Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Lasteauto Peg-Perego Gaucho elektroonika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Lasteauto Peg-Perego Gaucho elektroonika

    Probleem sellise lasteautoga:

    Click image for larger version  Name:	peg-perego-gaucho-superpower-silver-24v.jpg Views:	0 Size:	97,5 KB ID:	1116581

    Istme all on aju:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20211105_134008.jpg Views:	0 Size:	216,7 KB ID:	1116582

    Kõhu all on 2x 12v 300w mootorid.

    Click image for larger version  Name:	IMG_20211105_134020.jpg Views:	0 Size:	105,2 KB ID:	1116583
    Aku on 24v, aju teeb mootoritele sellest 12v.

    Gaasi antakse lülitiga (ajusse peened mustad juhtmed), käigud antakse lülititega ( ajusse peened sinised, punased juhtmed).


    Kui gaasi anda, siis mootorid hakkavad korraks liikuma ja jäävad seisma.
    Peale seiskumist annab plaadil olev kisakõri, summer ühe pika piiksu.
    Mootoritele eraldi voolu andes töötavad ilusti.

    Tõenäoliselt on aju läbi ja poes maksab see 100€

    Kas keegi siis foorumitest on nende masinatega kokku puutunud?
    Kas oleks mõistlik see aju vahetada millegi muu, odavama vastu, näiteks elektriratta mootori juhtplokk.




    Tõnu


    #2
    trivia lingid

    https://en.pegperego.com/store/pegen...service-center ( eesti esindaja paistab eksisteerivat )

    ?? https://www.youtube.com/results?sear...balance+repair
    ? https://www.youtube.com/watch?v=A568FW_fjPA ?
    disclaimer ei usu et 2x 300W-st mootorit on ←
    300W ühendusjuhe 15 AWG
    ( juhe peaks olema solid-core/mitte-kiuline vask // pikkus kontaktpunktist mootorini ja tagasi . . . + mootori mähise pikkus kui on sama "voolutaluvusega" traadist)
    ? see online kalkulaator lubab 15 AWG ? (1m vooluahela kogupikkusele / 14 AWG 1.2m /13 AWG 1.5m )
    viimati muutis kasutaja ci139; 06 m 2021, 00:07.

    Comment


      #3
      checklist (tehnilistesse andmetesse süvenematta)
      • Aku seisukord
        // pingemuundur võib toimida , aga kui see akust voolu peale ei saa ei jõua ta 2-te mootorit ära toita
        .
      • Pingemuundur ise ("Epoxy-Cube")
        // on teada mitmed Power-MOS-FET´-de riknemis-/aegumis -mehhanismid (mis on loomulik - mida saab aeglustada suurema toleransiga juppe kasutades ja skeemi täpis-disainides kuid viimased tõstavad skeemi mahtu ja hinda - firmadel on piiratud eelarved)
        // samuti kõrgsagedus-impulsstrafo omad
        .
      • kontaktide takistus
        // korrosioon, määrdumine (kontakti vedrude väsimine)
        .
      • juhtmete takistus
        // kiudude murdumine ja deformeerumine korrosiooni ja/või mehhaanilise mõju (?vibratsioon) tõttu
        .
      • etc. ...

      Comment


        #4
        Tänan, et see teema huvi pakub ja aitad kaasa mõelda.
        Akut peaks vist koormama mõne võimsama lambipirniga ja vaatama, et oluliselt alla 20v ei kukuks.
        Aku koosneb kahest 12v elemendist, saab ilusti ligi ning kontrollida eraldi.

        Pingemuundur on eposse valatud ja minu püüded sedasorti asju avada on lõppenud mõne asendamatu detaili purunemisega. Õnneks siin on Mosfet kõrgemal ülejäänud detailidest ja saab paremini ligi.

        Leidsin ka elektriskeemi:

        Comment


          #5
          Õnneks see roheline kate trükiplaadil on kehvemapoolne silikon.
          Nokkisin kivi lahti ja peal on kirjas BTN7970P GRR445.
          Kahjuks O-poe ega Elfa poe kataloogist sellist kivi ei leidnud.


          Kuda kontrollida selle töökorda ning kust leiaks kivi?

          Comment


            #6
            Siin https://eu.mouser.com/c/?q=btn7970 nagu oleks sellenimelisi.

            Comment


              #7
              Yep, see sama see ongi kuid kahjuks " Not Available"

              Comment


                #8
                Poolast saaks.

                Kuigi P tähe asemel on B
                https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw...970+&_osacat=0
                Allapoole kerida, tuleb Poola.

                Ise tuleb vaadata andmelehest, on väga vahet või võib ka B panna.
                Ise ei viitsi tuhnida.
                Aga andsin juhtniidi kätte.
                Poolast tuleb suht kiiresti pakk.

                Comment


                  #9
                  Kaugelt vaadates tundub, et B lõpuga pannakse ilma radikata plaadile ehk siis võiks eeldada võimsuse vahet. Eks õhtul saab nuhvli asemel raalida ja siis näeb täpsemalt mis neil vahet on. Kuid P omasid saab Hiinast tellida, eks seal tarneaeg pikem.

                  Kui kellegil on häid ideid kuidas mäkaiverina probleemi lahendada siis ka see oleks hea.

                  Tänud.

                  Comment


                    #10
                    Nu pakkusin Poolat, arvasin, et kiire on.

                    Kui oleks teadnud, et pole nii kiire, siis küsimus iseenesest kukub ära.
                    Hiinast saab kõike.

                    Comment


                      #11
                      Üritasin leida kontrolleri PCB skeemi (paistab et keegi pole vaevaks võtnud seda lammutama hakata)
                      ? Keegi on viitsinud mod´-i teha ® https://youtu.be/ubMlvdZAz_I (esmamulje on lärmav õudukas aga alla tonni vist ei maksa rohkem tahta ???)
                      _______________________ versus Mod. https://youtu.be/5lPK1aNoTvg
                      ( ohtlik junn kui kaitseülikonda ei kanna . . . aga niikaua kui sellele ei mõtle (about Synchronicity - Wikipedia * Esimesed kaks lauset kirjeldab olukorda piisavalt . . . sarnased mõtted/energiad tõmbuvad . . .) on vist asi korras . . . vist )
                      Ümberehitus 2 / "a random web search"
                      https://bxproject.co.uk/blog/12v-upg...perego-gaucho/
                      by : https://www.google.com/search?q=peg+...+motor+upgrade
                      viimati muutis kasutaja ci139; 08 m 2021, 20:00.

                      Comment


                        #12
                        Hiinast tuli uus kivi ning kuna plaat oli kaetud silikooniga siia vahetus oli lihtne ning nüüd asi toimib, plaadi remont oli edukas.

                        Läbi oli ka üks akudest, kapotiall on 2x 12v 12ah akud ehk pardapinge alates akust kuni mootorini on 24v.

                        Mul on teine selline masin veel, 2006a 12v, sel on mootorid 12v ning aku 12v ja 12ah 1tk.

                        Vana masin on täiesti aju vaba, juhitakse lülititega kis vool käib läbi pedaali ning käigukangiga tehakse mootoritele lülitusi.
                        Tagumine käik - mootorid jadamisi.
                        Esimene käik - mootorid jadamisi.
                        2 käik - mootorid rööbiti.


                        24v juhitakse mootoreid samuti kuid kohaltvõtt on sujuv ning kui hoo pealt paned tagumise käigu siis ei riku reduktoreid ära.

                        24v mudel on küll kallim kuid sellel puudub igasugu valgustus.

                        Vanal põlevad nii esimesed kui ka tagumised tuled.

                        12v masin kantri sõiduks ei sobi, juhtmed kuumenevad.

                        24v masina maastikusuutlikkust pole veel proovile pannud.
                        ​​

                        Comment


                          #13
                          Siit näeb vana, 12v masina kohta ka liikuvat pilti:

                          Comment

                          Working...
                          X