Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

palun abi autole elektroonika seadme valmistamisek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    palun abi autole elektroonika seadme valmistamisek

    vajalik seade auto rataste veeremise ja pidurite plokeerimise kohta.Auto kiirendamisel ei tohi veorattad üledada normaalset veeremist üle 30 protsendi seda oleks vaja näha ledide skaalaga mis lõppeb suure punase tulega .Pidurdamisel ei tohi pidurid plokeeruda ,vajalik oleks iga ratast näha eraldi.Algus on lihtne igale rattale pöörlemisandur peale edasi on minu jaoks keeruline.kas keegi oskab ja tahab aidata

    #2
    Ma arvan, et oleks jõukohane ülesanne PIC-prosele. PIC16F628 võiks sobida.
    4 sisendi kaudu jälgitaxe pöörleise andureid (kuidas plaanid neid teha?) ja ülejäänud koivad LEDidele. Ehk võtaks veel piduritulelt ka signaali.
    - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
    - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

    Comment


      #3
      Originally posted by felch@Jul 9 2004, 18:02
      Ma arvan, et oleks jõukohane ülesanne PIC-prosele. PIC16F628 võiks sobida.
      4 sisendi kaudu jälgitaxe pöörleise andureid (kuidas plaanid neid teha?) ja ülejäänud koivad LEDidele. Ehk võtaks veel piduritulelt ka signaali.
      ratastele induktiiv andurid ,kuid kui asjatundjad soovitavad midagi muud ,siis tuleb ka nii teha .näiteks magnetväljale töötavad andurid ,kuid nende teostamine natuke keerulisem;magnetite leidmine ja paigaldus,kuid elektrooniliselt pidi olema lihtsam.loomulikult kasutada kõiki signaale mis vajalikud.sellest tuleks algeline ABS kuid inimese ajuga .Libedal sõiduga lülitatakse veojõu kontrol ja abs välja kuna nad ei ole nii täiuslikud ja nendele kriitilises olukorras lähevad nad lolliks

      Comment


        #4
        Kas kriitilises olukorras (siis kui sellest süsteemist abi vajaks) jääb veel võimalust/aega neid signaale vaadata, või tekib nagu "pimelend" lennukil kui tähelepanu nendel LED-idel... ?
        Elektroonika töötab suitsu baasil.
        Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
        Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

        Comment


          #5
          Originally posted by fre@Jul 10 2004, 11:07
          Kas kriitilises olukorras (siis kui sellest süsteemist abi vajaks) jääb veel võimalust/aega neid signaale vaadata, või tekib nagu "pimelend" lennukil kui tähelepanu nendel LED-idel... ?
          kriitiline olukord on eri olukord.õigete sõiduvõtete õppimiseks peaks olema abi. kui kella vaatad siis seierite suuna järgi ütled ka aja üpris täpselt .sama peaks ka siin tulema kui tuled on pidevalt vaateväljas siis põleva asukoha järgi suudad otsustada.sellest süsteemist peaks kasu olema jääraja sõidus kus rataste veeremiskiirused saavad väga suurelt erineda,sama ka kiirendussõidus kus veorattad hakkavad libisema.

          Comment


            #6
            Huvitav projekt on see igatahes.
            Milline on rataste induktiivandurite väljundsignaal? Äkki saaks ABS-i süsteemist signaali võtta?
            - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
            - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

            Comment


              #7
              enamasti autoratastel magnetväljaandurid , nn Halli andurid.
              Töö juures riiulis Philipsi sensorite databook ja Allegro databook, seal hulganisti näiteid erinevate kasutuse kohta, kindlasti sama materjal ka philipssemi ja Allegro kodukal . igatahes autol on selline hammasratta moodi asi telje kyljes. See ei ole magnetiseetitud, vaid Halli anduri juurde on magnet nii kavalalt pandud et iga hambast möödumine tekitab impulsi.
              aga nagu öeldud, seda köike leiad nimetet firmade saitidelt.
              vöi databookidest.

              Comment


                #8
                inukiivanduri signaal sinusoid.Magnetresistiivneanduri signaal on sinusoid pingesignaal,üldlevinudanduritel on lisakssignaali muundur,mille abilmuudetakse pöörlemissagedus vooluimpulsideks,moodustub sammpinge signaal.Kui teadja ütleb et kasutatakse halliandurit siis ju nii see on. kuna autol ei ole abs (iseehitatav auto)siis võimalus langeb ära.

                Comment


                  #9
                  Märgiks ära et see protsessoriosa on kõige väiksem probleem selles projektis. Probleemsed kohad saavad olema: andurite/prose vaheline andmeliiklus ja toitemuundur prosele.
                  Kasutada võib igatsorti andureid, usun et induktiivandurid sobiks kõige paremini.
                  Samas aeglaste kiiruste korral on need ebatäpsed.

                  Mul oleks sulle äkki protsessoriosa müüa, VFD ekraan, analoog ja digisisendid, digiväljundid jne, ferroram jne jne. On projekteeritud just keskmisest koledamatae tingimuste tarvis, toidet sööb 9-40 volti ja häireid ei karda.
                  Peaks suht ilusti autosse sobima, saab PC-le sappa panna ja C-s progeda.
                  Samas on hind vist veidi soolane.
                  Kui huvi on, pane meil.

                  Comment


                    #10
                    ]
                    Miks viidud autofoorumisse ?Puht elektroonika .Kas leidub siin inimesi kes on huvitatud ja suutelised seda asja tegema.andke teada palun.

                    Comment

                    Working...
                    X