Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Releega probleem.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Releega probleem.

    Tegemist Voyageri jahutusradika ventikate releega. See selline kinnine karp, nagu süütekommukas. Kas sellise asja asemele võib panna ka tavalise relee? Ise kardan, et mitte. Kõik nõuanded oodatud.

    #2
    Point selles et plokk võib muuta kiirust sujuvalt. Releega saab asendada siis kui saad lülituse otsa teada ja lülitatakse ainult maksimum kiirust.
    "Computers in future may weigh no more than 1.5 tons."(Popular Mechanics, 1949)

    Comment


      #3
      Seal ka neli otsa nagu releel. 1-mass, 2-ajust tulev lülitus signaal, 3-ventikale vool peale, 4-kaitsme pealt tulev vool. Ma mõtlengi, et kas ajust tulev suudab panna tavalise relee tööle? Originaal on Bosch ja eestis pole sellest keegi midagi kuulnud peale hinna. See on jube :angry:

      Comment


        #4
        Võimalik ,et seal plokis on trantside peal lülitus (või reguleerimis) skeem,uuri mida aju välja annab,kui on kas 0 või ventika tööle hakamisel ühtlane pinge,siis pead tavalisele releele paari transiga lüliti skeemi ette lisama. kui see pinge aeglaselt suureneb,siis relee eriti ei sobi,kuid saab ka mingi sobiva pinge väärtuseni jõudes ventika sisse lülitada,aga ainult max kiirusel. sujuvate pöörete jaoks on vaja lihtsalt trantsidega reguleerimis skeem teha-selline variant on siis,kui originaalil on jahutusribid.

        Comment

        Working...
        X