Vs: Sõiduki "säilitamine"
Masin tavoti või jumal teab millega üle ujutada jama variant jah, õhukuivati tundub kõige lihtsam ja mugavam vist. Tegelikult hetkeseisuga pole mul veel kumbagi ei garaazi ega autot, ent oleks plaanis esmalt garaaz soetada ja siis tulevikus kui vahendeid siis mingi 80-ndate alguse mersu ehk vaadata. Mul tegelikult selline asi, et tahaks mingit viisakamat sõidukit soetada millalgi. Hetkel seisab maja ees eelmise sajandi lõpu passat, kasutust näeb harva. On soovitatud üldse autost loobuda, ent mulle ei meeldi ilma autota olla päris, korra kuus ikka läheb vaja. On üteldud, et tuleb soodsam rendikas võtta sel juhul kui nii harva vaja, ent nuhtlus sellega ju, hakka kuskilt seda siis otsima, st rendimasinat, pealekauba eriti just suvel, kui mõne ilusa nädalavahetuse ilmaga, nii harva kui neid joppab, siis tahaks emotsiooni ajendil näiteks randa kuskile lennata nädalavahetuseks, ent sellistel päevadel lähevad ju kõik sinna, nagu eelmine aasta kui see ilus nv oli ja kauksi rand oli paksult masinaid täis, siis kõige magusamatel hetkeldel tahavad kõik rentida(või eraisikud kasutavad ise oma masinat) ja sel juhul lihtsalt poleks saada ühtegi aparaati. Niisiis mõtlengi siin, et kuskilt mingi uuem ja hinnalisem masin osta pole tegelikult mõtet maja ette seisma ja mädanema enamuse ajast. Kasulikum oleks pigem sel juhul mõni korralik 80-ndate kvaliteetsõiduk vaadata, selle hind enam ei tohiks mitte langeda ajas, vaid hind peaks ehk püsima ja väärtus mitte ei põle maja ees mitu tuhat euri aastas, vaid püsiks vähemasti? Hetkeseisuga jah see passat seisis üle selle niiske talve ja kurjam seest nii niiskust täis, et seespoolt klaasid olid kõik niisked ja korralik hallitus oli jah kõikjal. Nüüd paar nädalat olen igapäevaselt kasutanud ja on ära kuivanud seest.
Aga kui palju see õhukuivati elektrit võiks tarbida keskmise garaazi mõõtmeid arvestades? Eeldame ,et uks on tihe ja vendiavad kinni ning õhu ringlust ei oleks? Korra tõmbab ruumi kuivaks ära, ma ei te kas nendel kuivatitel endal on niiskuseandur küljes vms, et krutin niiskuse paika ja kui tase saavutatud, siis toimub väljalülitus. Kui ruumis õhk kuivaks ära tõmmatud ja niisket õhku peale ei voola, siis peale seda peaks põhimõtteliselt see kuivati enamjaolt väljalülitatud olema ja energiat enam ei kulugi? Midagi ilmselt läbi seinte immitseks sisse niiskuse koha pealt, ent see oleks väikene leke eeldatavasti? Ja kuidas nullilähedastel temperatuurides õhukuivati toimetab? Kui väljas miinuskraadid ja ruumis sees ka, siis nagunii vist õhk piisavalt kuiv, et ei ole vajagi õhku kuivatada? Aga seal nulli piirimail, kas suudab niiskust eemaldada veel, või see kondenseerumisvesi jäätub seal nullilähedal ära ja asi ei toimetaks enam?
Masin tavoti või jumal teab millega üle ujutada jama variant jah, õhukuivati tundub kõige lihtsam ja mugavam vist. Tegelikult hetkeseisuga pole mul veel kumbagi ei garaazi ega autot, ent oleks plaanis esmalt garaaz soetada ja siis tulevikus kui vahendeid siis mingi 80-ndate alguse mersu ehk vaadata. Mul tegelikult selline asi, et tahaks mingit viisakamat sõidukit soetada millalgi. Hetkel seisab maja ees eelmise sajandi lõpu passat, kasutust näeb harva. On soovitatud üldse autost loobuda, ent mulle ei meeldi ilma autota olla päris, korra kuus ikka läheb vaja. On üteldud, et tuleb soodsam rendikas võtta sel juhul kui nii harva vaja, ent nuhtlus sellega ju, hakka kuskilt seda siis otsima, st rendimasinat, pealekauba eriti just suvel, kui mõne ilusa nädalavahetuse ilmaga, nii harva kui neid joppab, siis tahaks emotsiooni ajendil näiteks randa kuskile lennata nädalavahetuseks, ent sellistel päevadel lähevad ju kõik sinna, nagu eelmine aasta kui see ilus nv oli ja kauksi rand oli paksult masinaid täis, siis kõige magusamatel hetkeldel tahavad kõik rentida(või eraisikud kasutavad ise oma masinat) ja sel juhul lihtsalt poleks saada ühtegi aparaati. Niisiis mõtlengi siin, et kuskilt mingi uuem ja hinnalisem masin osta pole tegelikult mõtet maja ette seisma ja mädanema enamuse ajast. Kasulikum oleks pigem sel juhul mõni korralik 80-ndate kvaliteetsõiduk vaadata, selle hind enam ei tohiks mitte langeda ajas, vaid hind peaks ehk püsima ja väärtus mitte ei põle maja ees mitu tuhat euri aastas, vaid püsiks vähemasti? Hetkeseisuga jah see passat seisis üle selle niiske talve ja kurjam seest nii niiskust täis, et seespoolt klaasid olid kõik niisked ja korralik hallitus oli jah kõikjal. Nüüd paar nädalat olen igapäevaselt kasutanud ja on ära kuivanud seest.
Aga kui palju see õhukuivati elektrit võiks tarbida keskmise garaazi mõõtmeid arvestades? Eeldame ,et uks on tihe ja vendiavad kinni ning õhu ringlust ei oleks? Korra tõmbab ruumi kuivaks ära, ma ei te kas nendel kuivatitel endal on niiskuseandur küljes vms, et krutin niiskuse paika ja kui tase saavutatud, siis toimub väljalülitus. Kui ruumis õhk kuivaks ära tõmmatud ja niisket õhku peale ei voola, siis peale seda peaks põhimõtteliselt see kuivati enamjaolt väljalülitatud olema ja energiat enam ei kulugi? Midagi ilmselt läbi seinte immitseks sisse niiskuse koha pealt, ent see oleks väikene leke eeldatavasti? Ja kuidas nullilähedastel temperatuurides õhukuivati toimetab? Kui väljas miinuskraadid ja ruumis sees ka, siis nagunii vist õhk piisavalt kuiv, et ei ole vajagi õhku kuivatada? Aga seal nulli piirimail, kas suudab niiskust eemaldada veel, või see kondenseerumisvesi jäätub seal nullilähedal ära ja asi ei toimetaks enam?
Comment