Renault Safrane salongikütteventika mootoriga probleem.
Kõrbes läbi ja lasin uuesti ära mähkida, aga viga on hoopis mujal.
Kui autos külge ühendan ja süüte sisse keeran, võtab mähisesse voolu sisse (rootor kangestubja kergelt tõmbleb ainult) ja hakkab kohe kärssama.
Mootori küljes on 4 suuremat transistorit ja üks plastmassi valatud moodul. Pistikühendusse tuleb jämedate juhtmetega toide ja 4 peenemat juhet (ilmselt digitaalsest kliimaseadmest). Mähiseotsi tuleb päris palju välja trükiplaadile. Põhimõtteliselt saaks mingi skeemi ka välja joonistada, nii palju kui näha on.
Küsimus siis:
On kellelgi ettekujutust, kuidas sellises süsteemis mootori toitmine ja kiiruse reguleerimine üldse toimub?
Mis võib valesti olla, et mingi mähis kohe kärssama hakkab?
Saaks süsteemist mingit aimu, ehitaks ta kasvõi ühe kiiruse peal käima... :P Uus maksab terve varanduse...
Igasugused avamused ja vihjed oodatud!!!
Kõrbes läbi ja lasin uuesti ära mähkida, aga viga on hoopis mujal.
Kui autos külge ühendan ja süüte sisse keeran, võtab mähisesse voolu sisse (rootor kangestubja kergelt tõmbleb ainult) ja hakkab kohe kärssama.
Mootori küljes on 4 suuremat transistorit ja üks plastmassi valatud moodul. Pistikühendusse tuleb jämedate juhtmetega toide ja 4 peenemat juhet (ilmselt digitaalsest kliimaseadmest). Mähiseotsi tuleb päris palju välja trükiplaadile. Põhimõtteliselt saaks mingi skeemi ka välja joonistada, nii palju kui näha on.
Küsimus siis:
On kellelgi ettekujutust, kuidas sellises süsteemis mootori toitmine ja kiiruse reguleerimine üldse toimub?
Mis võib valesti olla, et mingi mähis kohe kärssama hakkab?
Saaks süsteemist mingit aimu, ehitaks ta kasvõi ühe kiiruse peal käima... :P Uus maksab terve varanduse...
Igasugused avamused ja vihjed oodatud!!!
Comment