Tere
Häda on selles, et põrandalambi dimmerdatav pirn ei põle absoluutselt. Juhtmed on korras, 220 jõuab pirnini. Võtsin lüliti lahti, lülitiks on Kaoyi KD323G. Täiendav tähelepanek on see, et lambi külge kinnituv maanduse juhtme isolatsioon on otsast ~1 cm jagu mustaks kärsanud, ei ole eristatav kollane-roheline. Allpool olev väiksema vatiga pirn põleb.
- triac on BTB04 600SAP, mingit konkreetset lauslühist ei ole jalgade vahel. Takistust mõõtes gate ja ühe jala vahel (nende kahe nö välimise jala) saan näiduks 448 oomi. Teise jala või jalgade vahel näitu ei ole (peaks olema?).
- diac on DB3, mõõtes lühist ei ole
- reostaadi takistus muutub keerates
- outputiks on ette nähtud 75-300W
- pote all olev takisti on oranž, oranž, must, kuldne ehk siis 33 oomi 5%? On reaalne?
- pruun kondekas on 823J
Kui keerasin reostaadi põhja (pirn oli ahelas), siis hakkas vaikselt tulema komponendi kärsahaisu, märkasin et takisti on läbi kõrbenud/kõrbemas (kui välja jootsin, siis tuli sama kõrbemise haisu), hetkel mõõtes on takistus 9900 oomi. Värvid on ära kõrbenud nii, et neist aru ei saa, kas on pruun, must või tumesinine või üldse midagi muud, mis on tumedaks muutunud.
Minul oli plaan tellida erinevaid takisteid (eeldatavasti siis alla 9900 oomi?) ja otsast proovida, millega pirni põlema saan. Oskab keegi mingeid paremaid ideid välja käia?
Mõned pildid ka juurde, võin üritada fotokaga kõrbenud kondekast parema pildi teha, kuid mina oma silmaga ei suuda neid värve sisuliselt eristada enamat, kui et kas ta on tume või gramm heledam kui tume Antud juhul tunduks mulle olema pruun, must, must, pruun ehk siis 10 oomi 1%?
Häda on selles, et põrandalambi dimmerdatav pirn ei põle absoluutselt. Juhtmed on korras, 220 jõuab pirnini. Võtsin lüliti lahti, lülitiks on Kaoyi KD323G. Täiendav tähelepanek on see, et lambi külge kinnituv maanduse juhtme isolatsioon on otsast ~1 cm jagu mustaks kärsanud, ei ole eristatav kollane-roheline. Allpool olev väiksema vatiga pirn põleb.
- triac on BTB04 600SAP, mingit konkreetset lauslühist ei ole jalgade vahel. Takistust mõõtes gate ja ühe jala vahel (nende kahe nö välimise jala) saan näiduks 448 oomi. Teise jala või jalgade vahel näitu ei ole (peaks olema?).
- diac on DB3, mõõtes lühist ei ole
- reostaadi takistus muutub keerates
- outputiks on ette nähtud 75-300W
- pote all olev takisti on oranž, oranž, must, kuldne ehk siis 33 oomi 5%? On reaalne?
- pruun kondekas on 823J
Kui keerasin reostaadi põhja (pirn oli ahelas), siis hakkas vaikselt tulema komponendi kärsahaisu, märkasin et takisti on läbi kõrbenud/kõrbemas (kui välja jootsin, siis tuli sama kõrbemise haisu), hetkel mõõtes on takistus 9900 oomi. Värvid on ära kõrbenud nii, et neist aru ei saa, kas on pruun, must või tumesinine või üldse midagi muud, mis on tumedaks muutunud.
Minul oli plaan tellida erinevaid takisteid (eeldatavasti siis alla 9900 oomi?) ja otsast proovida, millega pirni põlema saan. Oskab keegi mingeid paremaid ideid välja käia?
Mõned pildid ka juurde, võin üritada fotokaga kõrbenud kondekast parema pildi teha, kuid mina oma silmaga ei suuda neid värve sisuliselt eristada enamat, kui et kas ta on tume või gramm heledam kui tume Antud juhul tunduks mulle olema pruun, must, must, pruun ehk siis 10 oomi 1%?
Comment