Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Sõiduki "säilitamine"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vs: Sõiduki "säilitamine"

    Temperatuuri kohalt võiks olla lihtsalt sedasi et ta ei oleks kiiresti kõikuv, näiteks 10 kraadi oleks ilmselt väga ok, isegi 5 kui suudad leida masina mis seda kuivatada suudab. Tegelikult peab see garaaz olema üpris hästi eraldatud väliskeskkonnast et suudaksid mõistliku energiakulugu seda temperatuuri/niiskust kontrolliall hoida. Seepärast ka alternatiivsed varjandid mida eelnevalt on välja pakutud.

    Comment


      #47
      Vs: Sõiduki "säilitamine"

      Kui langeb miinuskraadidesse ,siis polegi vaja enam õhku kuivatada, kuna õhuniiskus kukub miinusega suht nulli ju? Ja siin soovitati ka apraate, mis kallimad, aga saavad ka kuni miinuskraadide tekkeni hakkama. Stabiilselt kütta seda tavalist garaazi isegi 5 kraadi peale ,kui väljas -10 võinii lisab kindlasti märkimisväärse elektriarve. Palju see õhukuivati umbes tarbida võiks mis eespool soovitati, kui jätaks stabiilselt seda kinnist ruumi madalat niiskust hoidma?
      otsija

      Comment


        #48
        Vs: Sõiduki "säilitamine"

        Esmalt postitatud otsija poolt Vaata postitust
        Siin viidati sobivaid, et ainult miski osta.ee müügilinki nägin, ülejäänu nagu lihtsalt mingi andmelehed nagu rohkem seal. Eestis müüdavat mis garaazi sobiks, neid oskab keegi linkida siia, et hinnast reaalselt ettekujutuse saaks?
        Edasi pead ise vaeva nägema ja müüjatega kontakti võtma, siis saad ka hinnad teada.
        viimati muutis kasutaja moi; 04 m 2020, 21:19.

        Comment


          #49
          Vs: Sõiduki "säilitamine"

          Orienteeruva äkki tead ütelda, kuhu kanti jääb +-200 näiteks? Hetkel selline hapu seis tegelikult, et ma ei julge vist midagi oma arvel oleva rahaga teha, majandus lastakse nii pe..iixu, et targem ilmselt mitte enda varusid nulli hetkel lasta. Tööl ka selline kahtlane seis, et tööd pigem ei ole kui on. Seega on siin aega teooriat genereerida ja unistada lihtsalt, et mismoodi teha või mitte teha .
          otsija

          Comment


            #50
            Vs: Sõiduki "säilitamine"

            Kordades kallimad on kui 200.
            Kui Hiinast vaguniga osta on muidugi odavam https://nbdeye.en.made-in-china.com/...umidifier.html
            Kuigi mul on kahtlus, et Hiinlased bluffivad ja see on kompessoriga kuivati.
            viimati muutis kasutaja moi; 04 m 2020, 22:44.

            Comment


              #51
              Vs: Sõiduki "säilitamine"

              Oleks minu tegemine, teeks hoiukohta täpselt niipalju suurema "konteineri", kuhu vajalik sõiduk sisse mahub. Nii et otseselt vastu ei puutu. Ühte otsatahku teeks niiskuse ja temperatuuriga seadmestiku, ülejäänud kolm külge oleks vajadusel avatavad. Et vähemal ühe külje ja otsatahu avamisel saaks autosse istuda ja välja sõita sellest "konteinerist" (kui garaaz on piisavalt suur siis ei pea ka kohe õue sõitma).
              Sellega vähendaks vajaminevat energiahulka märgatavalt. Samas see eeldab et auto kallal ei nokitseta vabal ajal, ei käida sees istumas ja sõbraga õlut viskamas jne.
              Teraskarkass, OSB ja sellele liimitud 5cm penoplaati võiks ju olla piisav säärase "konteineri" materjaliks.
              Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
              Konfutsius

              Comment


                #52
                Vs: Sõiduki "säilitamine"

                Tegelikult tuli meelde koht, kus neid koos hindadega müüakse: https://www.trotec24.co.uk/machines/...-dehumidifiers
                Need väiksed plastkorpusega ei sobi miinusega ruumidesse, seal on vesi, mis kondenseerub läbi soojusvaheti (ilmselt ka need eelmised Hiina omad on sama põhimõttega), teistel lastakse niiskus õhuga ruumist välja.

                Comment


                  #53
                  Vs: Sõiduki "säilitamine"

                  Ühesõnaga alates poolteist tonni miinimum hind jah? Ei krt, sellise hinna eest tasuks ikka selle 100 eurisele tavalisele kuivatile kast ümber ehitada, sisenevat õhku soojendada ja vaadata kuidas sedasi asi hakkama saab esmalt.
                  otsija

                  Comment


                    #54
                    Vs: Sõiduki "säilitamine"

                    See pole kindlasti miinimum hind, ikka võib veel odavamalt leida, on olemas ka kasutatud variandid.
                    Muidugi iga asja ostmisel peab selle hind eelarvesse ära mahtuma, kui eelarve on pisem, tulebki midagi muud välja mõelda.
                    Samas kui ikka sõiduk on tõesti hinnaline, mida seal siis veel koonerdada ja mingit kuliibinlust arendada.
                    Selle eelneva õhu soojendamisega viid sa kuivati kasuteguri alla, kui täpselt arvutada võib selguda, et pikaajaliselt on odavam kallim aparaat. Arvutusi aitab teha http://www.flycarpet.net/en/PsyOnline

                    Comment


                      #55
                      Vs: Sõiduki "säilitamine"

                      No pigem kasutegur all teatud temperatuuridega, kui üldse ei suuda kuivatada või alternatiiv elektri pealt tervet ruumi lihsalt kütta. See auto nüüd jah mingi ulme hinnaline ei saaks olema, rohkem sellel põhimõttel, et pühapäeva ja suveauto osaliselt kasulikum oleks pidada ja selle väärtus mitte ei langeks enam, vaid pigem kerkiks(umbes 5000-ndega ilmselt ostaks). Ahjaa ja see miinuskraadidega toimiv kuivati, sellel siis puhutakse niiöelda niiske õhk välja ruumist mitte ei niriseks tavaline vesi välja, sain õigesti aru? Sellega siis see mure ka, et kui puhub ühelt poolt niiske õhu välja, siis imeb ruumist sedasama niisket õhku ja ei saakski niiöelda kinnise ruumi põhimõtet tehagi, vaid peaks õhuava ka jätma, kuna ega ta vaakumisse seda ruumi ikka imema ei hakkaks ju?
                      otsija

                      Comment


                        #56
                        Vs: Sõiduki "säilitamine"

                        Välja puhub ta absoluutse niiskusena mõõdetult palju rohkem niiskust kui sisse tõmbab. Selles mõttes on balanss ikka kuivatamise suunas.

                        Comment


                          #57
                          Vs: Sõiduki "säilitamine"

                          Kuivatamise suunas küll, ent stabiilselt siiski toimub õhuringlus, mistõttu väljast niiske õhk pääseb ruumi ja aparaat peab sellest tulenevalt pidevalt toimetama? See veetoru variant tõmbaks suhtkoht õhutihedaks tehtud ruumis õhu kuivaks ära ja lülituks välja ning asi ants, enam energiatarbimist ei oleks siis? läbi seinte kiirguva niiskusega tuleks muidugi ajapikku siiski uuesti kuivatama hakata, ent see võiks siiski märkimisväärselt vähem tööaega tähendada ja kompenseeriks selle kuivati "vaheruumi" kütmise optimaalsele kuivati töötemperatuurile ka ehk kuhjaga ära?
                          otsija

                          Comment


                            #58
                            Vs: Sõiduki "säilitamine"

                            Ei ole mõtet oletada, tuleb arvutada. Ma pakkusin sulle selleks abiks linki eespool. Ma või sulle ka Tallinna niiskuse ja õhutemperatuuri andmed 1 tunni tagant mõõdetuna kogu aasta lõikes anda, saad väga täpse tulemuse.

                            Comment


                              #59
                              Vs: Sõiduki "säilitamine"

                              Aga arvuta ära minu eest, keskmine garaaziboks, suletud ruum, poest see suvaline veeanumaga õhukuivati(ruutmeetrite/kuupmeetrite järgi sobivas suususes), millele pistaks vooliku külge ja suunaks vee ruumist välja. Siis saab sealt mingi energiakulu välja arvutada? eeldusel, et õhukuivatile paneks küttekeha ette ja kui temp pole piisav siis oletame et kasvõi 20 kraadi peale kütaks selle pisikese vaheruumi? Tegelikult see ruumi õhu kuivaks saamise energiakulu polegi ehk kõige olulisem ja selle kasutegur, pigem oluline see, et kui kaua suletud garaasiboks võiks õhku suuta kuivana hoida ilma väljastpoolt lisanduva niiske õhuta? Kui ta seal 24 tundi täie rauaga uhab ja paar kolmkümmend kWh kulutab näiteks ja peale seda kuiva õhu taseme saavutamist seadme enda välja lülitab ja niiskustase enam naljalt ei kerki, kui õhku peale ei tule, siis tegelikult väga viis lahendus oleks ju, mis siis, et kuivatamise hetkel võibolla energiakulu suur ja kasutegur väike. On see loogika mul paikapidav või mitte antud hetkel, see põhiküsimus?
                              otsija

                              Comment


                                #60
                                Vs: Sõiduki "säilitamine"

                                Kui sa vaheruumis soojendad õhu soojaks ja siis hakkad niiskust eemaldama siis ei tule vist midagi välja. Niiskust eemaldatakse jahutamisega. Soojendamisega õhuniiskus väheneb ja sealt ei anna enam midagi eraldata. Jahuta või nullini aga kondensi ei teki.
                                Pigem oleks mõistlik kogu ruum soojendada üles aga see energia mis sinna läheb...

                                Comment

                                Working...
                                X