei eraldu seal enam vesi vaid pigem jää. Ja seda kuidagi soojemas keskkonnas ei õnnestu eraldada. Vähemalt mitte kompressoriga kuivatil.
      Hea kui kellegi oleks toimiv lahendus pakkuda.

      Comment


        #63
        Vs: Sõiduki "säilitamine"

        Esmalt postitatud urmas78 poolt Vaata postitust
        Hea kui kellegi oleks toimiv lahendus pakkuda.
        Mõni eespool läbi käinud aparaatidest luba kuivatust kuni -15 kraadi juures.

        Comment


          #64
          Vs: Sõiduki "säilitamine"

          Esmalt postitatud urmas78 poolt Vaata postitust
          Suhteline õhuniiskus sõltub temperatuurist. Temperatuuri tõustes väheneb, sellepärast soojendamine kuivatabki.
          Ma olen justkui vastupidi aru saanud, et just temperatuuri langedes niiskus väheneb, alla null kraadi üldse kukub olematusse. Väga kõrge õhuniiskusega kasvuhoone/saun tulevad nagu vaimusilmas täitsa ette, ise hingan samamoodi nagu suhteliselt sooja, ent päris niisket gaasi välja . Peab millalgi mingi kõige odavama kuivatiga vist ikka katse läbi viima, prooviks esmalt niisama toatemperatuuril niiskust koguda ja vaataks palju kätte saab, siis selle õhu eelsoojenduskasti ja plägase ilmaga mõne kraadisel temperatuuril rõdule tõstma ja võrdlema mingis ajavahemikus, kui palju kummaski tingimuses kogub.
          viimati muutis kasutaja Scott; 07 m 2020, 08:20. Põhjus: kõike ei pea täielikult tsiteerima
          otsija

          Comment


            #65
            Vs: Sõiduki "säilitamine"

            Esmalt postitatud otsija poolt Vaata postitust
            Ma olen justkui vastupidi aru saanud, et just temperatuuri langedes niiskus väheneb, alla null kraadi üldse kukub olematusse.
            Online kalkuraator: LINK

            Temperatuuri, suhtelise õhuniiskuse ja kastepunkti vahelised sõltuvused.
            Samuti on oluline vahet teha, mis on suhteline ja mis on absoluutne õhuniiskus.
            Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

            Comment


              #66
              Vs: Sõiduki "säilitamine"

              Vana auto kui investeering:

              Auf dem Festgeldkonto ist nichts mehr zu verdienen. Immer mehr Autofans machen deshalb Old- und Youngtimer zur sicheren Geldanlage mit teils fantastischen Renditen. Was man dabei beachten muss.


              Paljude sõidukite puhul on vanus kõigest esimene hinnaklassi mõõde. Piiride ulatus on hiiglaslik ja sõltub auto seisukorrast, varustusest, läbisõidust, päritoluriigist, hooldusest / korrashoiust ja eelmiste omanike arvust.
              Näiteks 1983. aasta nahkistmete, kliimaseadmega ja 150 000 km läbisõiduga Mercedes 230 CE väärtus on 20 000 eurot, kui kõik on õige. Mõõdukalt hooldatud 230-seeria C 123 rohelise kangaga istmete ja tavalise katuseluugiga, viienda omanikuga ei maksa isegi 2500 eurot. Suurt hinnatõusu pole seal oodata.

              Comment


                #67
                Vs: Sõiduki "säilitamine"

                Roostetamiseks on vaja hapnikku, kui õnnestuks ruumist hapnik eemaldada siis säiliks paremini.

                Comment


                  #68
                  Vs: Sõiduki "säilitamine"

                  Nii see on. Ma eespool kirjutasin rooste Fe2O3·nH2O kõrvaldamisest ja ka O2 isoleerimisest inhibiitoriga roniva, kleepuva õliga.(antud juhul on inhibiitor korrosiooni aeglustaja). Üha rohkemad räägivad heast ventilatsioonist ja külmast garaažist. Igasugune temperatuuri tõstmine suurendab korrosioonikiirust - nagu ikka iga 10C kohta 2X.

                  Mul pole kummaski garaažis ükski tööriist veel rooste läinud - olgu need siis lahtiselt, sahtlis või kapis.

                  Ka teiste arvamusi:

                  Условия для развития коррозии. Если вы собираетесь пользоваться этой машиной многие годы, в гараже нужно наладить хорошую вентиляцию: вся влага с машины, в том числе и снизу кузова, и под крыльями должна как можно быстрее высыхать. Гараж с отоплением не решает данную проблему, а в некоторых случаях даже усугубляет, поскольку при плюсовой температуре коррозия развивается активнее. Данная проблема в меньшей мере касается новых автомобилей с целой антикоррозионной защитой кузова.
                  viimati muutis kasutaja Svago; 07 m 2020, 23:25. Põhjus: lisa

                  Comment


                    #69
                    Vs: Sõiduki "säilitamine"

                    Esmalt postitatud riks poolt Vaata postitust
                    Roostetamiseks on vaja hapnikku, kui õnnestuks ruumist hapnik eemaldada siis säiliks paremini.
                    Soovitasingi ju rappa upputada, et 10 tuhat aastat säiliks, rabas, turba sees hapniku pole. Rabast väljaõngitsetud ja puhastatud tangid on fantastilises korras.
                    MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                    KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                    Comment


                      #70
                      Vs: Sõiduki "säilitamine"

                      Vot selle jaoks tasuks juba punnitada https://www.auto24.ee/used/3309254

                      Comment


                        #71
                        Vs: Sõiduki "säilitamine"

                        Ilma eksperthinnanguta pole mõtet sellist investeeringut teha.

                        Comment


                          #72
                          Vs: Sõiduki "säilitamine"

                          Kogemused täitsa olemas. Palju trikke on proovitud.
                          Aga, fakt on et kuivas ja ventileeritavas garaazis või siis kusagil sara all või.. on kõige ohtlikum punkt +5*C kus masin hakkab alt tilkuma. Ja ei aita ventilatsiooni suurendamine ega õhuniiskuse alandamine 50/60% peale.
                          Ja enamgi, kui panna tuul korralikult käima võib alt näha enam-vähem kuiv ja samas muutuvad uksed ja karbid seest märjemaks.
                          Nii et, kusagil +3*C - +7*C tuleks hoiduda ja elu on ilus.
                          Mul on kaks lahendit; kas kütan või ajan õue (kus on reeglina külmem kui garaazis).
                          Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                          Comment


                            #73
                            Vs: Sõiduki "säilitamine"

                            Tehnikafoorumile kohaselt ehita nullenergia tarbega kliimaseade ise.
                            Automaatika, ventilaatorite ja peltieri elemendi toiteks kasuta päikesepaneeli ning ruumi kütteks päikesekollektorit.
                            Kogu juhtimine tee Arduinoga või Raspperiga, arvutustes kasuta suhtelise õhuniiskuse asemel absoluutset õhuniiskust, ilma ja õhuniiskuse etteennustamiseks kasuta mõnda ilmaportaali või nagu teevad amatöör astronoomid, et kasutavad kupli temperatuuri ööks etteennustamisel eelmise öö temperatuuri - pidavat üle 50 protsendil täppi minema.
                            MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                            KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                            Comment


                              #74
                              Vs: Sõiduki "säilitamine"

                              Eh, see aasta oli detsembri lõpust kuni veebruari lõpuni täitsa pime. Miskit voolu sealt päikesepaneeli poolt ei tulnud. Vahel harva ärkas kontroller ise ellu, tiksus seal niisama omalõbuks ja lülitus siis välja; kogulugu.
                              Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                              Comment


                                #75
                                Vs: Sõiduki "säilitamine"

                                See soos mitte läbiroostetamine on müüt, mis osaliselt kehtib ainult väga paksu terase korral (näiteks tankid).

                                Soovesi on happelise reaktsiooniga, sisaldades P, N jt. ühendeid. Tabelist selgub, et aastas roostetab soovees 0,152mm terast ja 38,5 aastaga kokku 3mm. Arvestada tuleb ka sellega, et uputatud olekus korrodeerub plekk mõlemalt poolt.

                                Autode kereplekk on üldjuhul 0,7..1,2mm. Happeline vesi kahjustab ka muid autos olevaid metalle ja materjale.

                                Tankis ju pole pehmeid nahkseid istmeid jne. Keegi ei tahtnud osta ka lühiajalise üleujutuse üle elanud autosid – ilmnesid rohked kontakti- ja elektroonika probleemid.

                                Ei ole kuulnud ka seda, et uppunud laevad säiliksid hästi sügaval merepõhjas, kus puudub lahustunud hapnik.

                                Olen näinud ka erinevate torustike olukorda, millised läbivad sood (elektrilise protektorkaitsega gaasitrassid).

                                viimati muutis kasutaja Svago; 14 m 2020, 15:58.

                                Comment

                                Working...
                                X