Resümeeks...
Seda teemat on siin nõrkemiseni lahatud aga midagi sellist ei kohnud postitustes.Nii siis asjast lähemalt.Pirin nagu pirin ikka sõltuvalt mootori pööretest ka pirina tonaalsus....nüüd aga tuleb tükk tühja maad sest kui siin lõpetada siis on vastused kui ühevitsaga löödud,juhtmestik,maanuds,signaalikaablid generaator jne...
Asjalood aga hoopis sellised.gene tagant lahti ühendatud, peaseade lahti ühendatud, võim lahti ühendatud, kõlarid lahti ühendatud. Süüde sisse ja prisevad (mootor seisab).Eriti huvitavks läheb aga nüüd...võtan kõrgsagedusvaljuka koos sagedusfiltriga(ainus juhe, mis ühendatud on asub filtri ja valjuka vahel.....ja piriseb....pirina tugevus sõltub sellest kui kaugel on filter voolujuhtmetest.Pole vahet kas tegu on + või - juhtmega.Lähipäevil hakkan üksipulgi tarbijaid lahti ühendama mis lülituvad sisse kui süüde sisse keerata.Kahtlused on mootoriga seonduvalt.
Jätame nüüd kõik eelneva jutu välja arvatud väikse erandiga***Eriti huvitavks läheb aga nüüd...võtan kõrgsagedusvaljuka koos sagedusfiltriga(ainus juhe, mis ühendatud on asub filtri ja valjuka vahel.....ja piriseb....pirina tugevus sõltub sellest kui kaugel on filter voolujuhtmetest...***
Filter toimib kui antennina ja kaablid kui raadiosaatja. mis meil kiirgajateks jäävad elekter ja can-bus....kas ka võimalus et miskine pisike el.mootor mis juhib mootori mingit seadet , kasutates selleks PWM-i...
Täienduseks tasub ka ehk vaadata "Auto Audiofoorumit teemaks kõlarid sirisevad pirisevad"
Seda teemat on siin nõrkemiseni lahatud aga midagi sellist ei kohnud postitustes.Nii siis asjast lähemalt.Pirin nagu pirin ikka sõltuvalt mootori pööretest ka pirina tonaalsus....nüüd aga tuleb tükk tühja maad sest kui siin lõpetada siis on vastused kui ühevitsaga löödud,juhtmestik,maanuds,signaalikaablid generaator jne...
Asjalood aga hoopis sellised.gene tagant lahti ühendatud, peaseade lahti ühendatud, võim lahti ühendatud, kõlarid lahti ühendatud. Süüde sisse ja prisevad (mootor seisab).Eriti huvitavks läheb aga nüüd...võtan kõrgsagedusvaljuka koos sagedusfiltriga(ainus juhe, mis ühendatud on asub filtri ja valjuka vahel.....ja piriseb....pirina tugevus sõltub sellest kui kaugel on filter voolujuhtmetest.Pole vahet kas tegu on + või - juhtmega.Lähipäevil hakkan üksipulgi tarbijaid lahti ühendama mis lülituvad sisse kui süüde sisse keerata.Kahtlused on mootoriga seonduvalt.
Jätame nüüd kõik eelneva jutu välja arvatud väikse erandiga***Eriti huvitavks läheb aga nüüd...võtan kõrgsagedusvaljuka koos sagedusfiltriga(ainus juhe, mis ühendatud on asub filtri ja valjuka vahel.....ja piriseb....pirina tugevus sõltub sellest kui kaugel on filter voolujuhtmetest...***
Filter toimib kui antennina ja kaablid kui raadiosaatja. mis meil kiirgajateks jäävad elekter ja can-bus....kas ka võimalus et miskine pisike el.mootor mis juhib mootori mingit seadet , kasutates selleks PWM-i...
Täienduseks tasub ka ehk vaadata "Auto Audiofoorumit teemaks kõlarid sirisevad pirisevad"
Comment