Probleem selles,et trelli staatori mähis on läbi põlenud.Tahaks ise uut mähist kerida, keerdude arv oli 371 ja traadi läbimõõt 0,4mm. Pole mähise traati kuskilt võtta,KAS MÕNE TOITETRAFO VÕRGUMÄHISE TRAAT SOBIB, MIS ON 0,4 mm.(leidsin ühe trafo, kus peal 0,4mm traat) Kas teistkordse mähkimise juures ei tekki lühiskeerde. Megerit ka pole.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Metabo drell
Collapse
X
-
suuresti oleneb millises seisukorras on mähis kust sa traadi võtad. kui see trafo on pikka aega kuuma saanud siis selle traadi kasutamine küllaltki kahtlane. kui trafo on töötanud madalal temperatuuril siis on asi lootustandvam.3a tagasi kerisin ühe ja käib siiamaani, samuti sai traat võetud ühe trafo pealt. peale kerimist immutasin seda korralikult parketilakiga ja kuivatasin radika peal paar päeva pidama jäi.metabo riistu ei tohi hoida niiskekäes pikemat aega siis vanemad riistad ka kohe lähevad kui käima paned. need mähised on kõik immutamatta, sakslased on kole kindlad oma traadi peale, et hea isolatsioon kid pole ühtegi nii hea.seal pole ju midagi kerida tee ära ja siis näed kas jääb pidama, kuid kindlam on mudugi uus traat. ei toni kasutada selliseid lakke mida lahustatakse nitrolahustiga või atsetooniga peab olema õli alusel lakk.
-
Originally posted by a750@Sep 25 2004, 17:37
... Kas teistkordse mähkimise juures ei tekki lühiskeerde. Megerit ka pole.
Isolatsiooniks sobib ka puhtas piirituses lahustatud šellak, kui juhtub olema.
Comment
-
Vana traadiga on see probleem, et lakk hakkab maha pudenema. Eriti murdekohast. Ei pea olema tingimata kuumuses töötanud traat. Aeg teeb niisama ka oma töö. Kui sellist traati luubi/mikroskoobi all uurida, siis meenutab lakk krokodillinahka ja murdekohast pudenevad tükid välja.
Megeriga pole seal peale mähistevahelise takistuse midagi mõõta. Ja sedagi siis, kui mähised on veel kollektoriga ühendamata. Lühiskeerdude avastamiseks on olemas vastavad seadmed. Saab ka ise ehitada - pole kuigi keerulised.
Kindlam siiski uus traat, sest mootori mähkimine on trafoga võrreldes tunduvalt keerulisem ja kui siis tulemusena mõni sekund peale käivitamist tossu tõuseb, on kirumist kõvasti.Harjutamine teeb harjutajaks.
Comment
Comment