Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Auto-makk koodi all

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Auto-makk koodi all

    Mure on selline, et automakk on koodiall.
    Tahaks teada kuidas või kus saab seda koodilahti murda?

    #2
    Vahest ei saagi. Oli üks vanem Pioneeri mudel, sellel ühendasin lahti sisemise "back up" patarei ja lühistasin kõikvõimalikud kondensaatorid ja tunni pärast oli koodi alt lahti...alati see nii lihtne ei ole.

    Comment


      #3
      Muidu on BLAUPUNKT'i oma tüüp:SC 202 ja teine on Volkswageni alpha cc 1H 0 035 156 A

      Comment


        #4
        on kolm varianti. mälu kirjutatakse uuesti ümber. on olemas kalkulaatorid koodide arvutamiseks(kuidas toimib, pole aru saanud).tatise näpuga kvartsi jalgu lühistada(osadel raadiotel annab hea tulemuse), seejärel pannakse mälu toiteotsale tugitoiteallikas, et saaks raadio autosse viia.

        Comment


          #5
          Originally posted by kreeklane@Jun 21 2004, 18:01
          on kolm varianti. mälu kirjutatakse uuesti ümber. on olemas kalkulaatorid koodide arvutamiseks(kuidas toimib, pole aru saanud).tatise näpuga kvartsi jalgu lühistada(osadel raadiotel annab hea tulemuse), seejärel pannakse mälu toiteotsale tugitoiteallikas, et saaks raadio autosse viia.
          irw..igaühel omad moodused

          Comment


            #6
            Kas kuskil leidub ka mõnda lehte nende lahtimurdmisviiside kohta. Huvitavad just blaupunkti erinevate mudelite turvanõuded.
            Tahaks autos maki mõneks ajaks välja korjata, toitejuhtme uuesti vedada ja antennikaabli üle kontrollida (selline kahtlane tunne, et see on kuskilt pooleks, kuna levi ei ole ), aga ei julge enne möllama hakata (äkki läheb lukku) kui kogu infot pole teada saanud. Maki esipaneelilt loeb välja ainult "blaupunkt" ja vsjo. Mitte ühtegi tüübikoodi või muud taolist, mida googlisse toksida.

            Andy@kassetiga
            Nagu vahelduvvool - on ja ei ole

            Comment


              #7
              Minul on kogemus ford 2000 autoraadio-kassett makiga.
              Kus seadme käimalükkamiseks tuli näppida üht prose(ilmselt data ->lcd ja kood). Ja ühel päeval näitas mulle koodi ära, jätsin meelde ja kui järgmine päev küsis siis andsin selle nagu peab ja enam ei ole küsinud kunagi.

              Meenus veel Clarion i kasettraadio millel keevitasin mingid jalad silda ja sai kassetika käima.
              Seal kus suitsu, seal ilmselt tinutatakse..

              Comment


                #8
                kui huvi on, siis saan aidata

                nagu ikka: mail me private
                hrrp://www.dialab.ee

                Comment


                  #9
                  pane külmikusse,osad minig 24h möödudes vms unustavad ära

                  Comment


                    #10
                    2kki unustaks selle kylmkapi teema 2ra vahelduseks

                    kui automootor katki on, ei aja sa seda ju tiiki B)

                    parimat
                    viirus
                    hrrp://www.dialab.ee

                    Comment


                      #11
                      Tere ,eks igaüks üritab ikka odavamalt läbi ajada ja ise midagi ära teha. Kui kogemused puuduved ja aega ning makke katsetamiseks on piisanalt siis anke aga tuld kodeerimisvõtetele mis rikuvad lõplikult raadio...Võtted nagu TATINE NÄPP KVARTSILE,LISA AKKU,KÜLMETUSKAPP(soovitavalt -65 kraadi) jne. jne. Muideks kas mõni kah MIKROLAINE AHJU on kasutanud !?! See annab koheselt oodatud tulemuse katsetajatele! ;-)


                      Mis SC202 versioon sul on .Kas SC202B; SC202C;SC202D©? Vastavalt raadiole on ka kodeerimise keerukus ja hind.

                      "Ei ole olemas raadioid mida koodialt lahti ei saa!" (kui raadiot pole veel tatise sörmega segi programmeeritud&#33

                      Eero.

                      Comment


                        #12
                        SC202D©

                        Comment


                          #13
                          SC202D kasutab motorola 52 jalgset protsessorit.kui tatti kasutad siis rikud prose eeprommi sisu ära ja ongi kõik. Koodi asukoht on seega protsessoris ja teada saab 100% kui suhelda prosega ,st. lugeda prosest info välja. Asi tehtav 30 minutiga.

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by Eero@Jul 5 2004, 11:36
                            SC202D kasutab motorola 52 jalgset protsessorit.kui tatti kasutad siis rikud prose eeprommi sisu ära ja ongi kõik. Koodi asukoht on seega protsessoris ja teada saab 100% kui suhelda prosega ,st. lugeda prosest info välja. Asi tehtav 30 minutiga.
                            :blink: äkki räägid mullegi, kuda kvartsi lühistamine vms. eepromi sisu muudab ?

                            Comment


                              #15
                              Hei Kännuämmelg.

                              Kas ikka tead mida eeprom tähendab? ...so mälu millesse salvestatud andmeid saab korduvalt muuta ehk KUSTATADA ja taas kirjutada elektriliselt. ....
                              Parasiit signaalid toites(reeglina+5volti) ja kvartsi peal võivad viia protsessori kirjutus reziimi,peale mida muutuvad andmed protsessori ülekirjutatavas eepromis.

                              Uuri mis on ROM,RAM,EPROM,EEPROM....

                              Kvartsi lühistamine peatab prose töö.....rikub tööreziimi... jne.jne.



                              TERVITADES Eero.

                              Comment

                              Working...
                              X