Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

toa purskaevu elektrilise pumba kysimus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    toa purskaevu elektrilise pumba kysimus

    ise pole seda töötamas näinud aga tahax töle saada... värk selline et ma ei teagi palju ta voolu tahab aga ma arvan et 12v panin siis voolu taha asi korrax tegi häält ja vait siis lõpux avastasin et paned ühte pidi +- siis teeb paar tiiru ja kõik siis paned teistpidi +- teeb jälle paar tiiru aga käima ei jää... mis värk sellel olla võib?? kas maha põlenud seest ??tal nagu harjasi pole kui kaan maha võtta siis rootori otsas on tiivik ja rootor oma pesas lihtsalt ma seda värki ei tunne eriti aga äkki keegi siin teab kas saab veel selle pöördesse

    #2
    ma arvan et se on vahelduvvoolu/servo mootor oopis
    Mis kulub helitehnika juures kõige rohkem?
    * Toitelüüdid
    * Kõlari kummilõdvik
    * Elekter
    * Kõrvad
    * Naabri närvid

    Comment


      #3
      Originally posted by v6sa@Aug 19 2004, 22:14
      ma arvan et se on vahelduvvoolu/servo mootor oopis
      see tähendab siis et???

      Comment


        #4
        Originally posted by xTc&#045;b+Aug 19 2004, 22:19--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (xTc-b @ Aug 19 2004, 22:19)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-v6sa@Aug 19 2004, 22:14
        ma arvan et se on vahelduvvoolu/servo mootor oopis
        see tähendab siis et??? [/b][/quote]
        see tähendab, et tuleb mootorisse lasta vahelduvvool, mitte alalisvool....
        Intel inside.. Idiot outside...

        Comment


          #5
          Originally posted by mcgangsta+Aug 20 2004, 08:49--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (mcgangsta @ Aug 20 2004, 08:49)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
          Originally posted by xTc&#045;b@Aug 19 2004, 22:19
          <!--QuoteBegin-v6sa
          @Aug 19 2004, 22:14
          ma arvan et se on vahelduvvoolu/servo mootor oopis

          see tähendab siis et???
          see tähendab, et tuleb mootorisse lasta vahelduvvool, mitte alalisvool.... [/b][/quote]
          nojah aga sellised trafod on ka siis?? kas arvuti toitekas ei tooda vahelduvvoolu??

          Comment


            #6
            trahvost tulebki tegelikult alati vahelduvvool, see on lihtsalt dioodsillaga alalisvooluks muundatud. Arvuti toitekast tuleb ainult alalisvoolu, sest arvuti tööks vahelduvvoolu vaja ei ole. otsi mingi tavaline trahvo 220->12V (trahvo ilma dioodsillata annab vahelduvvoolu)
            Intel inside.. Idiot outside...

            Comment


              #7
              Originally posted by mcgangsta@Aug 20 2004, 09:20
              trahvost tulebki tegelikult alati vahelduvvool, see on lihtsalt dioodsillaga alalisvooluks muundatud. Arvuti toitekast tuleb ainult alalisvoolu, sest arvuti tööks vahelduvvoolu vaja ei ole. otsi mingi tavaline trahvo 220->12V (trahvo ilma dioodsillata annab vahelduvvoolu)
              mul on 1 trahvo 12v jkas ma diood silla saan eemaldada ka??

              Comment


                #8
                Transformaator ehk lühemalt - trafo (mitte trahvo) annabki siis vahelduvpinget, siinmainitud dioodsild on hoopis eraldi detail, neli alaldusdioodi ühes korpuses (tihti).
                Võiks proovida, mis see mootor sellest trafost saadava 12V -ga teeb.
                Elektroonika töötab suitsu baasil.
                Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
                Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

                Comment


                  #9
                  Originally posted by fre@Aug 20 2004, 12:19
                  Transformaator ehk lühemalt - trafo (mitte trahvo) annabki siis vahelduvpinget, siinmainitud dioodsild on hoopis eraldi detail, neli alaldusdioodi ühes korpuses (tihti).
                  Võiks proovida, mis see mootor sellest trafost saadava 12V -ga teeb.
                  no ma proovisingi selle sama trafoga seda mootorit aga ei jää käima 1 tiir ja kõik panen +- teistpid 1 tiir ja kõik ja nii jääbki

                  Comment


                    #10
                    Trafol ei saa + ja - ära vahetada - vahelduvvoolul neid lihtsalt pole&#33; Pead silmas mingit adaptrit, kus on ka alaldi sees? Kui see lahti käib. siis tuleb toide võtta enne dioodsilda.
                    Harjutamine teeb harjutajaks.

                    Comment


                      #11
                      kui ei taipa mis asi on dioodsild, siis võta voolu nendelt otstelt, mis tulevad välja trafo seest.
                      tel 53729764

                      Comment


                        #12
                        Adaptereid võib ka näiteks kahe eraldi alaldusdioodiga olla, kui trafo sekundaarmähis väljavõttega (kolme otsaga).
                        Elektroonika töötab suitsu baasil.
                        Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
                        Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

                        Comment


                          #13
                          sellel trafol pole korpus kruvidega vaid kinni liimitud vms ma ei viici seda ära lammutada see mul tglt teise asja jaox.. a ma otsin migni muu trafo ja proovin siis.

                          Comment


                            #14
                            Ma kipun oletama, et see pump töötab 230 V vahelduvvoolu pealt.

                            Comment


                              #15
                              Nonii, siis lepimegi mõistetes kokku, et see trafo on seal adapteri korpuses sees (et pole see trafo korpus). Lisaks trafole on seal veel dioodid, mis vahelduvvoolu teevad alalisvooluks ja tavaliselt ka elektrolüütkondensaator ("lüüt" - kõnekeeles ja nendel kes ei viitsi pikemalt kirjutada) alalispinge silumiseks. Mõnedel veel lisaks muid detaile...
                              Osa adapterite ja mobiiltelefonide võrgulaadijate kestade pooled on jah ilma kruvidata, liimiga kokku ühendatud. Kui kedagi huvitab, võin uues teemas seletada, kuidas liimitud kesti lahti olen võtnud (mitte ainult saagides), et peale remonti jälle ilus välja näeks...

                              P.S. Tõenäoliselt 230V mootor poleks nii madala pingega, mis adapterist saadi, niimoodi pöörlemist alustanud. Arvatavasti siiski mingi madalpingelise (vesi ja elektriohutus&#33 vahelduvpinge mootoriga tegu ja ohutustrafoga lahendus. Ei tea, pole näinud. Võib-olla on isegi 24V, alustuseks 12V paras proovida, siis selgub mõndagi... Kui jõudlus piisav ja trafo liiga nõrk pole (ei kuumene liialt), siis ehk nii jääbki.
                              Elektroonika töötab suitsu baasil.
                              Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
                              Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

                              Comment

                              Working...
                              X